En, heeft Flugel ook een snor?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef Bep het volgende:
Ik ben het zusje van flugeltje
Ook een snor whahahahahhaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
En, heeft Flugel ook een snor?
Maarre... jij wilt toch niet óók mod worden hè?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef Bep het volgende:
Ik ben het zusje van flugeltje
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:27 schreef BobdG het volgende:
maddoxxx en maikuuuul ook
Dan heeft Sanne wel gewonnen. Slotjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:19 schreef Sanne het volgende:
Ik ga toch eens kijken welke BB-fokkers ik nu echt ken.
- Pinball
- Jumparound
- Jappie
- Cynix
- Roache
- Itsme
- Tante Bep
- Fashionably Late
- Huiz
- Golfer
- Bluezz
- Aventura
- Powergirl
- Maerycke
- CartW0man
- Ripley
- Liejannuh
- Danny
- Knut
- Breuls
- Coos
- Simba
Ehhh, volgens mij nog wel een paar meer...
Nee, want de mensen op dat lijstje "kennen" elkaar natuurlijk ook allemaal, in ieder geval voor een groot deel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heeft Sanne wel gewonnen. Slotje![]()
Oh God, maak het toch niet zo ingewikkeldquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want de mensen op dat lijstje "kennen" elkaar natuurlijk ook allemaal, in ieder geval voor een groot deel.![]()
Ja, want er is nog zoveel méér om het over te hebben immers.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh God, maak het toch niet zo ingewikkeld![]()
O, die bewijzen zijn er ongetwijfeld wel. Op (massale) meetings wordt er ongeveer elke seconde wel een foto gemaakt.quote:Goed dan, wie biedt er meer? En wie komt er met bewijzen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |