Sliquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:34 schreef BattleLies het volgende:
EA zou EA niet zijn als je dat niet per map aan kan zetten. Dus meot je de mapcycle er weer voor geschikt maken. pffff
Maar goed.
Morguh gastuh!![]()
jedi
Ben trouwens vreselijk aan het kutten met mijn SLI. Hij geeft de melding dat de kaarten te weinig stroom krijgen maar ik heb dus de 2e EZ_plug aangesloten voor die extra spanning (natuurlijk ook de PCI-E voedingen op de kaarten) en ik heb een 550W SLI voeding.![]()
Nu ga ik de kabel van de EZ_plug maar eens rechtstreeks leggen en niet gelust via de DVD writer. Heb alleen geen lange 6pool-naar-Molex meer liggen dus die ga ik zo maar eens halen plus nog eens een extra fan. (6e Chassis fan.)
Snap je humor wel Jorritquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry, maar ik kan het niet laten om toch even te lachen om de problemen met je pc JP.
Nu heb je een super deluxe pc, van veel geld en doet hij het niet goed, omdat SLI (iets waar je volgens mij nog niks aan hebt) loopt te kutten
Ook de hoeveelheid fans verklaart weer dat jij bij tweakers bent begonnen ooit
Hoop uiteraard wel dat je je problemen vandaag kan oplossen.
Over de Infantry Only optie:
Tja het zal misschien wat meer werk worden voor de admins, maar ik hoop dat er 1 of 2 dagen in de week komen die infantry only worden. Dan natuurlijk de standaard city maps, maar je zou ook kunnen denken aan Oman, Gulf, Dragon, maar dan op 16 grote. Op die manier wordt de map een stuk kleiner en is het wellicht toch leuk spelen.
We zullen gewoon een aantal tryout moeten hebben, jammer genoeg ben ik er dan niet vanwege vakantie, maar ik ga er van uit dat jullie met een mooie weekindeling komen
anders heb ik nog wel wat ruimte in me computerquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Snap je humor wel Jorrit, ik klaag wel maar vind het ook wel leuk om eraan te klooien en het uit te zoeken.
SLi wordt trouwens ondersteund door BF2. Ik geil op topprestaties. Het hangen van mijn verbinding is trouwens achterhaald. De Motorola modem die we pas hebben vanwege VOIP krijgt nieuwe firmware aangezien deze geregeld verbinding verliest. Denk dat Wifi er ook niet aan bijdraagt maar ik kan niet anders anders moet ik UTP waslijnen gaan spannen in mijn huiskamer.![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net naar Winkelcentrum Alexandrium geweest! 2 DVD's gekocht (Fantastic Four S.E. & Bassie & Adriaan Op Reis Door Europa![]()
ja! Is zo! maar dat ga je toch niet kopen zolang je nog geen kinderen of neefjes en nichtjes hebben die dat kunnen kijken????quote:
Lol!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
PoSTMaN vervangt binnenband
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06326/Photo0106.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wat klopt er niet. De eerste die het ziet wint een biertje tijdens de meet
Nee, het is niet mijn hardware, want BF2 heeft het er gewoon prima op gedaan. Wel 800x600 op low details, maar dan speelde het verder prima. Ik heb het al eerder gehad, maar toen was het ineens weer weg. Ik snap er echt niks vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:28 schreef BattleLies het volgende:
misschien dat de cpu het niet bijhoud Retepv. GPU is in principe ok. Mobo is ook een bottleneck.
Wie heeft er nou een hamer nodig om zijn band te plakken????quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
LOL, whahahaha, eerst de band op het wiel, DAN pas alle spijltjes weer vast zetten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:20 schreef BattleLies het volgende:
[..]
ja! Is zo! maar dat ga je toch niet kopen zolang je nog geen kinderen of neefjes en nichtjes hebben die dat kunnen kijken????
virus/spyware scanner die tegelijk draait?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:11 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nee, het is niet mijn hardware, want BF2 heeft het er gewoon prima op gedaan. Wel 800x600 op low details, maar dan speelde het verder prima. Ik heb het al eerder gehad, maar toen was het ineens weer weg. Ik snap er echt niks van.
Edit:
Ik ben het er overigens wel mee eens dat de hardware mager is. Met een snellere CPU zal ik vast wel minder last hebben van die hakkels. Maar toch was het genoeg. Ook voor de laatste 1.3. Twee weken terug op Campzone heb ik iedereen er nog mee geroelt
.
Edit2:
Ook op virussen en spyware gechekt. Geen probs gevonden.
zo doe ik het ook altijd!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Valt weer reuze mee voor een meisje hequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Lies wint, dan wordt het een sinas
Ik wilde de binnenband erop leggen en ineens![]()
![]()
Kon ik alles weer losdraaien
Ach vanavond even testen of ik alles goed heb gedaan.
Heel mooi maar zoals je zegt wel erg vrolijk en nederlandsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:01 schreef RudyCarell het volgende:
word dit TE Nederlands, en te vrolijk? was ff aan het vogelen
[afbeelding]
wel grappig heb je hem ook nog groter??quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:01 schreef RudyCarell het volgende:
[afbeelding]
nee nog niet, kan hem wel groter renderen...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:19 schreef dekkered het volgende:
[..]
wel grappig heb je hem ook nog groter??
cool!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:01 schreef RudyCarell het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:02 schreef jpjedi het volgende:
KEvin en JP liggen dubbel.![]()
Zelfzorg.nl ..Website voor je lichamelijke klachten&vragen
Hoe oud is ie?quote:Op zondag 13 augustus 2006 04:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Flikker op met je server vullen het is tijd voor iets anders
Me band heeft het prima gehouden, zelfs zo goed dat er iemand achterop kon
Zo nu is het bedtijd.
alles is deleted :/quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:02 schreef jpjedi het volgende:
KEvin en JP liggen dubbel.![]()
Zelfzorg.nl ..Website voor je lichamelijke klachten&vragen
je allereerste vond ik strakker en mooier.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:01 schreef RudyCarell het volgende:
[afbeelding]
ja ik begin ook weer met iets anders denk ik nu, een soort dogtag ofzo...quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je allereerste vond ik strakker en mooier.
Trouwens dit is net de Luxemburgse vlag met dat lichtblauw maar dat kan aan de weergave liggen natuurlijk, accent met oranje zou meer dan genoeg zijn denk ik.
Pijn is fijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:52 schreef UnleashMitch het volgende:
Goedemorgen
M'n kop doet pijn maar ik voel me fijn
Nee m'n droom om dichter des vaderlands te worden kan ik echt wel laten varen
noem toch eens gewoon namen ipv die irri ftd shitequote:Op zondag 13 augustus 2006 14:29 schreef Sickert het volgende:
# 164826
sommige kennen de ps2 versie wel
zie dat ie nu op de pc ismorgen maar eens down.....kopen!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:38 schreef trance_fan het volgende:
ik vindt deze laatste eigenlijk wel de beste van de drie.
eventueel een ander achtergrondje maar voor de rest vindt ik em mooi.
ja en ff online komen op msn !quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:02 schreef Timminater het volgende:
kamer is eindelijk opgeruimd![]()
klik al weet ik wat ik vanavond te doen heb dus![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:26 schreef Sickert het volgende:
[..]en dan zonder die achtergrond idd
verder vind ik m erg gaaf![]()
Deze is toppie!quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[afbeelding]
verdere aanpassingen komen ook nog wel...
kan je dat niet voor heel de clan doen ( de gene die er 1 willen en voor willen betalen dan natuurlijk ) (ik wil er namelijk ook wel 1quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:15 schreef Sickert het volgende:
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06320/Bof2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
schitterend Rudy
die ga ik vandeweek op een T-shirt laten drukken
met eronder mn Nickname ofzo
welk lettertype is dat?
ehrr.. en hoe komt die dan bij jou poedelewoepsie?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:21 schreef dekkered het volgende:
[..]
kan je dat niet voor heel de clan doen ( de gene die er 1 willen en voor willen betalen dan natuurlijk ) (ik wil er namelijk ook wel 1)
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat je de Johan Cruijf schaal gaat verliezen ? Huntelaar is geschorst
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heel erg vet Rudy!
Kan je die ook nog verwerken in een banner voor het Forum?
zeur toch niet en ga spelenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zou geen echte mensen op die banner zetten, da's lelijk.
Verder vind ik hem wel mooi, maar ik vraag me wel elke keer af wie er dood is, vind het namelijk nog al een rouw randje hebben. Ook vind ik het minder dat dat gedeelte waar BoF opstaat zo dik is (in de diepte)
Ach als ik dan toch kritisch ben dan vind ik ook het gedeelte waar BF2 in staat wel erg donker, ziet er een beetje raar uit.
Als ik het zo terug lees lijkt het wel of ik hem niet mooi vind, maar da's niet waar het zijn wat details die ik minder vind.
hij ook nog niet def...quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zou geen echte mensen op die banner zetten, da's lelijk.
Verder vind ik hem wel mooi, maar ik vraag me wel elke keer af wie er dood is, vind het namelijk nog al een rouw randje hebben. Ook vind ik het minder dat dat gedeelte waar BoF opstaat zo dik is (in de diepte)
Ach als ik dan toch kritisch ben dan vind ik ook het gedeelte waar BF2 in staat wel erg donker, ziet er een beetje raar uit.
Als ik het zo terug lees lijkt het wel of ik hem niet mooi vind, maar da's niet waar het zijn wat details die ik minder vind.
Neem eens een mooie Windows Themequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:15 schreef Sickert het volgende:
schitterend Rudy
welk lettertype is dat?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neem eens een mooie Windows ThemeDat blauw is zo lelijk!
Nope. Maar ik zal de antivirus eventjes tijdelijk deinstallen om het uit te proberen. Maar ik sluit die dingen altijd af wanneer ik ga spelen, dus dat zou het ook niet moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:48 schreef Incolumis het volgende:
virus/spyware scanner die tegelijk draait?
Your rightquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Windows classic style all the way.
![]()
nee hij valt idd wat weg in deze achtergronden, van de week ga ik wel weer ff verder met het logo zelfquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:33 schreef jpjedi het volgende:
ik vind ook die achtergronden niet gaaf.. veels te druk en het toont niet.
Logo op zich heeft het in zich en is tof. Moet duidelijk,herkenbaar en simpel zijn als een beeldlogo.
Mijn mening uiteraard.
Ik heb nu deze:quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Windows classic style all the way.
![]()
em??? dat is toch een vrouwquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb nu deze:
[[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_34871a7e.jpg]afbeelding][/URL]
Vond em wel gaaf, niet te druk.
Sterk denkwerk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
en dat over bf2 kleuren, dat hoeft natuurlijk niet... BoF is niet alleen bf2...
[afbeelding]
Uiteraardquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:11 schreef jpjedi het volgende:
De bulkmail werkt nog niet dus dan maar via deze weg een update van de jubileumdag inschrijvingen.
Kevin Betaald
Vera ons eigen oorlogscorrespondentequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
Uiteraard
trouwens sjeepee
heb je nog gechecked of het een probleem was dat Vera mee ging als film/foto makert
en dan alleen mee doet met de maaltijden?
dan wacht ik nog ff met mn shirtjequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nee hij valt idd wat weg in deze achtergronden, van de week ga ik wel weer ff verder met het logo zelf
en dat over bf2 kleuren, dat hoeft natuurlijk niet... BoF is niet alleen bf2...
beetje koninklijk blauw ipv zwart misschien...
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:18 schreef Sickert het volgende:
Kennen jullie deze nog nog nog!
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06320/Afb011.jpg]afbeelding][/url]
en deze ook nog nog nog!
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06320/Afb012.jpg]afbeelding][/url]
en dit schokkende plaatje kwam ik ook nog tegen
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06320/Afb017.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vera ons eigen oorlogscorrespondente
Idd. En Razorback die in z'n kleding lag te slapenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
5 man in een kamertje waarin je normaal alleen nog niet kan omkeren
Dat is het echte BoF gevoelquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
5 man in een kamertje waarin je normaal alleen nog niet kan omkeren
nogsteeds geen zin om me opnieuw aan te melden (bedankt frank)quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:31 schreef jpjedi het volgende:
Alle leden: check dit topic voor de laatste nieuwtjes over de jubileumdag. Nieuwe leden zijn van harte welkem en er zijn nog een aantal plaatsen vrij.![]()
ik mag nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:39 schreef jpjedi het volgende:
probleem is dat ik dus alle nieuwe leden moeilijk kan bereiken omdat we geen builkmail hebben.![]()
Ik ga nu alle mailadressen maar uit de admin database vissen en handmatig mailen.![]()
het is wel wat wit vind ik de achtergrond ik zou er iets achter doen een screen van btf2 een squad van een man of 5 die eropstaan zou nog tof zijn om op je bureaublad te hebbenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:15 schreef Sickert het volgende:
schitterend Rudy
welk lettertype is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |