Kan wel downloaden, maar niet openenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:58 schreef Supersheep het volgende:
Grauzone met het prachtige Eisbär
Haha, is dat met Magix Music Maker 5 gemaakt?quote:
Ah, jij bent zelf al op zoek geweest dus.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Groovezone ken ik ook al. Ik heb op YouTube het origineel niet kunnen vinden.
Huh? Daar ben ik juist ubertrots op. Dat ik die gesteld hebquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
Oh komt soempie ook?Lienelien heeft nog niet toegezegd
En Neleos, waarom geef je niet toe dat jij de eisbär vraag hebt gesteld?
Wees blij, echt waar. Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn (dat van mijn kat ook niet, die is getraumatiseerd voor het levenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kan wel downloaden, maar niet openen![]()
Watte? Ja, eeh, ja. Asmo heeft me wegens een msnbombardemend overgehaald, volgens mij. Sta ik nog niet in de OP dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh sorry, ja het was iets met een N.
[..]
Of jij ook naar de meet gaat
Een goede kat kan dat wel hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wees blij, echt waar. Je leven zal nooit meer hetzelfde zijn (dat van mijn kat ook niet, die is getraumatiseerd voor het leven)
Serieus?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
En ChrisJX is ook een meisje, MaJo!
Alsof die dat erg vindtquote:
Eindelijk een kennerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:06 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
Gaaf nummer![]()
*allsystemshalt wil ook een ijsbeer zijn![]()
Het ziet eruit als een dierquote:
Wie weet dat soort dingen nou?quote:
Laat Kitty het niet horenquote:
Ja maar welke ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:07 schreef raistlin6 het volgende:
een scheikundige weergave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |