Zal wel goed wezen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:07 schreef Asmodian het volgende:
Oswald Spengler?
En dat is natuurlijk goed, de auteur van Der Untergang des Abendlandes.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:07 schreef Asmodian het volgende:
Oswald Spengler?
Yay!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:08 schreef pyl het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk goed, de auteur van Der Untergang des Abendlandes.
Asmodian +1
Inderdaad!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:14 schreef macondo het volgende:
Weimar?
Ik zou graag teruggroeten, Neleos, maar Fok! is zo traag dat ik niet weet of mijn post wordt geplaatst voor je weer weg bent....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:13 schreef Neleos het volgende:
Haa! iedereen
Daar heb ik ook last van, het verbaasde me dat mijn "Haa! iedereen" er stond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zou graag teruggroeten, Neleos, maar Fok! is zo traag dat ik niet weet of mijn post wordt geplaatst voor je weer weg bent....
Nee al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:17 schreef Homdeck het volgende:
Goedemiddag
Zit je ook weer te luisteren MaJo?
Joe Jackson![]()
Laatst vroeg ik trouwens Peaches En Regalia van Frank Zappa als audiofragment, maar niemand kende hetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik zou graag teruggroeten, Neleos, maar Fok! is zo traag dat ik niet weet of mijn post wordt geplaatst voor je weer weg bent....
Het is toch wel geraden? Ik had het ook wel moeten weten eigenlijk, het was wel typisch Zappaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Laatst vroeg ik trouwens Peaches En Regalia van Frank Zappa als audiofragment, maar niemand kende het![]()
Tssssssssssssk. Waar moet dat heen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Laatst vroeg ik trouwens Peaches En Regalia van Frank Zappa als audiofragment, maar niemand kende het![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |