Sorry, foutjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat ik me nu afvraag he, vindt dat meiske zichzelf lekker ofzo? Als je kijkt naar de poses die ze aanneemt, en die blikken enzo
Je zoekt het excuus in je karakter, terwijl dat waarschijnlijk niet het probleem is...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sorry, foutje![]()
Ik was dronken, iedereen was tegen mij, de duivel zat te kloten (huur niet betalen enzo). Klote-engelen wilden niemand helpen meer.........gewoon een zooitje dus. Tis nu weer enigzins op orde, dus.........![]()
En doe jij je PMS eens wassenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je zoekt het excuus in je karakter, terwijl dat waarschijnlijk niet het probleem is...
Nou dat lukt lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik zou het willen kunnen, maar nee, ik masturbeer om mijn hormoonniveau wat aan te passen.![]()
![]()
Ik geil daar niet op ofzo. Ik vind het slechts terecht. Zodat kwaliteitstopics "zoals deze" hoogtij kunnen vieren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou dat lukt lekkerSlotjesgeilemasturdingus.......eh
![]()
![]()
Sorry hoor, inkoppertjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik geil daar niet op ofzo. Ik vind het slechts terecht. Zodat kwaliteitstopics "zoals deze" hoogtij kunnen vieren.
Daarnaast, ik heb een tijdje het niet gedaan, maar er lijkt nu ECHT geen enkele andere mod aanwezig
*kom maar even bij Morwennetje danquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Whehehehe, maar ook dat klopt.
en ik maar denken dat ik jou favoriet wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
*kom maar even bij Morwennetje dan*aan royale boezem drukt
![]()
Ik was juist droevig om je gothic kledingquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
*kom maar even bij Morwennetje dan*aan royale boezem drukt
![]()
Ook mijn hart is royaal, plek zatquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:01 schreef NgInE het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik jou favoriet was![]()
polygoonist!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook mijn hart is royaal, plek zat![]()
Ow en kut en kloten enzow, anders word ik geband![]()
*boomknuffelaar meldt zich off![]()
nee, dat is zoiets als iemand die niet polygaam kan spellen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is dat zoiets als het polygoon journaal?
Bedoelde u: polyfonist!quote:
polygaMist! dan maar weer rukken vanavond...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
...Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Polygamist dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:10 schreef NgInE het volgende:
[..]
nee, dat is zoiets als iemand die niet polygaam kan spellen.![]()
Mjam, goed planquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:11 schreef NgInE het volgende:
[..]
polygaMist! dan maar weer rukken vanavond...
Oh, was dàt het? !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:11 schreef NgInE het volgende:
[..]
polygaMist! dan maar weer rukken vanavond...
quote:
Luie donderquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:15 schreef NgInE het volgende:
[..]
![]()
trouwens topic titel: Pimp *hier* *Miss*Honey* deel 2...is er nou al een klant voor haar langsgeweest? het geld groeit me niet op de rug hoor.
volgens mij zijn heel veel VMBO scholen op zoek naar iemand zoals jijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
schuinsmarcheerder voor jou!
Ik heb er de kracht niet meer voorquote:
dan maak je maar kracht!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor![]()
Hoezo specifiek van het VMBO?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:23 schreef NgInE het volgende:
[..]
volgens mij zijn heel veel VMBO scholen op zoek naar iemand zoals jij
Bitch, ik doe alles voor je GVDquote:
dan ga ik nu maar mijzelf in slaap huilen. een goede avond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bitch, ik doe alles voor je GVDEn dat dan DIT.
That's it, I'm going to my trailer![]()
Yea, you tell 'm, you rest your bus'm here and just figure out what you want, morwen joe.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bitch, ik doe alles voor je GVDEn dat dan DIT.
That's it, I'm going to my trailer![]()
Wel lekker blijven plakken hehquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:32 schreef NgInE het volgende:
[..]
dan ga ik nu maar mijzelf in slaap huilen. een goede avond.
ja zeker. en ik zal aan jou denken terwijl ik dat doequote:
Breek je hersens maar niet danquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:36 schreef NgInE het volgende:
[..]
ja zeker. en ik zal aan jou denken terwijl ik dat doe
hoezo, ben je zo groot dat je niet in m'n hersens past? *rent hard weg*quote:
Ik ben hilarisch, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik weet niet waaarom, maar hier moest ik echt hardop om lachen !!
Hilarisch of ongekookt, wie zal het zeggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben hilarisch, dat zal het zijn![]()
Ng huppeldepup schijnt mij wel te kennenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hilarisch of ongekookt, wie zal het zeggen.
Ik heb het hem gevraagd en hij maakt een onweerstaanbaarbare bapaoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ng huppeldepup schijnt mij wel te kennenVraag het hem
![]()
Leugens, zeg ik jequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 05:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik heb het hem gevraagd en hij maakt een onweerstaanbaarbare bapao
hij zei dat de vrouw die er naar vroeg evenzo was.
Goed planquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 06:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
misschienm dat terugkomen in de aardse samenlevng je wat lijjkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |