quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:43 schreef Asmodian het volgende:
Edit: Als je me ff mailt, heb ik jouw mailadres meteen om die details naar je toe te sturen
werk ze!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:46 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja die verjaardag kan ik vanzelfsprekend niet missen en wil ik ook niet. Maar het leek me wel gezellig hoor bedankt voor de uitnodigingNu ga ik er weer vandoor. Moet lekker de regen in om mijn dagelijkse baantje te doen. Veel plezier nog en Asmo trusten.
![]()
Hmm 20 is eigenlijk ook fout. Ben in januari pas weer jarigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
? zo goed als 20 had ik gelezen. Jarig geweest?
Ai... Waar speel je die wedstrijd als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klinkt echt wel leuk!Maar ik heb die zondagochtend een belangrijke bekerwedstrijd waarschijnlijk!
Dus ik moet het nog even bekijken!
21! (waarom loop ik nou eigenlijk te gokken?)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hmm 20 is eigenlijk ook fout. Ben in januari pas weer jarig
Voetbalwedstrijd in Hengeloooquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ai... Waar speel je die wedstrijd als ik vragen mag?
En je kan natuurlijk ook gewoon vroeger weggaan. Het zou wel leuk zijn als je een opwachting zou maken - je stralende aanwezigheid zal ons allen opvrolijken
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
21! (waarom loop ik nou eigenlijk te gokken?)
Om dat 's ochtends te doen lijkt me ook niet fijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voetbalwedstrijd in HengeloooJa maar vroeg weggaan... Ik moet wel 2 uur reizen he
![]()
Neej idd!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:51 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Om dat 's ochtends te doen lijkt me ook niet fijn
Ik hoop iig dat het lukt om iets te regelenquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:55 schreef Jojoortje het volgende:
Was dat Bakker niet?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:56 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee, ook redelijk ver voor m'n tijd.
Maar afgaande op het citaat ga ik ervan uit dat ie er niet al te goed uit zag...
Het lijkt me ook zooo leuk om jullie allemaal in het echt te zien!! Ben echt benieuwd naar jullie gezichtenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat het lukt om iets te regelen. Ik weet dat er mensen komen uit Groningen en Belgie voor de meet, en zoals ik zei zou het bijzonder gezellig zijn als jij ook van de partij was
En anders krijg je die pas te zien als ik de foto's online zet en dan vind je het vast sneu dat je er niet bij was. En wij zullen je natuurlijk heel erg missen. Ikzelf zal mezelf hoogstwaarschijnlijk in slaap moeten huilenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het lijkt me ook zooo leuk om jullie allemaal in het echt te zien!! Ben echt benieuwd naar jullie gezichten
Ik zie er heel goed uitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het lijkt me ook zooo leuk om jullie allemaal in het echt te zien!! Ben echt benieuwd naar jullie gezichten
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
En anders krijg je die pas te zien als ik de foto's online zet en dan vind je het vast sneu dat je er niet bij was. En wij zullen je natuurlijk heel erg missen. Ikzelf zal mezelf hoogstwaarschijnlijk in slaap moeten huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |