tot straks.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:04 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ga heel even off, even wat anders doen.
Tot straks
Automatische herlaarsfunctie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:01 schreef Soempie het volgende:
m'n computer viel gewoon 4 keer uit. Stom ding.
misschien ligt het wel aan F5 jaquote:
Klonk! Da's snel!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:09 schreef Soempie het volgende:
david en donatello
ik heb nu echt medelijden met je, t zit je niet meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:10 schreef AntonDingeman het volgende:
aargh
het went, het wentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:10 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik heb nu echt medelijden met je, t zit je niet mee![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:23 schreef AntonDingeman het volgende:
Gewoon slingers op z'n frans![]()
Niet dat ik dat wel geweten had ...
Nee. Een stad(je) in Europa, toeristisch.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:25 schreef AntonDingeman het volgende:
Voorstad van Djenne?
Da's alvast het goede land.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:27 schreef AntonDingeman het volgende:
of palermo
Dat was een andere foto van hetzelfde stadje, maar ik had San Gimignano per ongeluk in de URL laten staan ....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:29 schreef AntonDingeman het volgende:
Waarom stond daar heel kort een plaatje?
beetje laat lieverdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:32 schreef macondo het volgende:
san gimiginano
ik vind het namelijk verdacht dat k_man het aan elkaar schrijft, zoals iemand in een bestandsnaam zou doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat was een andere foto van hetzelfde stadje, maar ik had San Gimignano per ongeluk in de URL laten staan ....![]()
Iedere bouwkundige kent het stadje. Het is een beroemd verhaal over de rijke families die elkaar de loef probeerden af te steken met steeds hogere torens in hun tuinen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
ik vind het namelijk verdacht dat k_man het aan elkaar schrijft, zoals iemand in een bestandsnaam zou doen.
Maar aangezien ik k_man nog nooit heb verdacht, zal hij er wel een verklaring voor hebbne.
Oh, ok.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Iedere bouwkundige kent het stadje. Het is een beroemd verhaal over de rijke families die elkaar de loef probeerden af te steken met steeds hogere torens in hun tuinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |