Klonk! Da's snel!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:09 schreef Soempie het volgende:
david en donatello
ik heb nu echt medelijden met je, t zit je niet meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:10 schreef AntonDingeman het volgende:
aargh
het went, het wentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:10 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik heb nu echt medelijden met je, t zit je niet mee![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:23 schreef AntonDingeman het volgende:
Gewoon slingers op z'n frans![]()
Niet dat ik dat wel geweten had ...
Nee. Een stad(je) in Europa, toeristisch.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:25 schreef AntonDingeman het volgende:
Voorstad van Djenne?
Da's alvast het goede land.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:27 schreef AntonDingeman het volgende:
of palermo
Dat was een andere foto van hetzelfde stadje, maar ik had San Gimignano per ongeluk in de URL laten staan ....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:29 schreef AntonDingeman het volgende:
Waarom stond daar heel kort een plaatje?
beetje laat lieverdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:32 schreef macondo het volgende:
san gimiginano
ik vind het namelijk verdacht dat k_man het aan elkaar schrijft, zoals iemand in een bestandsnaam zou doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat was een andere foto van hetzelfde stadje, maar ik had San Gimignano per ongeluk in de URL laten staan ....![]()
Iedere bouwkundige kent het stadje. Het is een beroemd verhaal over de rijke families die elkaar de loef probeerden af te steken met steeds hogere torens in hun tuinen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
ik vind het namelijk verdacht dat k_man het aan elkaar schrijft, zoals iemand in een bestandsnaam zou doen.
Maar aangezien ik k_man nog nooit heb verdacht, zal hij er wel een verklaring voor hebbne.
Oh, ok.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Iedere bouwkundige kent het stadje. Het is een beroemd verhaal over de rijke families die elkaar de loef probeerden af te steken met steeds hogere torens in hun tuinen.
Plausibel. Daar komt bij dat elke toerist van Toscane het stadje wel kent en herkent..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Iedere bouwkundige kent het stadje. Het is een beroemd verhaal over de rijke families die elkaar de loef probeerden af te steken met steeds hogere torens in hun tuinen.
Nee, deze meneer is, voor zo ver ik weet, niet van de maffia.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:44 schreef Soempie het volgende:
maffia? Ik ken die hele sopranos niet.
merciquote:
Ik zocht iets een tikje specifieker, bofneger!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:46 schreef bofneger het volgende:
beiden man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |