Volgens mij ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:37 schreef Berkery het volgende:
Je had net zo goed een recente foto kuinnen plaatsen![]()
Ja, dat maakte het wel wat makkelijker inderdaad.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:36 schreef AntonDingeman het volgende:
hmmm die hint was een weggever geloof ik
Die had als enige tekst "Clouseau residence."quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:46 schreef Palau het volgende:
Cato
Sinds wanneer wordt Via Nova niet meer gebruikt? Felix in Columna sedet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:49 schreef Palau het volgende:
Stond in mn boek van Latijn (Hannibal ad portas) meerdere malen.
Ik denk even over de vraag.
Ik heb Via Nova nooit gebruikt. Eerst had ik Roma en daarna Hannibal ad Portas.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:50 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt Via Nova niet meer gebruikt? Felix in Columna sedet.
Nee das dus alleen voor de kerstspecial, en dat vind ik dan wel weer prijzig. Staan er ook nog mooie extra's op? Dan wil ik het wel overwegenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo'n serie kost maar 12,99? Da's ook niet duur...
Morgen maar even een dvd'tje meenemen dan.
Jammer, dan heb je de verhalen over Marcus en Lucius en dergelijk gemist. Echt, saaier en deugdzamer krijg je het niet. Gymnasiumook afgemaakt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:53 schreef Palau het volgende:
[..]
Ik heb Via Nova nooit gebruikt. Eerst had ik Roma en daarna Hannibal ad Portas.
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=429452&navid=3quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee das dus alleen voor de kerstspecial, en dat vind ik dan wel weer prijzig. Staan er ook nog mooie extra's op? Dan wil ik het wel overwegen
Jep , dit jaar afgerond. Welke verhalen bedoel je precies?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:56 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Jammer, dan heb je de verhalen over Marcus en Lucius en dergelijk gemist. Echt, saaier en deugdzamer krijg je het niet. Gymnasiumook afgemaakt?
Dus de kerstspecial is even duur als een heel seizoen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=429452&navid=3
Maar dit is toch een heel seizoen?
Prachtige extras. Onder andere de single If you don't know me rght now, die hij van zijn gouden handdruk maakt. En een versie van Free love Highway, met een van de broertjes Gallagher op de gitaar. En nog twee aardige documentaires. Zonder deze is je verzameling echt niet compleet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee das dus alleen voor de kerstspecial, en dat vind ik dan wel weer prijzig. Staan er ook nog mooie extra's op? Dan wil ik het wel overwegen
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die had als enige tekst "Clouseau residence."
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef Palau het volgende:
[b]Noem de namen van de volgende personen die te maken hebben met Aeneas:
- zijn moeder
Netjes, ik ben na vijf jaar gestrand. Dat boek ging over de familie van twee twaalfjarige broertjes. niet de moeite waard, enkel nostalgie.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef Palau het volgende:
[..]
Jep , dit jaar afgerond. Welke verhalen bedoel je precies?
Burt Kwouk. Leuke rol naast Sellers.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:59 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nu begint er pas een lichtje te branden.
Oeh dat klinkt wel weer goed danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:58 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Prachtige extras. Onder andere de single If you don't know me rght now, die hij van zijn gouden handdruk maakt. En een versie van Free love Highway, met een van de broertjes Gallagher op de gitaar. En nog twee aardige documentaires. Zonder deze is je verzameling echt niet compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |