Werkman, Zernike College(Haren)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:15 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
OOO PIE DUBBELJOEEE.
Mooi werk, Oosterpark. Ik heb 18 jaar in de Oranjebuurt gewoond. Welke school heb je gezeten?
Nee, stiekem niet nee. En Romy Schneider ook al niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:17 schreef MaJo het volgende:
Damn, een musicalvraag die ik niet weetNiet stiekem Christopher Plummer?
Nope. Echt twee heel andere mensen. Zij is inmiddels al overleden en hij heeft nog een gastrolletje gedaan in Star Trek als de adoptie-vader van Worf.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:17 schreef MaJo het volgende:
Ik zeg toch maar even Julie Andrews
Ook nietquote:
Shit, daar scoor ik geen punt mee, dus dan hou ik lekker mijn ehhhh keyboardquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
En ja, die acteur wil ik ook weten.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nope. Echt twee heel andere mensen. Zij is inmiddels al overleden en hij heeft nog een gastrolletje gedaan in Star Trek als de adoptie-vader van Worf.
Ja. Die zoon... wat hadden de mensen een hekel aan 'm, zo in de jaren '80. Met z'n eeuwige cowboyhoed.quote:
Werkman, daar heb ik uiteindelijk mijn HAVo gehaald.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Werkman, Zernike College(Haren)
En de vraag, geen idee.
Oh een OosterPOORT en niet pauperwijk 2 OosterPARK
Welke H?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dan moet de H weg, da's niet fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |