Nope heb wel 21,5 jaar op Heerlerbaan gewoont aan de Oogstweg. Woon nu 1 straat verder van het Herle in Schandelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef Ynske het volgende:
zijn er hier nog mensen die op de openbare basisschool heerlerbaan gezeten hebben?
of op het economischcollege handel?
of het Herlecollege?
Dat is natuurlijk ook weer waar, Heerlen wilt blijkbaar aan de infrastructuur werken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:40 schreef DarkShine het volgende:
Kut dat er weer zoveel opengebroken ligt rond het glaspaleis richting kroegen
Ah ik ken er wel die daar wel eens draaien, maar ik kom er nooit echt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:11 schreef Tjahzi het volgende:
ik ben te vinden in naar huis, puur of toeter.
en laatste maandag van de maand in boleropoker tournooi
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:49 schreef DarkShine het volgende:
Degene die op Herle hebben gezeten, kennen jullie Frissen nog? Die dikke van wiskunde...
die dikke gek had ik als klasseleraar op de brugklas op het economisch. Toffe kerel. Vooral die stiekeme sigaretjes tijdens de les vergeet ik nooit meerquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:28 schreef Ynske het volgende:
[..]heerlijke vent
kwam van het economisch college af, en was mijn klasseleraar in t eerste jaar
vroeger Bracke, toen Paul daar zelf nog de scepter zwaaide. Tegenwoordig vooral Ha-Zus (boven de toeter) ongeneerd meebleren met foute muziek enzoquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:43 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook weer waar, Heerlen wilt blijkbaar aan de infrastructuur werken.
Waar gaat iedereen eigenlijk, ben laatste tijd veel in de Toeter te vinden, voorheen veel Skihut. Jaren terug was het nog altijd Bracke, toen het gezellig was. Maar nu dus De Kromme Toeter. En het is inmiddels bekend wanneer ik weer binnen kom, want dan hoor je Patrick door zijn microfoon schreeuwen, Rowwen Hèze Robbieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
welk jaar was jou eerste jaar daar?quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
die dikke gek had ik als klasseleraar op de brugklas op het economisch. Toffe kerel. Vooral die stiekeme sigaretjes tijdens de les vergeet ik nooit meer
in 92 deed ik examen MDSquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
welk jaar was jou eerste jaar daar?
t mijne 92/93
Sjtundje Knipa was geweldig gisterenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:42 schreef huize het volgende:
Zullen wel allemaal Carnaval aan et vieren zijn in de tent ofzo.
Het pancratiusplein ziet er ook niet verkeerd uitquote:
Nu de meeste junks naar 043 zijn vertrokken wel.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heerlen: de enige stad waar ik geboren ben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |