zijn zo goed als allemaal al vervangen.... maar als je gaat solliciteren succesquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:44 schreef Double-Helix het volgende:
maare een ding wie vervangt de 16 mods die weg zijn(hinthinthint
nee dudequote:
bustedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik vind dat ik mijzelf niet kan voordragen, terwijl ik een hele goeie keus ben.
En jij komt volgens mij alleen in dit soort bagger.
Ik bak er ook niet zo veel vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nu niets![]()
Spermazaadje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:48 schreef renz0r het volgende:
PIEMELPAP !!!!!11einszweidreivierwijwillenbier!!!!11
omdat?quote:
Der is hier geen bier meer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
mooi Biertopiek
Ik was ff vergeten om de nachtbagger centraal te houden in een topic, excuses aan de modjesquote:
Sterfquote:
Ja, hm.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ik was ff vergeten om de nachtbagger centraal te houden in een topic, excuses aan de modjes
Spermazaadje idd!
Dat is bierquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:50 schreef renz0r het volgende:
Heb nog 2 kraties grolsch....Biertje?
lol heb daar helemaal geen verstand vanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:50 schreef Qunix het volgende:
http://www.vlarp.nl/etc/fok_h.php die heeft het wel goed voor elkaar
Geen probleem, ze moeten alleen wat sneller zijn allemaal.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Snakey staat op 11 slotjes vanaaf en Chowi op 13.... wie zal de meeste slotjes uiteindelijk zetten
Zoiets wil ik dus maken...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lol heb daar helemaal geen verstand van
Opzich is het wel tof werk hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, zodra ik weer ga werken.
Is dat heteerste wat ik van plan ben, en als het zo erg slecht is qua werkomgeving als ze zeggen..
Dan neem ik ontslag
ok!quote:
Is niet zo spannend, als ik van de week eens zin heb zal ik ook wel zoiets in elkaar knutselenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lol heb daar helemaal geen verstand van
Laat maar, Qunix maakt er al 1quote:
Daaromquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Opzich is het wel tof werk hoor
cornettoquote:
Als je wilt helpen graag...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:53 schreef Blame het volgende:
[..]
Is niet zo spannend, als ik van de week eens zin heb zal ik ook wel zoiets in elkaar knutselen
[edit]
[..]
Laat maar, Qunix maakt er al 1
[/edit]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |