Wat moet een sexverslaafde op Lowlands?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:56 schreef Bizznitch het volgende:
Is dit overigens al het volledige programma?
Ik kom er ook al jaaaaren - tvpquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:06 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Wat moet een sexverslaafde op Lowlands?![]()
Hihi, ik moet ook hetgeen bekennenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kom er ook al jaaaaren - tvp
Ga op donderdag, op vrijdag is het erg lastig om nog een goede plek te vinden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:33 schreef Harker het volgende:
Het word mijn eerste keer Lowlands. Als ik vrijdag rond 14.00 klaar wil zijn met opzetten van mijn tent, hoe laat moet ik vrijdag dan (waarschijnlijk) in de rij staan voor de camping?
quote:(Tent opzetten etc duurt niet langer dan half uur, dus als ik rond 14.00 een plekje heb voor de tent is dat ook goed, de tijd is dus een richtlijn)
Volgens mij gaat de festival ingang pas rond 4 uur open, ik heb nog nooit echt lang hoeven wachten.quote:En hoelang duurt de rij dan ongeveer (rond dat tijdstip) om het festival op te kunnen, of valt de wachtrij voor de festivalingang wel mee?
Thx! Bijna vergeten!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nu Lowlands warm up op Ned3!
Stelletje hippiesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mja Magic Numbers vind ik heeeeeeeelemaal niets...... maar toch geeft het wel de nodige voorpret gevoelensquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat van die tenten op vrijdag valt wel mee. Ik ben 2 jaar geleden vrijdag gegaan. Geen rij, wel camping 5, perfect plekje voor 3 tenten gevonden binnen 10 minuten. Dit was trouwens zo rond 12/1 uur smiddags.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ga op donderdag, op vrijdag is het erg lastig om nog een goede plek te vinden.
Helamaal als je met meerdere tenten gaat! (lees onmogelijk)
[..]
![]()
[..]
Volgens mij gaat de festival ingang pas rond 4 uur open, ik heb nog nooit echt lang hoeven wachten.
Kan ik me voorstellen, Spinvis, The Magic Numbers, Blocparty, Snowpatrolquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:19 schreef Breuls het volgende:
En toch baal ik wel een beetje dat ik de vrijdag moet missen..
Ziet er niet rooskleurig uit!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:43 schreef Baserunner het volgende:
Hierbij het weerbericht voor de dagen donderdag t/m zondag.
...
Geen neerslag voorspeld, beetje aan de koude kant, af en toe zon, en op zondag 27% kans op onweer is niet rooskleurig?quote:
Lijkt mij ook niet slecht als ik het zo leesquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:03 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Geen neerslag voorspeld, beetje aan de koude kant, af en toe zon, en op zondag 27% kans op onweer is niet rooskleurig?
Ik ben hier zwaar tevreden mee hoor!![]()
Idd liever een extra trui dan onder een zeil o.i.d. ,....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:03 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Geen neerslag voorspeld, beetje aan de koude kant, af en toe zon, en op zondag 27% kans op onweer is niet rooskleurig?
Ik ben hier zwaar tevreden mee hoor!![]()
daar zit wel wat inquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:13 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Idd liever een extra trui dan onder een zeil o.i.d. ,....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |