Het nummer is vooral goed als de verrasing er nog niet af is. De eerste keer dus. Juist die grafherrie maakt het goedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik op de een of andere manier ookDe tweede keer is ie een stuk minder erg trouwens. Zelfs de kat schrok er niet meer van
![]()
Cockney Rebel vind ik dan weer zooo saaiquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van Cockney Rebel? Dat vond ik wel oke![]()
Ik wil eerst naar de volledige versie luisteren. Maar ik vond het perspectief bieden!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef Neleos het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel weten wat jij (Asmo) van Eisbar vind?
Kende je dit nog niet ....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat de Eisbär link wasDit nummer is best oke
Whatever, maar Fortuyn heeft sociologie gedaan. Heeft hij me zelf verteld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:28 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_wetenschappen
Sociale wetenschappen = gamma
Sociologie = één der sociale wetenschappen
D'r zit een mooi knopje met "Download" erop in de pagina waar het je naartoe leidt. Klik dat eens aan...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:31 schreef raistlin6 het volgende:
die in de OP kan ik niet openen : (
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Whatever, maar Fortuyn heeft sociologie gedaan. Heeft hij me zelf verteld.
quote:Fortuyn werd geboren te Driehuis (gemeente Velsen, Noord-Holland) in een Rooms-Katholiek gezin, als zoon van een vertegenwoordiger. Na de HBS-B (tot 1967) studeerde hij sociologie, geschiedenis, rechten en economie in Amsterdam. In 1971 slaagde hij voor zijn doctoraalexamen sociologie.
Fortuyn verhuisde naar Groningen waar hij universitair docent marxistische sociologie werd aan de Rijksuniversiteit Groningen. In 1980 promoveerde hij aan die universiteit tot doctor in de sociale wetenschappen.
Royal Jordanian is goed!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:31 schreef Asmodian het volgende:
British Midland
O'Hare?
Royal Jordanian
Jawel, zoals ik eerder zei kende ik het welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:31 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Kende je dit nog niet ....![]()
Mijn vader vindt dit dus een klassieker![]()
Genoteerd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:32 schreef Supersheep het volgende:
Daffo: Algemene Kennis Quiz Deel 149
Origineel is van Grauzone. Ooph! ken ik niet. Maar Eisbar googlen mag wel, want die vraag is al geweest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft Ooph! Eisbar ook gedaan Google ik nu? Daar ben ik dan wel benieuwd naar! En van wie is het origineel?
Hij heeft sociologie gestudeerd (en geschiedenis, rechten en economie) maar is gepromoveerd in sociale wetenschappen. Voortaan beter doorvragen dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Whatever, maar Fortuyn heeft sociologie gedaan. Heeft hij me zelf verteld.
Dat snapt hij ook niet echt helemaal... SCen met Nembrionic in topics die daar misschien niet zo voor bedoeld zijn...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:26 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hoi. Je tvp ging niet helemaal goed. Je bent dus toch een mens.
Ik snap trouwens nog steeds niet wat voor halsmisdaad hij heeft begaan.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:32 schreef Asmodian het volgende:
Daf: Dat is Sebastian van Cockney Rebel, toch?
Yup. En dat wisten ze hier dus nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:32 schreef Asmodian het volgende:
Daf: Dat is Sebastian van Cockney Rebel, toch?
Nee, met mediaplayer oid inderdaad niet. Met VLC welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:31 schreef raistlin6 het volgende:
die in de OP kan ik niet openen : (
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |