Moet jij niet in bed liggen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:52 schreef MaJo het volgende:
1994?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:53 schreef macondo het volgende:
1992
Heb al een tijdje gelegen maar wil af en toe ook wat anders doenquote:
ik heb er wel een beetje spijt van dat ik t jaartal erbij heb gevraagd....quote:
Was maar een geintje, ik heb zelf al meerdere punten op deze manier binnengehaald. Ik heb dat boek toevallig voor mijn lijst gelezen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:57 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik heb er wel een beetje spijt van dat ik t jaartal erbij heb gevraagd....![]()
ok maar dan nog, de titel was eigenlijk wel een punt waard. En een prima lijst boek zeker, 80 blz ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Was maar een geintje, ik heb zelf al meerdere punten op deze manier binnengehaald. Ik heb dat boek toevallig voor mijn lijst gelezen.
EN WAT IS FOK TRAAG!!!![]()
Zo ongeveer ja.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:14 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ok maar dan nog, de titel was eigenlijk wel een punt waard. En een prima lijst boek zeker, 80 blz ofzo
Ik hanteer juist het principe "hoe dikker hoe beter"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
Ik moest 25 boeken lezen voor mijn lijst, dus ik zou wel gek zijn om dikke boeken uit te kiezen.
toch handig, gewoon je lijst vullen met alle boekenweekgeschenken, bijna nooit meer dan 100 pagina's.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja.
Ik moest 25 boeken lezen voor mijn lijst, dus ik zou wel gek zijn om dikke boeken uit te kiezen.
Ik ben lezen eigenlijk pas gaan waarderen, nadat ik van de middelbare school kwam, toen het plichtmatige eraf was dus. Op de middelbare school had ik er een broertje dood aan, dus las ik geen dikke boeken. Ik denk dat De Aanslag het dikste boek op mijn lijst was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hanteer juist het principe "hoe dikker hoe beter"Als het een goed boek is wil ik echt niet dat het ophoud
Daarom hou ik van dikke boeken
Kleine boeken houden niet lekker vast vind ik, en lees ik alleen bij hoge uitzondering
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het goede antwoord is allang door MaJo gegeven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |