Waar ga je dan heen Peppermill??quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:33 schreef danielluh het volgende:
die zie ik al genoeg als ik ga stappe
Hahahahah ouwe gab(ster)..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:55 schreef danielluh het volgende:
hahaha nee gewoon de stad in
peppermill kom ik al jaren nie meer. allen 1 sept ga ik weer eens, megarave
Ah, als ik daar dan met de fiets voorbij kom, dan val ik over de zittende en liggende lichamen, midden op de wegquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik ga meestal naar de Cave, verder is Heerlen niet zo veel aan.
nog nooit geweest, zie er altijd vreemde wezens uitkomen en op de grond liggen....quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:13 schreef danielluh het volgende:
in de cave kwam ik half jaar gelede ook vaak
bennie en marcel en joke
was altijd gezellig daar, alleen kwamen er ineens heel erg veel 16 jarige op af, sindsdien ben ik er nie meer geweest
Goddamn Hippehs!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:24 schreef TimC het volgende:
[..]
nog nooit geweest, zie er altijd vreemde wezens uitkomen en op de grond liggen....
het klinkt alsof ze over de stadsautoweg op en neer rijden...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:45 schreef danielluh het volgende:
ik hoor op zeswegen niks van sirenes
normaal hoor ik wel sirenes voorbij gaan hiero op de kloosterweg
staat ook nog nietsquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:47 schreef danielluh het volgende:
p2000 maar ff in de gate houde
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:49 schreef Ynske het volgende:
Wie weet eigenlijk wat die markt precies moest voorstellen op t pancratiusplein...
veel soeps was t niet echt
mischien was het ditquote:Europese markt en koopzondag in centrum van Heerlen
Van vrijdag 11 t/m zondag 13 augustus vindt in het centrum van Heerlen een Europese warenmarkt plaats. Wel honderd handelaren uit twaalf verschillende landen van de Europese Unie, bieden op het Pancratiusplein en de Promenade typische producten uit het land van herkomst aan. De officiële opening is op vrijdag 11 augustus om 14.00 uur. Ter gelegenheid van de Europese markt is zondag 13 augustus ook koopzondag voor alle winkeliers in de Heerlense binnenstad.
Landen en producten
Op de markt in Heerlen bieden deelnemers uit verschillende Europese landen hun producten aan. Een greep uit het assortiment van producten die u er aantreft zijn Nederlandse poffertjes, Oostenrijks traditioneel houtsnijwerk, Engelse fudge kaas, Belgische pralines, Duitse op houtskool gegrilde bratwurst, Franse ham en kaasspecialiteiten, Finse artikelen gemaakt van rendierenvacht, Poolse sieraden, Spaanse paella, typische Ierse Keltische producten, producten uit de Hongaarse kunstnijverheid en originele Italiaanse artikelen zoals Parmaham en wijn uit Toscane. Daarnaast kunt u ook enkele standwerkers bewonderen uit onder andere België, Duitsland, Oostenrijk, Engeland en Nederland.
Meer informatie: www.euromarketfestival.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |