zeker van die plastice flesjes, die had ik laatst ook gekocht bij xenos voor een euroquote:op donderdag 10 augustus 2006 21:19 schreef dark_angelus het volgende:
dat dat flesje niet stuk gaat [14.gif]
dat idee had ik nouu ookquote:op donderdag 10 augustus 2006 21:22 schreef falco het volgende:
opeens zie ik maikuuul door het beeld glijden
inderdaad.quote:op donderdag 10 augustus 2006 21:22 schreef falco het volgende:
je hebt dan binnen no time al der matties op je dakquote:op donderdag 10 augustus 2006 21:37 schreef piovan het volgende:
tof filmpje, alleen vraag ik me wat af
ben je bang voor die chikkies, ik zou dat flesje allang uit haar handen gemikt hebben
gast!quote:
so what, hij stond daar toch ook met zijn matties.quote:op donderdag 10 augustus 2006 22:00 schreef roooytjuh het volgende:
[..]
je hebt dan binnen no time al der matties op je dak
ja op 't eind!quote:op donderdag 10 augustus 2006 21:22 schreef falco het volgende:
ja wel leuk... haha die wijven gna gna... iq van een wokkel ook...quote:
was dat hem echt want ik heb het wel 3 keer bekeken omdat ik dacht dat dat hem wasquote:op donderdag 10 augustus 2006 21:22 schreef falco het volgende:
ik ook, en heus niet omdat ik het filmpje leuk vond want die vond ik zwaar kutquote:op donderdag 10 augustus 2006 22:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
was dat hem echt want ik heb het wel 3 keer bekeken omdat ik dacht dat dat hem was![]()
ben jij nou een gemiddelde pub-er?quote:op donderdag 10 augustus 2006 22:27 schreef zerocool12342 het volgende:
top hoor kerel je hebt wel lefhahaah moet hier in den helder niet doen meteen smak tegen je hoofd met die fles
maar ze wisten in ieder geval wel dat ze breezah waren
respect!
hij komt uit den helder!quote:op donderdag 10 augustus 2006 22:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ben jij nou een gemiddelde pub-er?!
durf je smoel te houdenquote:
het is hem echtquote:
quote:op donderdag 10 augustus 2006 22:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
en toch vind ik die actie strak
![]()
breezahsquote:op donderdag 10 augustus 2006 21:12 schreef veldmuis het volgende:
paupers
kakkers
kneuzen
dat filmpje
hallo.quote:op donderdag 10 augustus 2006 22:56 schreef the_terminator het volgende:
[..]
breezahs
veldmuis
nikon
duitsers
quote:op donderdag 10 augustus 2006 23:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
hallo.
je moeder.
groetjes,
veldmuis
mwoah. ben je canonist ofzo?quote:op donderdag 10 augustus 2006 23:04 schreef the_terminator het volgende:
[..]
![]()
welke van de 4 erger je je het meest aan? ik gok op de nikon![]()
dat klopt. binnenkort ga ik een 350d aanschaffen. niets ten nadele van nikon hoor, was uiteraard maar een grapje, maar ik vind betere modellen van nikon net even iets te duur.quote:op donderdag 10 augustus 2006 23:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
mwoah. ben je canonist ofzo?!
ze wou een andere smaak, begrijp dat danquote:op donderdag 10 augustus 2006 23:13 schreef 2609 het volgende:
waarom word ze nou precies boos ik snap hem even niet
zonde.quote:op donderdag 10 augustus 2006 23:07 schreef the_terminator het volgende:
[..]
dat klopt. binnenkort ga ik een 350d aanschaffen. niets ten nadele van nikon hoor, was uiteraard maar een grapje, maar ik vind betere modellen van nikon net even iets te duur.
ja inderdaad! wie koopt er dan ook de verkeerde smaakquote:op donderdag 10 augustus 2006 23:14 schreef the_terminator het volgende:
[..]
ze wou een andere smaak, begrijp dat dan
of een dikke lul in de bek, dat kan natuurlijk ook![]()
wat is er beter aan de canons, als je gelijkwaardige modellen vergelijkt?quote:op donderdag 10 augustus 2006 23:17 schreef debastaard het volgende:
achja,
de een maakt een mooie website, de ander goede camera's!
in dit geval maakt nikon dus de mooie website, en heeft canon de betere camera's
oja puik filmpje.
kun je voordelen noemen dan? de d70s heeft 6 mpix, in tegenstelling tot de 7 van de 350d. heb ook foto's vergeleken op diverse review sites, en vind dat de 350d aanzienlijk minder last van ruis heeft dan de nikon.quote:op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
zonde.
de d70s is keitof en heeft net wat toffere opties dan de 350d. maargoed, dat wist je waarschijnlijk al, want dat had je al uitgezocht..
quote:op donderdag 10 augustus 2006 23:21 schreef henny_huisman het volgende:
'...aan het lelijkste meisje...'
waarom had je 'm dan niet zelf opgedronken![]()
[afbeelding]
quote:op donderdag 10 augustus 2006 23:21 schreef henny_huisman het volgende:
'...aan het lelijkste meisje...'
waarom had je 'm dan niet zelf opgedronken![]()
[afbeelding]
quote:op donderdag 10 augustus 2006 22:58 schreef piovan het volgende:
jij bent paul en die knaap heet guido![]()
![]()
![]()
![]()
ja keihare disssssssssquote:op vrijdag 11 augustus 2006 00:15 schreef aernoud het volgende:
mailkelke heeft de trend gezet nederlanders dit soort belachelijkheden op net te zetten (en aan te kondigen op forum)? ik snap het niet, vind je zélf wel dat je iets/iemand ge-diss-ed hebt?
quote:op vrijdag 11 augustus 2006 00:22 schreef p8 het volgende:
paul is bang voor breezahs![]()
en hij lijkt op een wijf![]()
en maikuuul is zijn kontmaatje![]()
hahahaquote:op donderdag 10 augustus 2006 21:22 schreef falco het volgende:
talpaquote:op donderdag 10 augustus 2006 21:12 schreef veldmuis het volgende:
paupers
kakkers
kneuzen
dat filmpje
quote:op vrijdag 11 augustus 2006 08:46 schreef maikuuul het volgende:
je had trouwens ook een matige grap kunnen uithalen door hem op de grond te gooien en er keihard op gaan stampen en die breezer dan van:;(@!@23:( wiezoe doe je dat ?
whehe rofl eins ich habe in gekauft schletze
quote:op vrijdag 11 augustus 2006 10:32 schreef weshell het volgende:
die gast met zijn gestreept bloesje.. schijt wel in zijn broek....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |