wanneer? en welke opleiding?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:01 schreef TimC het volgende:
ik op het herle college!
van 1996 tot 2000 en ja die knurft heb ik nog gekend en hij mij ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer? en welke opleiding?
Heb je Dhr de Wit nog gekend?
1997 was mijn laatste jaarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:05 schreef TimC het volgende:
[..]
van 1996 tot 2000 en je die knurft heb ik nog gekend en hij mij ook![]()
Bouwtechniek![]()
ken je die mr franssen nog die met die manke poot? Die was ook erg man.. Altijd een rode kop en geirriteerd..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
1997 was mijn laatste jaar
Wat een sukkel was dat he
ik weet niet hoe vaak ik me daar weer moest melden...
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef TimC het volgende:
[..]
ken je die mr franssen nog die met die manke poot? Die was ook erg man.. Altijd een rode kop en geirriteerd..
ja diequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
en Frissen? en Moohnen?
die twee vond ik de tofste docenten die we hadden
Dhr Vorage stonk ontzettend....
iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:11 schreef TimC het volgende:
[..]
ja diehahahaa Van de Laar ken je die een NL leraar was dat.. Dat was een ruige vent een kleine dikke..
[afbeelding]
Sfeerimpressie![]()
aha jij bent oldsool herle.. Wat heb jij dan voor richting gedaan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd
in dat gebouw heb ik nooit gezeten.
mijn eerste 2 schooljaren heb ik op de driestraat gezeten, toen werd er gefuseerd met het herland en de technische school.
de laaste twee jaren heb ik in de oudbouw aan de overkant gezeten.
[afbeelding]
regelmatig last van stank doordat de afvoer niet fatsoendelijk werkte
de hoofdtrap die uitkwam in de hal voren, mocht vaak niet gebruikt worden... en de lekkere lekkernijen die door de leerlingen van de bakkersopleiding die verkocht werden in de kantine voor een habbekrats
Economisch college Handelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef Ynske het volgende:
zijn er hier nog mensen die op de openbare basisschool heerlerbaan gezeten hebben?
of op het economischcollege handel?
of het Herlecollege?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:39 schreef teamlead het volgende:
ah.. tvp
ben ik aan het aftakelen? dit zou toch deel 3 moeten zijn
Oh aangezien in het vorige topic stond dat er nog geen was....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:39 schreef teamlead het volgende:
ah.. tvp
ben ik aan het aftakelen? dit zou toch deel 3 moeten zijn
waar ongeveer?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:47 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Oh aangezien in het vorige topic stond dat er nog geen was..... Naja if so, my mistake.
Ik heb net telefoontje gehad van huisbaas, als alles mee zit woon ik over paar week in Heerlenlekker dicht bij m'n
.
Detailhandel (oude richting, nog met middenstand/aov erbij)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef TimC het volgende:
[..]
aha jij bent oldsool herle.. Wat heb jij dan voor richting gedaan?
check ik ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Economisch college Handel
(lds en mds-c) examen MDS in 91
Weet niet hoe die buurt heet, dicht bij het station, oude kerkstraat.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
check ik ook
alleen begonnen in '93
heerlijk met die lessen reclame tekenen en etaleren
schandelenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:10 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Weet niet hoe die buurt heet, dicht bij het station, oude kerkstraat.
hahah ik heb op het arcus college nog gezeten, daar had ik die adema als begeleider van de mini onderneming. Wat een eikel die vent echt waar... Altijd ging die in discussie enzo over nutteloze dingen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Etaleren van Postma, reclametekenen van Schouteten.... topuren idd
beter dan warenkennis van Adema
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
Etaleren van Postma, reclametekenen van Schouteten.... topuren idd
beter dan warenkennis van Adema
Ik heb mevr. Jongen op de LDS voor typen gehadquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:13 schreef Ynske het volgende:
warenkennis heb ik van Kloth gehad
Postma was een coole kerel
heb jij mevr Jongen ook gehad voor engels?
en moohnen, frissen, en die eikel voor gym:')
[..]
Jaaaaa die heb ik ook allemaal gehadquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb mevr. Jongen op de LDS voor typen gehadGeen idee meer wie voor Engels eigenlijk
Kloth was wel ok ja, die heb ik ook nog een jaar gehd. Frissen kon ik ook altijd wel om lachen en voor gym had ik Rosiele geloof ik.
En dan natuurlijk nog Cargamel voor Frans (geen idee hoe die gozer echt heette) en de grootste hufter die daar rondliep: Eugene Hoop voor algemene economie![]()
![]()
Jaarboekjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jaaaaa die heb ik ook allemaal gehad
alleen had ik voor frans een of andere teef, die me een 1 gegeven hadmeteen de doorslag om t te laten vallen
hadden jullie ook die verplichte agenda's die je iedere week moest laten teken door je ouders? :
mn drinken had gelektquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:22 schreef TimC het volgende:
[..]
Jaarboekjeen ja, ik vervalste de handtekeningen
![]()
pwndquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn drinken had gelekt
en dat was over dat jaarboekje heengegaan.
mn ouders getekend en erbij gezet dat dat gebeurt was
moest ik potverdikkie nog 2 middagen nablijven omdat het jaarboekje niet netjes meer was
oh, ik weet wie je bedoelt... dat was echt een feeks idd... kom alleen ff niet op haar naamquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jaaaaa die heb ik ook allemaal gehad
alleen had ik voor frans een of andere teef, die me een 1 gegeven hadmeteen de doorslag om t te laten vallen
quote:hadden jullie ook die verplichte agenda's die je iedere week moest laten teken door je ouders? :
Tof mens iddquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:46 schreef 045casual het volgende:
mevr jongen is nu adjunct directeur van het 3rde leerjaar of iets, altijd wel een aardige vrouw gevonden als je ergens mee zat of iets dergelijks
was want eerst heette ze Jongen-Meierquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tof mens idd
Beter dan die chagerijnige zak waar ze mee getrouwd is (was ?)
Hoewel die gast dan wel weer een keer stadsprins van Heerlen is geweest.. dat dan weer wel
Haar meisjes naam was Meier geloof ik... Hij heette iig Jongen. Maar volgens mij werd haar meisjesnaam altijd genoemd om misverstanden te voorkomen. Hij gaf ook nog les (nederlands geloof ik) toen en er liep ook nog een mevrouw Meijer rond...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
was want eerst heette ze Jongen-Meier
en later alleen nog maar Jongen
ofzo iets
Nee, wie dat ook mag zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
schandelen
Je gaat toch niet huren bij Jan Vermeulen he?
* Duch is het daarmee eenschquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:26 schreef john6 het volgende:
ha, gelukkig gaat ie verder, vond het wel een leuke topic
Ken je Marc van Kuijk?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
Economisch college Handel
(lds en mds-c) examen MDS in 91
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:59 schreef DuchessX het volgende:
Zit croissanterie Chez Antoin nog onder aan de sarool?
Ik op het Sintermeertencollege.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:48 schreef DuchessX het volgende:
Iemand op Sintermeertencollege en/of het grotius college gezeten?
ja, Prinsenberg heb ik ook gehad, al is dat wat langer geleden dan de meeste van jullie +- 1983, wij noemde hem altijd de tuinkabouter.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:34 schreef TimC het volgende:
konden jullie ook ene Prinsenberg?? Die gaf technisch tekenen (bouw) die had altijd zo'n keppeltje op omdat die joods is..
kan wel het mooiste gebouw zijn van heerlen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mooiste gebouw van Heerlen: [afbeelding]
Er ligt een vloek op dat gebouw. dat kan niet anders.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mooiste gebouw van Heerlen: [afbeelding]
bronquote:Brand in voormalige LTS in Kerkrade
Het voormalig LTS-gebouw in Kerkrade heeft vannacht flinke schade opgelopen door een brand.
De brandweer kreeg rond half 4 een melding van de brand in het gebouw aan de Smedenstraat. Het vuur is waarschijnlijk ontstaan in een archiefruimte waar veel papier lag. De brandweer had het vuur snel onder controle, maar het nablussen heeft nog enkele uren geduurd.
10-8-2006 11:24 L1
euh.. da's een ander gebouw hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
Er ligt een vloek op dat gebouw. dat kan niet anders.
[..]
bron
idd ik heb altijd veel plezier als ik uit ga kan me uitermate goed vermaken..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:42 schreef 045casual het volgende:
heerlen is gewoon een zeer relaxte stad, qua junks valt het nu tegenwoordig ook wel mee
das toch t gebouw waar de lts ingezeten heeft wat uit gefikt is en later weer opgebouwd en waar nu apartementen inzitten?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. da's een ander gebouw hoor
ja, maar jouw bericht gaat over een gebouw in kerkrade....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
das toch t gebouw waar de lts ingezeten heeft wat uit gefikt is en later weer opgebouwd en waar nu apartementen inzitten?
Klopt bijna. Er zitten geen appartementen maar kantoren van het ABP. Verder ligt dit gebouw in Heerlen en niet in Kerkradequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
das toch t gebouw waar de lts ingezeten heeft wat uit gefikt is en later weer opgebouwd en waar nu apartementen inzitten?
morgen Ha-zusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:47 schreef DarkShine het volgende:
En vanavond weer Toeter, Puur, Bracke, BlaBla of Naar Huis...
Morgen Aachen of Maastrichtquote:
hmmm leren lezenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, maar jouw bericht gaat over een gebouw in kerkrade....
nooitvangehoordquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:59 schreef DuchessX het volgende:
Zit croissanterie Chez Antoin nog onder aan de sarool?
okay nu ben ik wel heeel nieuwschierig...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
schandelen
Je gaat toch niet huren bij Jan Vermeulen he?
Ah dan heb jij in het nieuwe gebouw gezeten?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:19 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Ik op het Sintermeertencollege.
Van '98 tot '04. Ik mis de goede oude tijd al..
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:49 schreef Heidi- het volgende:
[..]
okay nu ben ik wel heeel nieuwschierig...![]()
Ik kreeg net bij Kamernet een emailtje met dat er een kamer vrij was in die straat en als je geintereseerd was moest je emailen naar Jan Vermeulen!.
ben jij dat stiekem?
Grappigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Ik dracula? nee..
Jan Vermeulen was mijn leraar op de basisschool op de 5e klas.... vreselijke leraar... ellendig figuur
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
even serieus mensen:
[afbeelding]
Ik heb in de eerste klas Mr. Baai/Baai gehad voor Engels.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ah dan heb jij in het nieuwe gebouw gezeten?
Ik heb er gezeten van '88 tot '98.
We hadden er zo'n super eng dik engels leraresgeval, we noemden haar Miss Piggy. Ze was zo lelijk als de nacht...
En voor scheikunde juffrouw theelepel...klein, brilletje, knotje, grijs haar...
En voor Aardrijkskunde en geschiedenis Vegter. Wauw wat een leuke vent was dat
Noem es wat namen, ik ben er alweer veel kwijt...
van'88 tot 98??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ah dan heb jij in het nieuwe gebouw gezeten?
Ik heb er gezeten van '88 tot '98.
We hadden er zo'n super eng dik engels leraresgeval, we noemden haar Miss Piggy. Ze was zo lelijk als de nacht...
En voor scheikunde juffrouw theelepel...klein, brilletje, knotje, grijs haar...
En voor Aardrijkskunde en geschiedenis Vegter. Wauw wat een leuke vent was dat
Noem es wat namen, ik ben er alweer veel kwijt...
De lange Jan en de lange Lies kan ik me nog goed voor de geest halen toen die omver gingen, was een jaar of zes toen.quote:
ja, de Lies viel verkeerd.. kan ik me ook nog herinneren. Bij opa en oma op het dak staan kijken.. en opa maar huilenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:35 schreef john6 het volgende:
[..]
De lange Jan en de lange Lies kan ik me nog goed voor de geest halen toen die omver gingen, was een jaar of zes toen.
Een van die twee is ook nog verkeerd gevallen toen
Ja, was dat niet in 77 of zo? Was DSM nog niet echt lang bezig geloof ik. Ik zat toen nog in mijn pre-productie jaren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:58 schreef john6 het volgende:
De enorme knal, ik zat op de basisschool in Ubachsberg, geloof in de tweede klas, de ruiten leken eruit te vliegen, en van thuis uit kon je de oorzaak zien liggen in de verte. Het DSM had een zware ontploffing gehad. Als ik het goed heb, waren er iets van dertien doden toen
Neequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef TimC het volgende:
ik ga zo uit in Heerlen.. Nog meer gegadigden?
Whoehahahaaha nee dat was een heel dommequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:30 schreef john6 het volgende:
[..]
van'88 tot 98??
tien jaar erover gedaan![]()
![]()
nee als ik het goed heb was dat rond 73/74. Ik weet nog dat ik in de tweede van de lagere school zat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, was dat niet in 77 of zo? Was DSM nog niet echt lang bezig geloof ik. Ik zat toen nog in mijn pre-productie jaren.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:59 schreef john6 het volgende:
[..]
nee als ik het goed heb was dat rond 73/74. Ik weet nog dat ik in de tweede van de lagere school zat.
quote:Het jaar 1975 eindigde voor DSM echter als rampjaar. Naftakraker II van DSM nabij Geleen explodeerde op 7 november 1975 rond kwart voor tien 's ochtend tijdens het opstarten na een onderhoudsbeurt. Er ontstonden diverse branden. Op 12 november waren alle branden geblust. Bij het ongeluk kwamen 14 DSM-medewerkers om het leven; 109 personen raakten gewond.
nee maar ik wil wel graag fitnissenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:30 schreef 045casual het volgende:
zijn er hier nog mensen die in heerlen fitnessen/bodybuilden toevallig?
Wow thanksquote:
waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:18 schreef TimC het volgende:
ik ga zo uit in Heerlen.. Nog meer gegadigden?
Laat eventueel maar weten welke dag en welk tijdstip je langskomt, kan ik je eventueel een rondleiding geven en je een beetje wegwijs maken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:18 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Wow thanks![]()
Mijn zus in Nijmegen zit volgens mij wel bij een fitness first en ik was pas met haar mee gegaan en heel enthousiast erover, maar die ander van jou klinkt ook super![]()
Ik zal binnen kort even serieus rond gaan kijken en ook even bij die Body sport langs dan![]()
We'll see, er zijn best veel fitness centra's in heerlen of niet?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:52 schreef 045casual het volgende:
[..]
Laat eventueel maar weten welke dag en welk tijdstip je langskomt, kan ik je eventueel een rondleiding geven en je een beetje wegwijs maken.
Enigste maar dan ook echt het enigste nadeel van deze gym is: proeftraining is gewoon hetzelfde tarief als een losse training, 5,50 namelijk.
Daarom loont het zich ook eigenlijk het beste om meten een maandabbo te pakken, teleurgesteld zul je in ieder geval never nooit worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |