Ha Asmoclopedie!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:20 schreef Asmodian het volgende:
Sociologie?
maak je hem even BOLD?quote:
Ja, prachtig nummerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ha Asmoclopedie!
Download jij ook dit even...![]()
hmmzblabrrrlll...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:20 schreef MaJo het volgende:
Hebben we die nog geopend? Dacht dat dat een idee was maar dat we die vrij snel afgeschoten hadden![]()
Oh god ja, had het verdrongenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmmzblabrrrlll...
Hoe bedoel je? I Bet MaJo And Lienelien is na een paar pagina's gesloten en hebben we (om onder een ban uit te komen) heel braaf I Bet Indie Sounds Goods On The Dancefloor geopend, weet je nog?
Eisbarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef raistlin6 het volgende:
oh god nu heb ik dat nummer dus weer opstaan :S
Eigen schuld, jij kilkgrage Zweed... Jij heet/bent geen Asmoclopedie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef raistlin6 het volgende:
Jij vond het toch leuk?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef raistlin6 het volgende:
Hoi. Je tvp ging niet helemaal goed. Je bent dus toch een mens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef Asmodian het volgende:
Ik denk, ik lurk even tien minuten bij de zijlijn om op een trademark Asmo-wijze binnen te vallen, lukt 't uiteindelijk toch niet
Hoi iedereen!
Groetjes van Stanley trouwens
Is dat de volledige Eisbär?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ha Asmoclopedie!
Stanley kan toch wel een voorspelbare kloon bedenken? Of werkt dat niet zo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:24 schreef Asmodian het volgende:
Ik denk, ik lurk even tien minuten bij de zijlijn om op een trademark Asmo-wijze binnen te vallen, lukt 't uiteindelijk toch niet
Hoi iedereen!
Groetjes van Stanley trouwens
Ik op de een of andere manier ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eisbar![]()
Ik draai hem veel de laatste dagen![]()
Nee, die staat in de OP. Voor 't gemak van de nieuwkomers.quote:
Een beetje maar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh god ja, had het verdrongenWas ook wel heel opzichtig om het met onze namen te openen. Daarvoor hadden ze nooit door dat we enorm liepen te SC'en maar daardoor vestigden we een beetje de aandacht op onszelf
Van Cockney Rebel? Dat vond ik wel okequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:26 schreef raistlin6 het volgende:
nee eisbär vind ik leuk om op te hebben staan, ik had dat walgelijke nummer uit die vraag van 3 bladzijden geleden per ongeluk nog een keer geklikt.
Uhh.. sociologie = sociale wetenschappenquote:
Ik ben zo vrij geweest ook even te klikken. Een mooi stuk, iemand met een symphonie orkest, maar wie?....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ha Asmoclopedie!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_wetenschappenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Uhh.. sociologie = sociale wetenschappen
Oh, ik dacht dat dat de Eisbär link wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:27 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest ook even te klikken. Een mooi stuk, iemand met een symphonie orkest, maar wie?....![]()
Nee hoor, Sociologie is niet hetzelfde als Sociale Wetenschappen... Maar lief van je dat je't voor me opneemtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Uhh.. sociologie = sociale wetenschappen
Puntje voor Asmo dus. Niet dat hij ze heel hard nodig heeft, maar het zou wel correct zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |