Ik las eierenquote:Je Perzische ogen glinsteren, je lippen - blauw als robijnen -
brengen nooi geluid voort.
Jij, oh zo vrolijk, met Parijse eisen,
je kunt rondrennen.
En je blik op de sameleving verneukt mijn gedachten
je zult niet weten hoe erg.
Leid me weg, kom naar binnen
zie mijn gedachten in kaleidoscoop
Zoals mijn docent politicologie zegt: Je hebt goed, fout en goed fout. Dit is zeker de laatste categorie. Het lijkt wel de Nederlandse Gunther.quote:
Heel lief van je Antonquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:16 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik moet me ook overal meebemoeien.
Meen je dit nou serieus of wat?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ow wacht ff...
Die zooi die ik zelf gebruik.
Zyprexa
en m'n zoontje zit aan de Risperdal..
Toch niet dat we daarvoor gebanned konden worden? Ze bleven alleen maar steeds ons topic sluitenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die waarschuwing heb ik vaker gehoord, in een I Bet topic, niet waar?![]()
Neu... Zoiets had ik van MaJo verwacht overigens....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Caleidoscope - The Beatles
En dat nog wel voor een hele week, een algemene ban. De grootste kutneuzen van het forum die hele subfora weten te vernaggelen met bagger, krijgen na 36465 waarschuwingen hooguit een afkoelban voor het betreffende subforum...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:17 schreef MaJo het volgende:
Wist niet dat je gebanned kon worden voor SC'en trouwens? In dat geval moeten we allemaal uitkijken
Die mailwisseling die ik postte was van vanochtend.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:18 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Heel lief van je Anton![]()
Maar waarom beantwoord Lucille mijn mail niet gewoon?
Zou ik anders de namen weten, ja? We zijn gewoon beiden autistisch, alleen de Risperdal had op mij een beetje vervelende uitwerking; ik werd er een beetje eh... impotent van.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieus of wat?
Nee hoor, Beatles raad ik niet foutquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Neu... Zoiets had ik van MaJo verwacht overigens....
Toch niet je kleine mannetje van 1 hoop ik?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zou ik anders de namen weten, ja? We zijn gewoon beiden autistisch, alleen de Risperdal had op mij een beetje vervelende uitwerking; ik werd er een beetje eh... impotent van.![]()
Juist...jij snapt 'm.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En dat nog wel voor een hele week, een algemene ban. De grootste kutneuzen van het forum die hele subfora weten te vernaggelen met bagger, krijgen na 36465 waarschuwingen hooguit een afkoelban voor het betreffende subforum...
Ah ok..bedanktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:19 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Die mailwisseling die ik postte was van vanochtend.
Nee, m'n lieve zoontje van 5 heeft Risperdal druppels. Wordt-ie heel kalm van.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch niet je kleine mannetje van 1 hoop ik?![]()
Vervelend hoor om op zo'n jonge leeftijd al met dit soort dingen te maken te krijgen. Je kleine ventje heeft die verschijnselen niet?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, m'n lieve zoontje van 5 heeft Risperdal druppels. Wordt-ie heel kalm van.
Gelukkig niet, nee.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vervelend hoor om op zo'n jonge leeftijd al met dit soort dingen te maken te krijgen. Je kleine ventje heeft die verschijnselen niet?![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:24 schreef Supersheep het volgende:
Het kan altijd nog erger met Boten Anna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |