parkeren kun je er al niet meer sinds de opknapbeurtquote:Op maandag 16 juli 2007 18:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
nostalgie
maar idd geen parkeren meer daar, en lekker terrasjes opgooien is veel toffer
en dan gewoon opdelen iedere kroeg een klein stukje voor terras neer te zetten
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
parkeren kun je er al niet meer sinds de opknapbeurt
Ik geloof alleen dat de gemeente bedacht had om er een "evenementenplein" van te maken
daar gingen wij met de studentenvereniging nog wel eens eten jahquote:Op maandag 16 juli 2007 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of boven op het dakterras bij de mexicaan.gezellig vind ik dat altijd.
Ik zeg al jaren dat ze er 1 groot terras van moeten maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
nietHm. ik vind het best goed uitzien eigenlijk.
Als ze nu alleen eindelijk dat plein eens ombouwen tot 1 groot terras....... maar Heerlen kennende zal dat ook wel weer niet gaan gebeuren
of "jij en wij"quote:Op maandag 16 juli 2007 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of boven op het dakterras bij de mexicaan.gezellig vind ik dat altijd.
of met zn allen een keer doenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
of "jij en wij"![]()
of gewoon op het terras van de toeter
Fok! go's Toeter terras!quote:
whehehe.. dat gaat Johan niet aankunnenquote:
yep.. internet welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef Djep het volgende:
Wat hoor ik nou? Zwaar kutweer daar. In Hoensbroek staat het dak van de appie op instorten? En Heerlen heeft geen tv?
Hebben jullie nog wel internet?![]()
quote:Stevige regenbuien hebben voor wateroverlast gezorgd in heel Parkstad. Het meest getroffen is volgens de brandweer Hoensbroek. Het dak van de plaatselijke Albert Heijn staat op instorten.
Het gaat vooral om ondergelopen kelders, winkels en straten. Er zijn geen meldingen van blikseminslagen. Bij de regionale brandweer kwamen in korte tijd bijna 100 meldingen binnen van wateroverlast. Ook in de regio Midden-Limburg, Maastricht en Heuvelland is er sprake van wateroverlast, maar niet zo extreem als in Parkstad.
Hee, heb jij een tuinzwembad?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
yep.. internet wel
gejat van L1, maar wel in mijn wijk: [afbeelding]
nu welquote:
alleen dat het dreigt in te storten, meer nog nietquote:Beste bui dan.
Weet je ook iets over het dak van de Appie in Hoensbroek?
Naar ik aanneem, zijn ze toch wel bezig er water vanaf te pompen ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
nu wel
[..]
alleen dat het dreigt in te storten, meer nog niet
ik neem aan van wel ja... lijkt me niet dat ze gewoon rustig gaan staan afwachtenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef Djep het volgende:
[..]
Naar ik aanneem, zijn ze toch wel bezig er water vanaf te pompen ofzo?
Was dat niet de Aldi?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:30 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben net nog in HB centrum geweest. Alleen bij de Appie en bij een boetiekje op de Kouvenderstraat stonden nog wat brandweer tuups water weg te pompen.
Er is niks ingestort zover ik heb kunnen beoordelen.
Uiruruquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:11 schreef Uiruru het volgende:
ik ben te lui om in mijn kelder te kijken of er water staat......
(heerlerheide)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |