Aan de andere kant had hij ook de wind van voren gekregen wanneer hij het niet direct bekend had gemaakt. Ik had het dus ook ingesproken als ik die dokter was.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:30 schreef _The_General_ het volgende:
Bij de oma van een goede vriend van mij had men tijdens zo'n standaard controle een knobbeltje in de borst ontdekt. Ze moest naar het ziekhuis voor onderzoek maar de uitslag zou een week op zich laten wachten door enkele problemen. Ondertussen ging de dame gewoon op vakantie. Een week later ( eergisteren ) kwam ze terug en luisterde ze haar antwoord appraat af. Ze schrok zich helemaal dood toen ze een berichtje tegenkwam van haar dokter die doodleuk insprak dat ze borstkanker heeft. Zo'n tactloze lul zou je toch een klap willen verkopen
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:55 schreef Rio het volgende:
"Goedemiddag, hier dokter Bors Andromar. U heeft borstkanker. Einde bericht."
Hij had natuurlijk veel beter kunnen inspreken dat ze, wanneer ze het bericht hoorde, meteen contact met hem op moest nemen ivm de uitslag. En vervolgens face-to-face vertellen wat ze heeft, wat de gevolgen zijn, hoe erg het is etc. etc. Ik vind het persoonlijk ook belachelijk om zo'n mededeling over de telefoon te doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:58 schreef Vector_SLD het volgende:
Beter zo laten horen dan niet.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:47 schreef Thieske het volgende:
Inderdaad lullig dat hij niet even het nummer van de begrafenisondernemer vermeldde.
Henkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:17 schreef anisubs het volgende:
Hoe heet die huisarts dan, misschien ken ik hem?
Probleem opgelost tochquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:30 schreef _The_General_ het volgende:
*knip*
Ze schrok zich helemaal dood
*knip*
dat zou wel zo gezond zijn jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:41 schreef tho_Omas het volgende:
De standaard lijkt me eerder, zoals eerder geoppert werd, zsm. contact opnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |