Optiefen kutnewbie.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Devlinsect het volgende:
Wanneer ben je een oldbie en een newbie?![]()
![]()
De stelregel is: als je het moet vragen ben je het sowieso niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:56 schreef Devlinsect het volgende:
Wanneer ben je een oldbie en een newbie?![]()
![]()
Ga je mond spoelen met zoutzuur!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:55 schreef most_wanted het volgende:
En eisen dat BrauN word unbanned!1!1
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:49 schreef most_wanted het volgende:
[Oldbies] is dood.
Laten we [Newbies] beginnen.
Wie heeft je humor verklootquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef miss_bleu het volgende:dat is voor de eerste keer dat ik om jou moet lachen krea
Bushokjes geval ? Brossers ?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Devlinsect het volgende:
Alle mensen die zich te goed voelen voor een newbie, graag hier verzamelen in dit topic
![]()
Ik was er al, je punt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:02 schreef Devlinsect het volgende:
Alle mensen die zich te goed voelen voor een newbie, graag hier verzamelen in dit topic
![]()
en dan teken je ook nog een jaar bij ! , wat blijft er van je over bleu !quote:
Je bedoelt deel 7 van onze boeiende lessenreeks?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:48 schreef miss_bleu het volgende:
Duurt lang nieuw topic. Ik kan OP niet openen in hier door die kut firewall
Zegt wie?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:58 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zoutzuur!
En tief op uit dit topic.... ksssst
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:51 schreef miss_bleu het volgende:
heel stiekem he....
moet ik hier ook om lachen : [afbeelding]
Staan er bushokjes in de omgeving van je werk, dan komen we morgen ff langsquote:
Men jij weet niet eens wat icq is men ! , toen hing je nog bij je moeder aan dr tepel .quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
"kijk mij ICQ hebben, ik ben een oldbie"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |