hahaha ik hoorde toch duidelijk Riettelers.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:01 schreef BigBadPete het volgende:
Het moet toch niet gekker worden:
Ten gevolge van buitenlandse concurrentie verdient de Nederlandse wieeteler gemiddeld nog maar 10 euros per uur.
Aldus berichtte die linkse NOS kliek, gehuld in een wolk van mededogen.
Ging het weer over verdonkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:12 schreef MW het volgende:
Het item ging over Riet, niet over Wiet.
Doe niet zo kortzichtig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:01 schreef BigBadPete het volgende:
Het moet toch niet gekker worden:
Ten gevolge van buitenlandse concurrentie verdient de Nederlandse wieeteler gemiddeld nog maar 10 euros per uur.
Aldus berichtte die linkse NOS kliek, gehuld in een wolk van mededogen.
Beter dan lang haar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Doe niet zo kortzichtig.
Doe je het weerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:26 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Beter dan lang haar.
klikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:02 schreef Thieske het volgende:Waren er ook nog beelden te zien?
Dat de TS echt dacht dat dat dan wiet was.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het wordt eens tijd voor een positief drugsitem op het journaal... zoveel mensen die er plezier van hebben....
Op zich een geinige vraag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:57 schreef Drugshond het volgende:
Overigens op welke hoogte staat de wietteelt eigenlijk..... zo-ie-zo hoger dan de tomatenkweek (maar dat was 5 jaar geleden of zo).
De fijnproevers zitten in [UVT] . Daar zullen vast veel doe-het-zelfers rondlopen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:51 schreef zhe-devilll het volgende:
ik wil ook wiet telen...
ik heb gehoord dat dat goed verdiend...wie helpt mij verder in ut levuh?![]()
Ik wacht eigenlijk nog op een reactie van TSquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:45 schreef dVTB het volgende:
Nu al historisch, dit topic.
Ik zit me nu trouwens af te vragen wat er gebeurt als er brand uitbreekt in een boerderij met een wieten dak... - Als zo'n dak in de hens staat, wordt vast iedereen in een straal 5 kilometer high.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:24 schreef Kozzmic het volgende:
wieten daken enzoen een wietteler die in zijn bootje tussen allemaal wietstengels vaart
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |