Ik ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef raistlin6 het volgende:
ik ga ook naar lowlands ^^
Johquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef Gooitzen het volgende:
waterstof, suurstof en koolstof. Maar wat is dat in vredesnaam in deze combinatie?
Dat is wel een heel opzichtige kloon, nu krijg je een week erbijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef Nembrionic1 het volgende:
glucose mensen
I Bet That Indie Looks Good On The Dance Floorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
[afbeelding]
kijk: een meisjeshand, nagellak, weet je wel![]()
En zie je dat roze daar links van m'n laptop?
Genoeg bewijs zo?![]()
Je weet heus wel wat Fok! bewijs inhoudtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
[afbeelding]
kijk: een meisjeshand, nagellak, weet je wel![]()
En zie je dat roze daar links van m'n laptop?
Genoeg bewijs zo?![]()
Nee hoor, de meesten kennen elkaar van dit topic maar we zijn gewoon gezellig aan het kletsen waardoor het lijkt dat iedereen elkaar al eeuwen kent. Maar de meesten zijn "vreemden" voor elkaar hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef vanKampen het volgende:
Ik ben er weer!
Even een vraagje over de MEET, lijkt me gezellig om te komen, maar heb het idee dat jullie elkaar allemaal al kennen, of gaan er meer "vreemden" heen?
Sounds, Soundsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
I Bet That Indie Looks Good On The Dance Floor
Sssst..Ik post zo weinig mogelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is wel een heel opzichtige kloon, nu krijg je een week erbij.
Van wie is Nembrionic1 dan een kloon?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is wel een heel opzichtige kloon, nu krijg je een week erbij.
Nee, I bet that MaJo en Lienelien look good on the dancefloorquote:
Nog nooit iemand gezien, weet geen enkele echte naam...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef vanKampen het volgende:
Ik ben er weer!
Even een vraagje over de MEET, lijkt me gezellig om te komen, maar heb het idee dat jullie elkaar allemaal al kennen, of gaan er meer "vreemden" heen?
Ik denk DeSiever.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Van wie is Nembrionic1 dan een kloon?
Ik weet het al, het is een kloon van Haruhi!
Oja, tietenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat Fok! bewijs inhoudt
Maar ik geloof je hoor![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, de meesten kennen elkaar van dit topic maar we zijn gewoon gezellig aan het kletsen waardoor het lijkt dat iedereen elkaar al eeuwen kent. Maar de meesten zijn "vreemden" voor elkaar hoor
Toch zijn er wel uitzonderingen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar de meesten zijn "vreemden" voor elkaar hoor
Pssst hou die vraag even voor je, kunnen we altijd nog van stal halen om potentiele google gebruikers te ontmaskeren...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:15 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik denk Jayhawk. Hij zal zo wel Frenkel Frank posten.
Goed plan!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:16 schreef raistlin6 het volgende:
gaan we dan triviant spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |