Ik las altijd ontzettend veel (op de basisschool al), maar kan nou niet bepaald zeggen dat ik het op de middelbare school leuk vond. Al die verplichte nummersquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:28 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben lezen eigenlijk pas gaan waarderen, nadat ik van de middelbare school kwam, toen het plichtmatige eraf was dus. Op de middelbare school had ik er een broertje dood aan, dus las ik geen dikke boeken. Ik denk dat De Aanslag het dikste boek op mijn lijst was.
Ik heb lezen altijd leuk gevonden, het is nooit iets plichtmatigs geweest. Op mijn lijst was het Gouden Ei het dunste boek, de rest een stuk dikkerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:28 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik ben lezen eigenlijk pas gaan waarderen, nadat ik van de middelbare school kwam, toen het plichtmatige eraf was dus. Op de middelbare school had ik er een broertje dood aan, dus las ik geen dikke boeken. Ik denk dat De Aanslag het dikste boek op mijn lijst was.
GS?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
-dubbel-
Iedereen GS gelezen?
Bij mij ook...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:51 schreef Jajong het volgende:
Krijg ik nou ook een punt? ( FOK! is zo baggertraag, en de hele layout is fucked up bij mij, duurt ook een minuut om een pagina te refreshen. )
Even een vraag bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |