Oh mijn God, het kan ECHT ergerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:24 schreef Supersheep het volgende:
Het kan altijd nog erger met Boten Anna
Ok, geen probleem danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zou ik anders de namen weten, ja? We zijn gewoon beiden autistisch, alleen de Risperdal had op mij een beetje vervelende uitwerking; ik werd er een beetje eh... impotent van.![]()
Deze is nog veel beter!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:24 schreef Supersheep het volgende:
Tjonge, lijkt me ook geen pretje. Maar psychotica zijn toch tegen psychoses, dat je waanbeelden krijgt, of niet?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, m'n lieve zoontje van 5 heeft Risperdal druppels. Wordt-ie heel kalm van.
haha oh mijn god, hahahahahaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:24 schreef Supersheep het volgende:
Weet ook niet waar dat opeens vandaan is gekomen? Wie bied ons helderheid?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:26 schreef AntonDingeman het volgende:
die Anna Boot is volledig langs me heen gegaan
Mwa... Autisme Spectrum Stoornis (ASS dus) is toch ook een geestesaandoening, nietwaar?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:27 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Tjonge, lijkt me ook geen pretje. Maar psychotica zijn toch tegen psychoses, dat je waanbeelden krijgt, of niet?
Die is nog best coolquote:
Uit Zweden, gok ik zo...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ook niet waar dat opeens vandaan is gekomen? Wie bied ons helderheid?
ja, maar niet bij alle geestesaandoeningen kun je anti-psychotica geven.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mwa... Autisme Spectrum Stoornis (ASS dus) is toch ook een geestesaandoening, nietwaar?
Nopequote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed. Niemand die een idee heeft welke plaat ik bedoel?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jawel, maar als je daarmee last krijgt van bijwerkingen, dan ga je naar iets anders zoeken wat ongeveer hetzelfde doet en toch werkt. Al is het maar om je gedachten te ordenen. Bij mij is dat dus Zyprexa geworden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:29 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ja, maar niet bij alle geestesaandoeningen kun je anti-psychotica geven.
meen me ook te herinneren dat alleen risperdal tegen autisme kan worden gegeven als anti-psychoticum tenminste.
Naar het Engels neem ik aan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja, das waar. Maar lijkt me niet dat alle geestesaandoeningen worden verholpen door medicijnen voor een willekeurig aandoening. Ik weet dat mijn tante bijvoorbeeld verkeerde medicijnen voor haar psychose kreeg, en dat ging echt helemaal mis.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Mwa... Autisme Spectrum Stoornis (ASS dus) is toch ook een geestesaandoening, nietwaar?
Nope.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:33 schreef wyccie het volgende:
Supertramp?
Ja. Da's de titel. En nu de uitvoerenden graag.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:34 schreef MaJo het volgende:
Heb het wel eens gehoordHeet het Sebastian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |