Wat jij zei...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:04 schreef Reese het volgende:
Advertentie van het blad 'La vie en Rose' met Kate Moss op de cover!
Gewoon een kwestie van wormen en baarden normen en waarden, dus. Op z'n Balkenends.quote:Een foto van topmodel Kate Moss met één ontblote tepel veroorzaakt in Nederland een 'mini-nipplegate'. De foto siert de cover van het blad "La Vie en Rose", maar het bedrijf Viacom, actief in buitenreclame, weigert de poster in zijn wachthuisjes te hangen.
Om de gedrukte posters toch te kunnen gebruiken, wordt de omstreden tepel vakkundig afgeplakt door medewerkers van het blad.
Op de cover is het model slechts gekleed in kousen. Hoewel Moss een arm voor haar bovenlijf houdt, blijft één tepel duidelijk zichtbaar. Viacom liet het blad weten dat aanstootgevend te vinden voor buitenreclame.
Om de gedrukte posters toch te kunnen gebruiken, hebben medewerkers van de La Vie en Rose donderdag alle tepels afgeplakt. Jammer, meent hoofdredacteur Jildou van der Bijl. "Het is een heel mooie esthetische foto". Het is voor het eerst dat het Britse model naakt op de cover van een Nederlands blad staat. De covers met afgeplakte tepel worden begin volgende week door Viacom in de wachthuisjes gehangen. La Vie en Rose met Kate Moss ligt al in de winkels.
Ook alweer waar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zoveel tiet heeft ze niet...
[afbeelding]
Ja, klopt. Ik had nog een doos peppillen liggen; die heb ik maar in de serverruimte gestrooid. Misschien helpt het.quote:
Gefeliciteerd! Uw lag was de langste die we hebben meegemaaktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:14 schreef DSanka het volgende:
quote:
Aiquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Docente Engels en Handel en Verkoop...
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:15 schreef Reese het volgende:
Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede
En TSE,
Zij heeft geen flauw idee...
Wist niet of het een geschikte vraag was, maar ik had dacht ik wel een hele toegankelijke dichter gekozen met ook nog es hele herkenbare dichtregels. Wel leuk dat er zoveel reacties op kwamen, ondanks een stuiterend Fok!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:31 schreef MaJo het volgende:
Ik ben helaas niet zo thuis in dichtersZal me er eens meer in gaan verdiepen, want de gedichten die ik ken vind ik dan wel weer
Bedenk meteen een leuke gedichtvraag voor als ik weer eens een vraag mag stellen
Naam? En het is eigenlijk een vervolgvraag, dus ik wil iets anders horen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:37 schreef dolle_hond het volgende:
bruni heinke
als stoot uit "dagboek van een herdershond"
Vervolgvraag als in Wilmink --> Helmink. Interessante gedachtensprongquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Naam? En het is eigenlijk een vervolgvraag, dus ik wil iets anders horen.
Jepperderpep! Raistlin6 + 1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:37 schreef raistlin6 het volgende:
helen helmink
bruni heinke of iets dergelijks
Willem Wilmink / Helen Helmink. Alliteratie alom!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:40 schreef Reese het volgende:
[..]
Vervolgvraag als in Wilmink --> Helmink. Interessante gedachtensprong![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |