Ik heb Gravesen liever dan Maduro en Roger.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef stefmans het volgende:
Gravessen is gewend om op de bank te zitten als de 3de keus dus bij Ajax is hij al 2de keus dus vooruitgang![]()
ik hou ook van jou jongen !!quote:
En heb je Roger al eens zien spelen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb Gravesen liever dan Maduro en Roger.
Wie weet past Gravesen niet eens in het systeem dat ajax speelt !!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Gravesen is oud, Maduro kan nog wat leren. Laat Maduro wat van Gravesen leren, waarna Maduro Gravesens positie goed overneemt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ten Cate (en volgens mij ook Van Geel) heeft wel gezegd dat Ajax altijd naar 'koopjes' blijft kijken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef Snake_NL het volgende:
Wijsneus van Dappere Strijders meldt dat vorig jaar wel een haalbaarheidsonderzoek is geweest voor gravesen was toen niet haalbaar nu real hem kwijt wilt moet dat geen probleem zijn om hem nu te kunnen halen alleen is de vraag of Van Geel hem nog wilt.
Want volgens Van Geel is de selectie rond.
Heb ik het toch niet helemaal goed voorspeldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:47 schreef koningdavid het volgende:
6-0 Ajax, vier keer Lindenbergh.
Ik dacht dat Kopenhagen en Brondby rivalen waren of in ieder geval geen vrienden, toch?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich ook wel lachen dat FC Kopenhagen verder doorging op de actie van Brøndby IF.
Rosales speelde gisteren prima. Hij heeft maar een aantal keer de bal gehad, maar wat hij ermee deed was vaak wel ok.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Xrenity het volgende:
Overigens ging het gister lekker lopen toen Rosenberg en Babel erin kwamen.
Volgende keer Rosales en Perez maar even op de bank?
Ik vind Rosales af en toe zo'n mietje
Er stond toch ook iets van Brondby was een eitje maar nu de echte test, game on?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kopenhagen en Brondby rivalen waren of in ieder geval geen vrienden, toch?
Logisch ook, die zijn fysiek iets sterker (en bovendien minder vermoeid) dan Rosales en Perez. Bovendien zijn het sowieso betere voetballers.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Xrenity het volgende:
Overigens ging het gister lekker lopen toen Rosenberg en Babel erin kwamen.
Volgende keer Rosales en Perez maar even op de bank?
Ik vind Rosales af en toe zo'n mietje
Rosales deed het nog wel aardig, maar in Perez zie ik het nu al niet meer zitten. Had er meteen al geen goed gevoel bij. Al die prutsers doen het bij AZ wel leuk in de subtop, maar komen tekort voor de echte top (CL).quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:07 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Logisch ook, die zijn fysiek iets sterker (en bovendien minder vermoeid) dan Rosales en Perez. Bovendien zijn het sowieso betere voetballers.
ach is de eerste helft speelde hij redelijk, 3 goede voorzetten, maar liep continue in de dekking, daardoor krijg ie weinig ballen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Rosales speelde gisteren prima. Hij heeft maar een aantal keer de bal gehad, maar wat hij ermee deed was vaak wel ok.
Heeft iemand uberhaupt foto's gemaakt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:19 schreef devv05 het volgende:
Wel vet trouwens dat je in dat stadion echt direct aan het veld zit, net als in Engeland. Zo hoort het ook eigenlijk. Heerlijk moment dat alle spelers tijdens de warming up voor de wedstrijd allemaal even een meter voor het uitvak kwamen staan voordat ze met hun oefeningen begonnen. Zag er machtig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |