Waar ga je dan heen Peppermill??quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:33 schreef danielluh het volgende:
die zie ik al genoeg als ik ga stappe
Hahahahah ouwe gab(ster)..quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:55 schreef danielluh het volgende:
hahaha nee gewoon de stad in
peppermill kom ik al jaren nie meer. allen 1 sept ga ik weer eens, megarave
Ah, als ik daar dan met de fiets voorbij kom, dan val ik over de zittende en liggende lichamen, midden op de wegquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik ga meestal naar de Cave, verder is Heerlen niet zo veel aan.
nog nooit geweest, zie er altijd vreemde wezens uitkomen en op de grond liggen....quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:13 schreef danielluh het volgende:
in de cave kwam ik half jaar gelede ook vaak
bennie en marcel en joke
was altijd gezellig daar, alleen kwamen er ineens heel erg veel 16 jarige op af, sindsdien ben ik er nie meer geweest
Goddamn Hippehs!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:24 schreef TimC het volgende:
[..]
nog nooit geweest, zie er altijd vreemde wezens uitkomen en op de grond liggen....
het klinkt alsof ze over de stadsautoweg op en neer rijden...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:45 schreef danielluh het volgende:
ik hoor op zeswegen niks van sirenes
normaal hoor ik wel sirenes voorbij gaan hiero op de kloosterweg
staat ook nog nietsquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:47 schreef danielluh het volgende:
p2000 maar ff in de gate houde
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:49 schreef Ynske het volgende:
Wie weet eigenlijk wat die markt precies moest voorstellen op t pancratiusplein...
veel soeps was t niet echt
mischien was het ditquote:Europese markt en koopzondag in centrum van Heerlen
Van vrijdag 11 t/m zondag 13 augustus vindt in het centrum van Heerlen een Europese warenmarkt plaats. Wel honderd handelaren uit twaalf verschillende landen van de Europese Unie, bieden op het Pancratiusplein en de Promenade typische producten uit het land van herkomst aan. De officiële opening is op vrijdag 11 augustus om 14.00 uur. Ter gelegenheid van de Europese markt is zondag 13 augustus ook koopzondag voor alle winkeliers in de Heerlense binnenstad.
Landen en producten
Op de markt in Heerlen bieden deelnemers uit verschillende Europese landen hun producten aan. Een greep uit het assortiment van producten die u er aantreft zijn Nederlandse poffertjes, Oostenrijks traditioneel houtsnijwerk, Engelse fudge kaas, Belgische pralines, Duitse op houtskool gegrilde bratwurst, Franse ham en kaasspecialiteiten, Finse artikelen gemaakt van rendierenvacht, Poolse sieraden, Spaanse paella, typische Ierse Keltische producten, producten uit de Hongaarse kunstnijverheid en originele Italiaanse artikelen zoals Parmaham en wijn uit Toscane. Daarnaast kunt u ook enkele standwerkers bewonderen uit onder andere België, Duitsland, Oostenrijk, Engeland en Nederland.
Meer informatie: www.euromarketfestival.com.
en ben dan maar ergens waar de buren een hond hebben die er bang van wordt dus dan hysterisch gaat blaffen de hele tijdquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:24 schreef TimC het volgende:
die sirenes zijn niet nieuw voor heerlense begrippen..
2de persoon ook, beide wonende op zeswegen, degene met het petje gaat schuil onder de naam: jordiquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef TimC het volgende:
ouwhoer check dit eens lachuhhh die eerste zie ik wel eens door de stad slenteren..
http://www.youtube.com/watch?v=33lE3lNdK4E
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:52 schreef 045casual het volgende:
[..]
2de persoon ook, beide wonende op zeswegen, degene met het petje gaat schuil onder de naam: jordi
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:26 schreef TimC het volgende:
ouwhoer check dit eens lachuhhh die eerste zie ik wel eens door de stad slenteren..
http://www.youtube.com/watch?v=33lE3lNdK4E
Ik heb wel een keer zoiets op the box gezien gaan ze op het station de stad representen..quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:23 schreef danielluh het volgende:
mischiem kome ze wel eens bij loslippig op l1
Du meinst Josti??quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:52 schreef 045casual het volgende:
[..]
degene met het petje gaat schuil onder de naam: jordi
Idd en dan Heerlen wereldwijd op de kaart zetten met hun dope shizzlequote:Op maandag 14 augustus 2006 09:42 schreef danielluh het volgende:
ze kunne zo meedoen aan de josti band
die markt viel behoorlijk tegen vond ik...quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:06 schreef Tjahzi het volgende:
hej die markt had ik nog wel graag willen zien![]()
jammer liep er ook nog met me kater langs, nix gezien helaas
trouwens al een tijdje geen junks meer gezien in Heerlen. Zitten allemaal in Maastricht nu volgens mij..
zitte die nie allemaal in de klomp opgeslotenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:06 schreef Tjahzi het volgende:
hej die markt had ik nog wel graag willen zien![]()
jammer liep er ook nog met me kater langs, nix gezien helaas
trouwens al een tijdje geen junks meer gezien in Heerlen. Zitten allemaal in Maastricht nu volgens mij..
ach voor mij was t wel voordelig want t was koopzondag en heb nog een leuke nieuwe jas gescoordquote:
http://www.yssi.nl/quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:09 schreef Ynske het volgende:
Is de Yssi eigenlijk nog?
Heb nog meegewerkt aan de eerste versie ervan...
als groepsleider, en later als hinkelpootje omdat ik mijn enkelbanden gescheurd had bij het lopen van de klinker richting volupia
diep.... heeel diep gevondenquote:YSSI (zeg: 'issie') staat voor Stedelijke Studenten Introductie, de Y is afkomstig van Zuyd
ach ik weet wie t verzonnen hebben, en die leefden in die tijd voornamelijk op alcoholquote:
quote:ach ik weet wie t verzonnen hebben, en die leefden in die tijd voornamelijk op alcohol
laten we t daar maar aan te wijten geven
Het is de opvolger van La Fachada, alleen hebben ze het wat verbouwd binnen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ah, als ik daar dan met de fiets voorbij kom, dan val ik over de zittende en liggende lichamen, midden op de wegBen er nooit geweest, maar is het veel anders dan Lafascha, dat er voor in dat (prachtige) pand zat?
ik en m´n vriend ook jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik ga alleen morgen. Voor de Infadels.
Dat is knap... Bekkerveldfestival was vorige week.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:25 schreef Blasphiem het volgende:
Net naar het bekkerveld festival geweest, altijd leuk!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:21 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Dat is knap... Bekkerveldfestival was vorige week.
waar stond jij dan de hele avond ongeveer?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:57 schreef danielluh het volgende:
jaaaa booch was echt knalle
het weer viel ook mee
ff een kleine bui en we konde weer feesten
weet jij hoe laat ze spelen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:18 schreef Heidi- het volgende:
[..]
ik en m´n vriend ook jaben benieuwd
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:13 schreef danielluh het volgende:
22.00 Infadels op de bongerd podium
Het is weekend, uitgaan!quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:25 schreef Heidi- het volgende:
omg dit topic loopt wel erg dood
Niet dat ik nu leuk nieuws heb over Heerlen.
jaaa weekend!!quote:
http://www.bozzini.nl/quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:09 schreef Mr.Mills het volgende:
Zeg, wanneer wordt die discotheek in het Roda-stadion eigenlijk heropend? En wat wordt de minimum-leeftijd?
Thanks!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
http://www.bozzini.nl/
http://www.bozzini.nl/comunique.pdf
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:22 schreef danielluh het volgende:
nou ben benieuwt
en speciale vrouwenparkeerplaatsen
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:51 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
![]()
ideaal voor mij he daan![]()
ben un ster Ahum in parkeren![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:38 schreef Heidi- het volgende:
Het is weer weeeeeeeekend!![]()
![]()
en de zon schijnt
(voor mij wel dan, gister al
ik zeg toch voor mij danquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
het is heul nog geen weekend...
propagandaquote:Op zondag 24 september 2006 03:05 schreef DarkShine het volgende:
Bozzini opening 28-10.
dat is weer zo rot end rijden. en als je wilt drinken al helemaal niet te doen. aangezien ik de enigste in de groep ben met een rijbewijs. Taxi is geen optie, dan ben je al blut als je aankomt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:36 schreef DarkShine het volgende:
Je hebt nog altijd Starfish & België
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |