quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 14:57 schreef mips het volgende:iemand price check voor:
gold insightfull staff of fortitude, max dmg, energy+10,
energy+4, hp+30, req.9 air, halves recharge of fire magic skills (20%)
en
gold Hale inscribed staff, max dmg, energy+10,
hp+27, req.9 dom, halves catsing spells (9%), reduces crippled by 20%
ik heb echt geen idee... hoe maken jullie eigenlijk zo'n schatting?
1ste zou ik salvagen voor de +30 hp mod, 2e merchanten.
En hoe we het doen: Je kijkt naar de basis van het item, dus de skin, de req, en de base mod. Logischerwijs is een wapen meer waard als het een zeldzame skin is. De base mod is ook belangrijk omdat het een onderdeel van een wapen is dat niet gewijzigd kan worden, zoals +15% dmg while health is above 50%, of +20% dmg while hexed. Een wapen wordt veel waard als die base mod 'perfect' is, dus dat het niet beter kan, en het wordt al helemaal veel waard als het een gewilde base mod is, zoals 15^50. Tenslotte kijk je naar de req, een lage req is gewilder en dus meer waard dan een hoge.
Vanzelfsprekend kijk je ook of het item wel max damage is, maar dat is logisch neem ik aan
![]()
.
Voor meer info over prijzen van zeldzame items kijk
hier.
Voor meer info over prijzen in het algemeen kijk
hier.