15k glads, Grotto geloof ik.quote:
Wat zie jij nu gebeuren met de Assasin? Het einge dat mij opvalt is dat een hoop gasten niet weten hoe je assassin moet spelen en ze daardoor een slechte naam krijgen. Terwijl het toch echt wel een kick-ass prof is, zolang je niet gaat proberen te tanken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:08 schreef torn_Machina het volgende:
Ik zie hetzelfde gebeuren met de Dervish als wat nu gebeurt met de Assassin.
De meeste mensen gaan natuurlijk de nieuwe Classes testen. Met de assassin was dit ook het geval, maar er waren zoveel mensen die niet wisten hoe ze als assassin moesten spelen dat de community ze voor PvE al snel links liet liggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:52 schreef vazziexjr het volgende:
[..]
Wat zie jij nu gebeuren met de Assasin? Het einge dat mij opvalt is dat een hoop gasten niet weten hoe je assassin moet spelen en ze daardoor een slechte naam krijgen.
Terwijl het toch echt wel een kick-ass prof is, zolang je niet gaat proberen te tanken.
Met mijn Ele Vizunah Square eens halenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:48 schreef DarkY.NL het volgende:
en gaan we vanavond nog iets leuks doen?
Ga anders een keer met Borreke mee of ga samen met een SS necro.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
En me afvragen wat ik kan doen tegen dying nightmares in UW met mijn 55 monk
Meestal spawned een nightmare dicht bij een groepje als je bezig bent met lokken. Na een paar keer UW ken je de spawns wel en kun je ze 9/10x wel dood wanden en anders gewoon spellbreaker.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:22 schreef DarkY.NL het volgende:
Die nightmare laat je gewoon je enchants afhalen en hij is dood.
Als er monsters in de buurt zijn en rennen achter je aan, ga terug naar die ghost NPC's daar kun je vaak veilig achterstaan en stoppen de mobs met aanvallen en dan weer enchants caste.
Voor hoeveel zou ik die kunnen verkopen???quote:Fiery Plaugeborn Maul of Enchanting Hammer
Fire Dmg: 15-24 (Req 9 Hammer mastery)
Damage +15% (while health above 50%)
Enchantments last 20% longer
Spellbreaker heb je als elite nodig als je met een SS nuker samen UW farmed. Ik vind dit sneller gaan en makkelijker dan dat je het solo zou doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:44 schreef Elegy het volgende:
Hmm, dat ga ik eens proberen. Probleem is dat die nightmare altijd komt als er net drie Aatxe's op me staan in te hakken. Dan ben ik in no time zo plat als een tosti
Terugrennen nar die npc ga ik eens proberen. Ben in totaal al iets van 15k kwijtgeraakt omdat ik elke keer weer in de pan werd gehakt als mijn enchantmentswerden gestript.
Spellbreaker als elite, weet het niet, ik gebruik namelijk SoJ als elite om damage te doen.
Het is geen max dmg, dus voor niet zo heel veel. Gewoon aan de merchant verkopen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:51 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Voor hoeveel zou ik die kunnen verkopen???
Ok dit is de oplossing>quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Met mijn Ele Vizunah Square eens halen
En me afvragen wat ik kan doen tegen dying nightmares in UW met mijn 55 monk
Vind het sowieso kut dat als je een missie gaat doen dat je dan altijd een randdebiel treft die niet op- of omkijkt maar gewoon op volle snelheid vooruit rent zonder op z'n partymembers te wachten. En dan nog raar opkijken als de rest achterop raakt (ja, hij mag dan wel lvl 20 zijn, ik heb nog wél baat bij items en geld) en hij daardoor doodgaat omdat 'ie zo achterlijk is om voortdurend 10 enemies tegelijk op z'n hals te halen. Als hij nu rustig aan had gedaan dan was iedereen bij elkaar gebleven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik probeerde net Nolani mish te doen. Jezus wat een stelletje teringnoobs zeg. Dat je nieuw bent, prima, maar dat je niet naar me luistert als ik zeg dat je de verkeerde kant op gaat en daardoor uiteindelijk doodgaat, moet je dan niet mij de schuld geven.
Schijtziek word ik ervan.
Ik ga dit even uitgebreid en op mijn gemak lezen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ok dit is de oplossing>
Bonetti - prot - heal - blessed sig - soj - zealot - blessed aura - mending - balth spirit
Dit zijn 9 skills
de vetgedrukte daar moet je 1 uit kiezen.
Vind jet her fijner om je defences te spammen dan kies je voor blessed sig om je energy op peil te houd
Vind jet het fijn ero m je enchants zo lang mogelijk te houde dan houd je blessed aura
Voorddat je de trap oploopt om de aatxe te aggro'en, cast zealo en prot spiirt
W8 totdat prot spirity 3/4 is en loop naar de aaxte, meestal spwanmt er een dying in de buurt, egen paniek, ga adjacent naast hem staan!!! (jawel!) en gelijk, en doe prot spirit OF OF OF heal
Dan trigger je nl zealto en dan gaat de dying in 1 klap dood (-100+ ?)
Maar je moet zealot wel controlle
Dus op de knockdowns van SoJ moet je zrogen dat je de heal en prot timed
(dus dat alledmg op 1 momkent valt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OJA EN INTRO ROCKTEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok ik dacht al dat het niet zo'n bijzonder ding wasquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is geen max dmg, dus voor niet zo heel veel. Gewoon aan de merchant verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |