Ja ik ben ook wel benieuwdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:10 schreef AntonDingeman het volgende:
He Nembrio!
Wat heb je geflikt?
Stoute jongensquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:13 schreef Nembrionic1 het volgende:
Ennuh...goed nieuws MaJo!
Oh..en jawel MaJo
Althans..nog meer algemen zaken hoor
Er zijn ook nog nooit zoveel baggertopics ongestraft open gebleven als nu...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:12 schreef Nembrionic1 het volgende:
"Stanley_Climbfall en Nembrionic zijn een week weg, zijn samen flink aan het baggeren geweest in ongeveer 150 posts."
Ik ben hier nu dus ook illegaal
Sssst. Er is gemailed maar nog geen antwoord. Ze zijn vrij traag (op dit moment vrij begrijpelijk met die crisis)
Ja, je moet nu echt op eieren lopen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En zoals je misschien wel weet is je grote vriendin nu mod...![]()
dat zijn er zelfs 2 in 1 post, netjesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ow wacht ff...
Die zooi die ik zelf gebruik.
Zyprexa
en m'n zoontje zit aan de Risperdal..
quote:Beste "Lucille",
In het banmeldtopic stond dit:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
"Stanley_Climbfall en Nembrionic zijn een week weg, zijn samen flink aan het baggeren geweest in ongeveer 150 posts."
Kun je aangeven in welke topics ze baggerden?
groetjes,
AntonDingeman
quote:Jij bent toch niet Stanley_Climbfall of Nembrionic, toch?
Groeten,
Lucille
quote:Nee, maar ik wil het namens hen graag weten. Ze zaten de hele nacht in de AKQ-reeks van MEN, ze konden helemaal niet baggeren.
Anton Dingeman
Ik moet me ook overal meebemoeien.quote:Wij mailen nooit terug met info namens iemand, maar twee mods hebben
die 150 posts toch echt uit MUZ gehaald (zowel in het Maud als Paul
McCartney topic).
Titel en uitvoerende(n)quote:Je Perzische ogen glinsteren, je lippen - blauw als robijnen -
brengen nooit geluid voort.
Jij, oh zo vrolijk, met Parijse eisen,
je kunt rondrennen.
En je blik op de sameleving verneukt mijn gedachten
je zult niet weten hoe erg.
Leid me weg, kom naar binnen
zie mijn gedachten in kaleidoscoop
Die waarschuwing heb ik vaker gehoord, in een I Bet topic, niet waar?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:17 schreef MaJo het volgende:
Wist niet dat je gebanned kon worden voor SC'en trouwens? In dat geval moeten we allemaal uitkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |