Krijgen we een punt voor de serie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Komaan zeg.... Welke serie hield in de jaren '80 miljoenen aan hun toestel gekluisterd? En in die serie liep een vent rond met een cowboyhoed.
DIe ken ik nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Larry Hagman is de zoon van Mary Martin...
Ik zoek even iets anders.
Jij, je staat niet eens in de top 100quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
we, we? sinds wanneer zijn wij een collectief? ík krijg hier de punten, ja.
touchequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jij, je staat niet eens in de top 100![]()
Blablabla, je weet gewoon het antwoord nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:44 schreef Asmodian het volgende:
Mensen, een beetje liev doen tegens ons MaJoke, okee? Ze voelt zich niet lekker en het is niet eerlijk om het iemand moeilijk te maken als ze iets niet weten in hun specialiteit. Er zijn zat Amerikaanse vragen geweest die ik niet wist, muziek-vragen die Neleos niet wist en oudheid-vragen die Lienelien niet wist. Zelfs een enkele auto-vraag die aan Daf voorbij is gegaan. Het kan gewoon gebeuren.
Verder is MaJo, voor mij in ieder geval, wel echt musical-expert #1(en natuurlijk koningin van de AKQ
)
Trek het je niet aan. Niemand kan alles weten, en wat ik over jou musicalkennis heb gezien grenst aan het ongelofelijke.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:43 schreef MaJo het volgende:
Hoor jij nog wel eens iets van die mensen dan? Ik in ieder geval niet. Dallas is voor mijn tijd, ik heb het wel gekeken toen ik jong was maar de namen van de acteurs weet ik niet. Zijn moeder heb ik wel eens van gehoord ja. Die man daarentegen, nooit. Wordt ik daar nou op afgerekend? Omdat ik dit zogenaamd zou moeten weten? Ik weet veel van musicals ja maar niet alles. Anderen weten het blijkbaar ook niet dus dan is het gewoon een slechte vraag!
Oh, valsspelerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:44 schreef Asmodian het volgende:
Stanley zit me trouwens over deze vraag te flashen
En ik maar hopen dat je mijn JR wel goed zou rekenenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, MaJo, natuurlijk hoor je niets meer over Mary Martin, zij is namelijk dood. Van Larry Hagman (JR uit Dallas) hoor je af en toe nog wat.
Maar goed:
The Sound of Music (de film uit 1965 met Julie Andrews). Hoeveel Oscar-nominaties en hoeveel uiteindelijke Oscars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |