Sorry, moet Oomph! zijn, maken muziek a la Rammstein.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:33 schreef Neleos het volgende:
[..]
Origineel is van Grauzone. Ooph! ken ik niet. Maar Eisbar googlen mag wel, want die vraag is al geweest.
Ik had hem ook herkend hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Yup. En dat wisten ze hier dus niet![]()
Hmm, dan ken ik ze nog steeds niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sorry, moet Oomph! zijn, maken muziek a la Rammstein.
geen ideequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:35 schreef vanKampen het volgende:
word er nog aan de vraag gewerkt?
Er is er toch nog maar 1 van de 3 goed geraden?quote:
inderdaad!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is er toch nog maar 1 van de 3 goed geraden?
Ik wil Godwins Law bekrachtigenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:34 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat snapt hij ook niet echt helemaal... SCen met Nembrionic in topics die daar misschien niet zo voor bedoeld zijn...
Ik zag het ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Net stond er nog iets als: Asmo kennende is hij aan een vertaling aan het werken.
Zijn het een beetje bekende vliegtuigmaatschappijen? Die initialen zeggen me zo gauw niets. Hintje anders?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:37 schreef vanKampen het volgende:
[..]
inderdaad!
Ben nog op zoek naar:
MD
OHY
Jahquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:39 schreef MaJo het volgende:
Daf zet jij Lienelien in de OP bij de meet?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Net stond er nog iets als: Asmo kennende is hij aan een vertaling aan het werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |