jullie zijn gewoon m'n sociale levenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb al 60 posts per dag.
Daar wil je ook niet trots op wezen.
nopequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:00 schreef AntonDingeman het volgende:
Friedman
AntonDingeman +1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:01 schreef AntonDingeman het volgende:
Greenspan
Dat is je met je vorige accounts niet gelukt he?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb al 60 posts per dag.
Daar wil je ook niet trots op wezen.
... eh ... wat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat is je met je vorige accounts niet gelukt he?
PS. heb ik niet een keer een meningsverschilletje met jou gehad een tijdje geleden?
Geen idee........quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:02 schreef AntonDingeman het volgende:
Deze songtekst is vertaald vanuit een andere taal naar het Nederlands. Welk nummer is dit en van wie?
Ik heb zoveel gezien
Ik word blind
En ik ben virtueel hersendood
Gezelligheid
Het is lastig genoeg voor me
Neem me weg van deze grote boze wereld
En stem toe om met me te trouwen
Zodat we helemaal opnieuw kunnnen beginnen
Ik bedoel er verder niks mee hoor, maar ik las de namen van jouw vorige accounts en ik dacht ik met 1 van die accounts een keer een meningsverschilletje had. Het stelde geen ruk voor hoor.quote:
Welke naam was dat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik bedoel er verder niks mee hoor, maar ik las de namen van jouw vorige accounts en ik dacht ik met 1 van die accounts een keer een meningsverschilletje had. Het stelde geen ruk voor hoor.
Dat verklaart een hoop. ik had al geconcludeerd dat je als AD aardiger overkomt dan als MrBquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:09 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
ah. ja daar heb ik me wel mee misdragen idd.
Boefje!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:09 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
ah. ja daar heb ik me wel mee misdragen idd.
Ik heb dat ooit ergens gepost geloof ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Boefje!
Hoe kan je iemands vorige accounts zien dan, Homdeck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |