Sean Penn, Nick Nolte, Powers Boothe, Claire Danes, Joaquin Phoenix, Jon Voight en Billy Bob Thornton noem jij een goedkope cast? Wat vind jij dan een dure cast?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:31 schreef RijstNatie het volgende:
U turn
vette kut film, goedkope cast en echt een dikke B film
JLo speelt wel een geil sletje, dat dan weer wel
Film nooit gezien, maar ik ken wel de soundtrack (een werk voor strijkers van Glenn Branca en fraaie pianostukken van Wim Mertens) en die is schitterend!quote:
zo, die hoef ik ook niet meer te kijkenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:23 schreef flyguy het volgende:
Stealth
blablabla een zelfbestrurend vliegtuig draaid door, de beste piloot moet het ding stoppen, de bazen blijken corrupt, AI in vliegtuig word weer goed, ze redden het vrouwtje, the end....
4/10
Denk dat ie n grapje maakte sok..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:06 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Sean Penn, Nick Nolte, Powers Boothe, Claire Danes, Joaquin Phoenix, Jon Voight en Billy Bob Thornton noem jij een goedkope cast? Wat vind jij dan een dure cast?
waarom zouden ze dat in de gaten houden met een satteliet?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:59 schreef kinky_queen het volgende:
ZOMBIE PLANET
Zeer aardige lowbudget zombiefilm die vrij lang duurt met z'n 2 uur. Het akteren is zeer wisselvallig van uitstekend naar ronduit abominabel.
Zombies hebben de wereld overgenomen nadat er een nieuwe drug uitgebracht is die de mensheid in de vleesetende monsters heeft veranderd. De regering woont in een door het leger beveiligd gebied met hoge muren erom heen, en het 'klootjesvolk' (wat daar van over is) mag de (soms pratende) zombies te lijf gaan met de vuisten want wapens zijn verboden en dat wordt in de gaten gehouden via satteliet.
Voor een amateurfilm zeer aardig
[afbeelding]
Dat werd niet verklaardquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:25 schreef mini-lellan het volgende:
waarom zouden ze dat in de gaten houden met een satteliet?![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef RijstNatie het volgende:
ik vind sean penn niet bepaald een A acteur nee, de rest v/d cast zegt me niks, alleen billy bob, maar die heb ik niet gezien in de film
het was gewoon een goedkope film, absoluut mijn geld niet waard.
Ik zat ook te twijfelen om hetzelfde als jou te posten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:23 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik vond zijn post niet verheffend genoeg om sarcasme te kunnen bevatten.
Wie zijn dan wel A-acteurs?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:07 schreef RijstNatie het volgende:
ik vind sean penn niet bepaald een A acteur nee, de rest v/d cast zegt me niks, alleen billy bob, maar die heb ik niet gezien in de film
het was gewoon een goedkope film, absoluut mijn geld niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |