quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:19 schreef BattleLies het volgende:
Oke oke! JIj komt aardig in de richting met je idee!
We hebben het volgende ontwikkeld:
Een 'matje' die je in je wcpot plakt met een zuignapje. Met een afstandbedieningkje kan je een mede-boffer selecteren en dan zie je op dat matje zijn(of haar) hoofd met de stats .. en kan je er dus op pissen! Perfecte manier van afreageren dus!
Die 3 keertjes dat jij me neerschoot in een rondje?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb je knetterhard gepwnd, wen er maar aan![]()
owja toen was je aan het spawnkillen hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Lol
[..]
Die 3 keertjes dat jij me neerschoot in een rondje?![]()
Ijsmuts
[afbeelding]
![]()
en hoeveelste is dat op de ranglijsten?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Onze BoF statistieken gebaseerd op de 29 leden die zich hebben aangemeld bij onze clan op bf2tracker.com:
[afbeelding]
Meer dan 1 miljoen punten![]()
Nee toen schoot ik jou ig 3x achter elkaar neer omdat je maatje je steeds revivedequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
owja toen was je aan het spawnkillen he![]()
TT =![]()
mmquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nee toen schoot ik jou ig 3x achter elkaar neer omdat je maatje je steeds revivede![]()
Die andere 7x in het rondje ben ik je gewoon tegengekomen.
en als homoclan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:49 schreef escape_nl het volgende:
Wij staan als funclan op plek 177 van de wereld en 7de van Nederland
Dat kan ik weer niet vinden. Maargoed.. hoe meer members hoe meer punten je hebt als clan zijnde dat is logisch.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en hoeveelste is dat op de ranglijsten?
Waar is dat op gebaseerd dan? Drukte op de server ofzo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:49 schreef escape_nl het volgende:
Wij staan als funclan op plek 177 van de wereld en 7de van Nederland
Doe is aardig en leg is uit hoe ik hem moet downloadenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en als homoclan?
bedankt trouwens voor die FTD, heb hem toch stiekum gedownload![]()
nummertje intikken bij FTD, NZB filetje trekken en huppa downloaden in bijvoorbeeld newsleecherquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:53 schreef Razorback het volgende:
[..]
Doe is aardig en leg is uit hoe ik hem moet downloaden![]()
volgens mij aantal uren dat de server met minimaal 10 man bezet is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd dan? Drukte op de server ofzo?
Hier kun je dat vinden, gaat gewoon op basis van global score.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd dan? Drukte op de server ofzo?
niet dus want Global Score staat niet eens vermeldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hier kun je dat vinden, gaat gewoon op basis van global score.
http://bf2tracker.com/bf2_clantoplist.php
FTD hoe wat waarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nummertje intikken bij FTD, NZB filetje trekken en huppa downloaden in bijvoorbeeld newsleecher
-edit-
zorg wel dat er niemand in de buurt is als je hem kijkt, blijbaar zit er ook nog ander werk dan alleen oorlogsfilms in de film collectie van escape....
Het is geloof ik eerder accuracy, die is gerangschikt van hoog naar laagquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
niet dus want Global Score staat niet eens vermeld![]()
Prutz0r.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
niet dus want Global Score staat niet eens vermeld![]()
FTD is een zoekprogrammaatje, je kan ook (beter zelfs) bijvoorbeeld binsearch.net gebruikenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:57 schreef Razorback het volgende:
[..]
FTD hoe wat waar
NZB hoe wat waar
Het enigste wat ik al heb is GrabIt
Daar heb ik weer wat meer aanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
FTD is een zoekprogrammaatje, je kan ook (beter zelfs) bijvoorbeeld binsearch.net gebruiken
NZB is een file, zeg maar hetzelfde als een torrent file. deze slingert je download aan
maar hoe kan havoc dan op 1 staan met maar 5500 kills?? wordt alles proportioneel uitgerekend dan? nee ook niet want je zegt zelf op Global Scorequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Prutz0r.
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06325/n00b.png]afbeelding][/url]
Klik nu maar eens op het plaatje, misschien dat je het dan snapt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
maar hoe kan havoc dan op 1 staan met maar 5500 kills?? wordt alles proportioneel uitgerekend dan? nee ook niet want je zegt zelf op Global Score![]()
ik niet stappen
nee nog steeds niet, ik kijk naar die link van je waarbij je zegt dat het op GS gaat....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klik nu maar eens op het plaatje, misschien dat je het dan snapt.
ook irri dat nederlandsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik vond dit trouwens wel een mooie screen die ik zelf heb gemaakt:
[afbeelding]
Oja, goud halen met 10 puntjes![]()
[afbeelding]
hier idd wel op GSquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Prutz0r.
[[url=http://xs304.xs.to/xs304/06325/n00b.png]afbeelding][/url]
okquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://bf2tracker.com/bf2_clantoplist.php?type=global&country=NL&sortby=scor&order=DESC&sid=&bfmodid=0&x=8&y=11
Onderaan het scherm kun je kiezen waarop je wilt sorteren enz.
Op zich doen we het dan niet eens zo slecht. Want dit word gebaseerd op het aantal members die zich bij bf2tracker hebben aangemeld in onze clan.. Officieel hebben we meer members en dus meer punten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://bf2tracker.com/bf2_clantoplist.php?type=global&country=NL&sortby=scor&order=DESC&sid=&bfmodid=0&x=8&y=11
Onderaan het scherm kun je kiezen waarop je wilt sorteren enz.
De vorige was met 23 uur vol deze gaat met 22 uur volquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:11 schreef staticdata het volgende:
hallo zeg dit is post 40 alweer van die topic!
Inmiddels wel 40 ofzo! Maargoed blijkbaar heeft niet iedereen zich daar toegevoegd bij onze clan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:12 schreef Razorback het volgende:
Zelfs ik zie het op deze vroege morgen
We staan daar maar met 20 members en we horen er 29 te hebben
of wisten jullie het ondertussen al![]()
idd, de punten van eggquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Op zich doen we het dan niet eens zo slecht. Want dit word gebaseerd op het aantal members die zich bij bf2tracker hebben aangemeld in onze clan.. Officieel hebben we meer members en dus meer punten.
dus voor de leden zie zich nog daar aangemeld hebben, doe dit dan evenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Inmiddels wel 40 ofzo! Maargoed blijkbaar heeft niet iedereen zich daar toegevoegd bij onze clan.
Tja die gamen gewoon allemaal veel, ze hebben meer dan 2x zoveel matches gespeeld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ok
die gamert staat ook hoog zeg met een 34 members
nou statistisch gezien is BoF beter! Gamert is 30 punten per match, BoF 32quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja die gamen gewoon allemaal veel, ze hebben meer dan 2x zoveel matches gespeeld.
Ze kunnen ook bijna allemaal wel aardig schieten zo te zien, gezien de K/D ratio's van ze.
Maar ach dan moeten we ze maar voorbij puur op aantal leden![]()
FTD gebruik ik niet, ik gebruik binsearch.infoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:57 schreef Razorback het volgende:
[..]
FTD hoe wat waar
NZB hoe wat waar
Het enigste wat ik al heb is GrabIt
Nu moet ik alleen nog dat FTD nummer weer hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
FTD gebruik ik niet, ik gebruik binsearch.info
NZB zie hierboven
GrabIT heb ik ook
Of ga even naar binaries4all.nl voor een beginnerguide
winpar quickpar ook nog nodig om je files te fixen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
FTD gebruik ik niet, ik gebruik binsearch.info
NZB zie hierboven
GrabIT heb ik ook
Of ga even naar binaries4all.nl voor een beginnerguide
Daar heb ik Quickpar voor.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
winpar ook nog nodig om je files te fixen!
en voor dat nummer moet je escape hebben![]()
je hebt gelijk, was in de war met winrarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:28 schreef Razorback het volgende:
[..]
Daar heb ik Quickpar voor.
Maar wat was het nummer?
Vraagt nummer aan Escape.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
winpar quickpar ook nog nodig om je files te fixen!
en voor dat nummer moet je escape hebben![]()
Toegevoegd aan de OP, zal het zo ook doen in de wiki, mocht dit dan nog niet zijn gebeurd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:17 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Hey mijn sig staat niet meer in de OPDat valt me nu pas op, zie nu ik terugkijk dat het bij de vorige paar delen ook al zo was
![]()
Ik zal je wel aan de OP toevoegen, maar jij moet je even aanmelden bij BF2Tracker en dan jezelf toevoegen bij de Band of Fok!kers Clan. je stond op pagina 2quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:36 schreef dekkered het volgende:
wie gaat er dan de nieuwe stats in de op zetten die van mij moeten namelijk ook nog.
(ook een schaamtelozen tvp)
Ja ben nu toch bezig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:40 schreef staticdata het volgende:
neuh, laat postman maar even de wike doen
Later op de dag heb ik wel weer even tijd, nu eerst even bugfixen, daarna kan ik uitrollen en dan heb ik weer genoeg wachtmomenten en dus meer dan genoeg tijd om wat sigjes toe te voegen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:01 schreef staticdata het volgende:
Trivali (o.id.) Salva, dutchblood en nog een paar moeten er ook nog bij.
volgens mij moet je het hele voorsteltopic door gaan bladeren
Gooi maar in de admin groep zou ik zeggen, kunnen jullie even overleggen.quote:
verder ook ff melden dat je niet homof00b moet zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Is het niet een idee om een soort van "Lees mij eerst" topic te hebben. Die kunnen potentieel nieuwe leden dan eerst lezen en dan weten ze of ze willen joinen en doen ze dat dan staat daar oa in:
waar ze zich moeten voorstellen
hoe ze [BoF] voor hun naam kunnen krijgen
waar ze donaties kwijt kunnen.
Wat TS is en hoe in te loggen
IP van de server
Linkje naar FoK Games zodat ze ons hier ook kunnen vinden.
enz.
Ongeveer 3500 als het goed is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:15 schreef staticdata het volgende:
diamond hoeveel punten nog voordat je een blaadje wordt?
100.000 bedoel jequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou statistisch gezien is BoF beter! Gamert is 30 punten per match, BoF 32![]()
op een verschil van 50.000 matches maakt dat dus 1,6 miljoen punten uit!!
nee 1,6 mln bedoel ik. 100k als je idd alleen het verschil zou nemen, maar ik wou het aantal matches aan elkaar gelijk trekken. Zou BoF net zoveel matches gespeeld hebben als gamert (30k tegen 80k) zou je 1,6 mln bij BoF kunnen bijplussenquote:
volgens mij is het hier na d elunch weer es ingedut.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:54 schreef Silver_Shark het volgende:
ik vind dat deze topics te snel gaan...
figures dont lie JP, figures dont liequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:04 schreef jpjedi het volgende:
Gaat wel snel ja.. kan op de helft van de onderwerpen niet meer antwoorden aangezien ze dan weer outdated zijn..
Enneh..Gamert is wel 6x beter dan bof durf ik zo in te schatten. Die hebben de vloer aangeveegd met GoT.![]()
helemaal mee eens, maar ik ga ff cijferneukenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:08 schreef staticdata het volgende:
hmmm er komt meer kijken dan punten. denk dat hun qua teamwork veel beter op elkaar ingespeeld zijn.
maar denk dat hun ook iets meer spelen als de gemiddelde boffer
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:08 schreef staticdata het volgende:
hmmm er komt meer kijken dan punten. denk dat hun qua teamwork veel beter op elkaar ingespeeld zijn.
maar denk dat hun ook iets meer spelen als de gemiddelde boffer
goed zo dan gaath et topic minder hardquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
helemaal mee eens, maar ik ga ff cijferneuken![]()
Members W/L SPM TSPM CSPM SPMpMquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
goed zo dan gaath et topic minder hard![]()
Roep dat nou niet... geloof ons nu.. We zijn nog wit tot achter de oren door de war met GoT. Laat staan dat we van Gamert winnen. Van beide partijen lezen er mensen mee hier dus kijk uit dat je weer geen testosteron strijd aanslingerd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die gasten van Gamert spelen dus een hoop, maar zijn gewoon n00bs![]()
OK, Gamert is beter dan BoF, Gamert is alles behalve n00b en geef voortaan es een link met info die up to date isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gamert scoort gemiddeld 120 per uur, BoF 93, lijkt me duidelijk. Ik heb gekeken bij de stats van de Clan, die zijn namelijk wel up2date. Die in het lijstje niet.
komen hier ook niet BoF-ers rukken op onze postsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Roep dat nou niet... geloof ons nu.. We zijn nog wit tot achter de oren door de war met GoT. Laat staan dat we van Gamert winnen. Van beide partijen lezen er mensen mee hier dus kijk uit dat je weer geen testosteron strijd aanslingerd.![]()
Een doorstart van de interne warcompetitie zou echter wel leuk zijn.![]()
post hier maar dat GoTers rukkers zijn en dit weekend staat je post op GoT. Zelf lees ik daar ook mee aangezien ik daar mijn carriere ben begonnen ooit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
komen hier ook niet BoF-ers rukken op onze posts![]()
dat gaat niet meer gebeuren. het topic op got is gesloten vanwege teveel ego's daarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
post hier maar dat GoTers rukkers zijn en dit weekend staat je post op GoT. Zelf lees ik daar ook mee aangezien ik daar mijn carriere ben begonnen ooit.![]()
ik weet niet of ik dat nou ernstig moet vinden, wordt je dan ook virtueel in elkaar geslagenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
post hier maar dat GoTers rukkers zijn en dit weekend staat je post op GoT. Zelf lees ik daar ook mee aangezien ik daar mijn carriere ben begonnen ooit.![]()
Echt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat gaat niet meer gebeuren. het topic op got is gesloten vanwege teveel ego's daar![]()
Mocht je nog ideeen nodig hebben dan hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:02 schreef staticdata het volgende:
@postman ik zal uitmezelf een handleiding een word opstellen, dan kunnen we hem atlijd nog wel naar html converteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |