Omdat je nogal wat turbulentie veroorzaakt in de flesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
waarom zou de prik eruit gaan?
als de dop er maar opblijft een flinke tijd is er niks aan de hand. die prik trekt er wel weer in tot er een scheikundig evenwicht is bereiktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Omdat je nogal wat turbulentie veroorzaakt in de fles![]()
Dat is het juist... en na 2 dagen is er dus echt geen prik meer.quote:
Lekker juist, vooral coca cola heeft enorm veel koolzuur *burp. Doe mij maar een oudere frisdrankquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is het juist... en na 2 dagen is er dus echt geen prik meer.
Maar daar gaat het niet om![]()
klinkt vaag bekendquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:08 schreef DFDuo het volgende:
Soms loop ik een deurgat door (tenminste dat probeer ik) voordat ik hem goed en wel openheb. Au, want dan ketst die deur terug tegen je voet, met je hoofd ertussen.
Of heb alleen ik dat soms?
niet echt frisdrank, maar dan moet je eens Spa Marie Henriette proberen... Zit van zichzlef al weinig koolzuur inquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lekker juist, vooral coca cola heeft enorm veel koolzuur *burp. Doe mij maar een oudere frisdrank![]()
Crystal Clear is ook wel lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:28 schreef bas-beest het volgende:
[..]
niet echt frisdrank, maar dan moet je eens Spa Marie Henriette proberen... Zit van zichzlef al weinig koolzuur in
Een klaagtopic openen over de domme dingen die je onbewust doet, tot een topic die gaat over frisdrankquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |