puik planquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef El_Rolando het volgende:
Drink het dan op in de wc.
Sukkelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:08 schreef Nexxennium het volgende:
Kansloze addict. En daarbij gebruik je ook nog "me" ipv "mijn". Hoeveel functionerende hersenhelften heb je nog over? 0,3?
Overdag bier drinken is gewoon ranzig.
he, een wijfquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:08 schreef Nexxennium het volgende:
Kansloze addict. En daarbij gebruik je ook nog "me" ipv "mijn". Hoeveel functionerende hersenhelften heb je nog over? 0,3?
Vergeet niet pakje kauwgum!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef El_Rolando het volgende:
he, een tokkiequote:
Donder op hoer, overdag bier drinken is gewoon stoer en dat weet je.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:57 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
he, een tokkieHet is maar waar je trots op bent.
![]()
Tokkie ? Die franse koning Lodewijk de Nogwatte verplichte mensen zelfs tot bier drinken !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:57 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
he, een tokkieHet is maar waar je trots op bent.
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:08 schreef Nexxennium het volgende:
Als er in die tijd een door de overheid bezeten drinkwaterbedrijf was geweest was dat wel anders geweest.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tokkie ? Die franse koning Lodewijk de Nogwatte verplichte mensen zelfs tot bier drinken !
Vooral blijven denken dat bierdrinken stoer is. Heel goed. Bikkeltjes.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:28 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
![]()
![]()
doos.
bier drinken is stoer op alle momenten van de dag.
2 natuurlijk, eiquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:08 schreef Nexxennium het volgende:
Het feit dat ze misschien nog 2 hersenhelften hebben betekent niet meteen dat ze ook functioneren zoals het hoort.quote:
wow, daar heb je het bijna goed gepraat!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:29 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Het feit dat ze misschien nog 2 hersenhelften hebben betekent niet meteen dat ze ook functioneren zoals het hoort.![]()
Ik ben gleuvenvullerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:32 schreef Cinch het volgende:
Ik ben vakkenvuller (), dus ik loop de hele dag langs bier en vul t zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarna wel goed je tanden poetsenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef El_Rolando het volgende:
Jammer alleen dat ik zelfs zo'n simpele zin al moest uitleggen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:33 schreef Crack_david het volgende:
[..]
wow, daar heb je het bijna goed gepraat!
Niks mis met een biertje op het zonnige terras. Maar als je om 13u tijdens de pauze al de neiging krijgt om bier te gaan kopen...quote:maarja, beter overdag bier drinken dan van 13.00 tot 1.00 op fok! zitten..
Overdag bier drinken is tenminste stoer!
Ik heb vakantie. En wat is jouw excuus?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 02:08 schreef Crack_david het volgende:
herstel.. van 13.00 tot 2.00
dat jij nou niet stoer genoeg bent om op elk moment van de dag trek in bier te kunnen hebben.. hoef je je niet meteen af te reageren op de mensen die dat wel zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:59 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik zelfs zo'n simpele zin al moest uitleggen.
[..]
Niks mis met een biertje op het zonnige terras. Maar als je om 13u tijdens de pauze al de neiging krijgt om bier te gaan kopen...
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben gleuvenvuller.
postbode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hajeto!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |