quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:35 schreef Asmodian het volgende:
Lisa Marie Presley - 0 kids?
Snap je wel een beetje wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:32 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Iemand verblijden met de wetenschap dat hij/zij een antwoord goed heeft is het voorrecht van de vragenstellers, jongeman![]()
Yay!quote:
Ik wil wel komen, hoe laat begint het?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:38 schreef Asmodian het volgende:
Laat ik trouwens deze gelegenheid, net voordat ik ga slapen, even aangrijpen voor een schaamteloze promotie van de AKQ-Meet!
Het wordt super-gezellig, dat is gegarandeerd met de rijke schare aan sociale leute die al aangegeven hebben om te komen.
Maar wat /nog/ gezelliger zou zijn is als Neleos, Jojoortje, Supersheep en Geenaam ook zouden komen!. Whaddayasay?
Niet echt, ben ik bangquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
[..]
Snap je wel een beetje wat ik bedoel?
Klinkt echt wel leuk!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:38 schreef Asmodian het volgende:
Laat ik trouwens deze gelegenheid, net voordat ik ga slapen, even aangrijpen voor een schaamteloze promotie van de AKQ-Meet!
Het wordt super-gezellig, dat is gegarandeerd met de rijke schare aan sociale leute die al aangegeven hebben om te komen.
Maar wat /nog/ gezelliger zou zijn is als Neleos, Jojoortje, Supersheep en Geenaam ook zouden komen!. Whaddayasay?
Kan ik nu nog niet laten weten iig. Laatste 2 weken van aug heb ik het druk namelijk. Laat het nog wel weten al lijkt het er momenteel op dat ik dan niet kan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:38 schreef Asmodian het volgende:
We hebben nog geen tijd bepaald. Ik mail iedereen die gaat komen iets van een week vantevoren om verdere details te geven, maar op zich denk ik gewoon dat iedereen kan komen op het tijdstip dat ze het beste uitkomtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:40 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik wil wel komen, hoe laat begint het?
En zo heel veel weet ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:41 schreef geenaam het volgende:
Ik ben alleen de allerjongste daar en ik weet niet zoveel.
Hij heeft me dit antwoord niet geflashed als je dat bedoeldequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het had iets met jou en Stanley te maken, maar Nevermind
Heb je de mijne gehad?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:43 schreef Asmodian het volgende:
Edit: Als je me ff mailt, heb ik jouw mailadres meteen om die details naar je toe te sturen
Gast, je hebt erg veel punten zitten sprokkelen sinds je bij ons bent, en dat doet er tevens niet toe. Het gaat om de gezelligheidquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:41 schreef geenaam het volgende:
Ik ben alleen de allerjongste daar en ik weet niet zoveel. En trouwens mijn vader en broer vieren hun verjaardagen op de 26e van Augustus.
Yes!quote:
Neee, dat was het zeker niet. Het ging ergens over dat Stanley beter z'n best moet doen met het klonen van zichzelf en dat ik jullie niet meer uit elkaar kon houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hij heeft me dit antwoord niet geflashed als je dat bedoelde
De mijne ook. Das toevalligquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:41 schreef geenaam het volgende:
Ik ben alleen de allerjongste daar en ik weet niet zoveel. En trouwens mijn vader en broer vieren hun verjaardagen op de 26e van Augustus.
mooi fout!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
jaja, nu weten we wel dat je 19 bent
Dat zou ik erg jammer vinden. Ik hoop dat het je lukt om tijd vrij te maken - mail maar zodra je het weet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kan ik nu nog niet laten weten iig. Laatste 2 weken van aug heb ik het druk namelijk. Laat het nog wel weten al lijkt het er momenteel op dat ik dan niet kan.
Ja die verjaardag kan ik vanzelfsprekend niet missen en wil ik ook niet. Maar het leek me wel gezellig hoor bedankt voor de uitnodigingquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Gast, je hebt erg veel punten zitten sprokkelen sinds je bij ons bent, en dat doet er tevens niet toe. Het gaat om de gezelligheid. Maar als je vader en broer hun verjaardagen vieren houdt het op, lijkt me
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |