quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Niet voor 6 uur iigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:35 schreef most_wanted het volgende:
Ik denk dat dit topic niet volkomt.
Joh...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:22 schreef NanKing het volgende:
Het onweerde hier ook.
It makes you wonder.
Fijn is dat hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Joh...[afbeelding]
Hondje staat me aan te kijken met een koppie van gaan we nog een rondje? :")
ze heeft vette pech.... ik ga met die buien echt niet nog een keer een rondje omquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fijn is dat he.
Doet dat mormel van mij ook altijd zo laat![]()
.
Ach mijn mormel haat de regen gelukkigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ze heeft vette pech.... ik ga met die buien echt niet nog een keer een rondje om
Mormels zijn
Dan ken je mijn mormel nog niet... regen tegen loopt ze achter mij... regen mee voor me uitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ach mijn mormel haat de regen gelukkig.
Die rent naar buiten, doet een plasje en rent weer naar binnen.
Bovenste had ik gemaakt en die daaronder door demonseeker14 dacht ik?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:15 schreef Huizilopochtli het volgende:
die nieuwe is zeker mooi gedaan
credits 2 who?
Euj heb je bier meegebracht?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:15 schreef Snakey het volgende:
hoi
Volgens mij was de 2e van M-I-L-F...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bovenste had ik gemaakt en die daaronder door demonseeker14 dacht ik?
Ik ben trouwens een interactieve OP aan het scripten... Dan kan je makkelijk en snel de OP genereren en ook dan in uub
Maar goed... Ik ben net begonnen, ga het morgen verder maken. Ben niet goed in php dus kan ff duren...
Uiteindelijk komt hij hier: http://pmklaassen.com/fok/
Owja.. hulp is welkom
Ow kan ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgens mij was de 2e van M-I-L-F...
Klopt er haast nog niemandquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:22 schreef Qunix het volgende:
Saai vanacht zeg....
Moet iedereen morgen werken ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:22 schreef Qunix het volgende:
Saai vanacht zeg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |