abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:41:21 #276
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_41283987
die middelste is de bionic woman?
pi_41284181
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 09:41 schreef DarkY.NL het volgende:
Ik wist niet dat Tyria al zo technisch ontwikkeld was.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:54:29 #278
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_41284193
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 09:41 schreef DarkY.NL het volgende:
15k glads, Grotto geloof ik.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_41285439
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:08 schreef torn_Machina het volgende:
Ik zie hetzelfde gebeuren met de Dervish als wat nu gebeurt met de Assassin.
Wat zie jij nu gebeuren met de Assasin? Het einge dat mij opvalt is dat een hoop gasten niet weten hoe je assassin moet spelen en ze daardoor een slechte naam krijgen. Terwijl het toch echt wel een kick-ass prof is, zolang je niet gaat proberen te tanken.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:02:54 #280
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_41285713
in PvP en GvG ownen de assa's
pi_41286623
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:52 schreef vazziexjr het volgende:

[..]

Wat zie jij nu gebeuren met de Assasin? Het einge dat mij opvalt is dat een hoop gasten niet weten hoe je assassin moet spelen en ze daardoor een slechte naam krijgen.
Terwijl het toch echt wel een kick-ass prof is, zolang je niet gaat proberen te tanken.
De meeste mensen gaan natuurlijk de nieuwe Classes testen. Met de assassin was dit ook het geval, maar er waren zoveel mensen die niet wisten hoe ze als assassin moesten spelen dat de community ze voor PvE al snel links liet liggen.
Dit vond ik zelf erg jammer.

Zoals je zelf al zei, Assassins moeten niet tanken maar vertel dat de meerderheid maar. Ik heb mijn assassin gedelete omdat het mij teveel moeite kostte om een party te vinden. Meestal moest ik zelf een party samenstellen maar de meeste mensen wilden niet joinen omdat ik een assassin was.

De Dervish heeft ook grote kans om het nieuwe pispaaltje te worden. Dervish heeft ook 70 base armor en de meeste mensen houden er wel van om een beetje melee te gaan.
Ze vergeten dan meestal dat hun armor daar niet echt goed voor is en alleen voor korte tijd kunnen ze damage verdragen.
Ik hoop dus dat het met de Dervish niet zo gaat aflopen als de Assassin.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:44:40 #282
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_41286861
Met Dervish heb ik een klein beetje gespeeld, ziet er op zich wel aardig uit. Wellicht dat je er een mooi combo De/Mes van kan maken, of De/Ele. Of natuurlijk het standaard De/Mo of De/Wa.

Zou De/As niet wat zijn? Damage dealen en dan shadowsteppen?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:48:59 #283
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_41294475
en gaan we vanavond nog iets leuks doen?
pi_41294744
Trainen voor de rugby
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:01:52 #285
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_41294831
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:48 schreef DarkY.NL het volgende:
en gaan we vanavond nog iets leuks doen?
Met mijn Ele Vizunah Square eens halen

En me afvragen wat ik kan doen tegen dying nightmares in UW met mijn 55 monk
pi_41294961
Elegy ik doe wel een keertje mee met jou met Vizunah. Op mn monk moet ik daar nog masters halen.
IGN Lady of Lealing.
pi_41295705
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:01 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ga anders een keer met Borreke mee of ga samen met een SS necro.
Jij neemt als elite dan Spellbreaker mee en cast dat op je zelf als er 1 spawned. Dit natuurlijk alleen doen als je de nightmare niet snel genoeg kan killen.
Solo kan het soms best frustrerend zijn dat net je enchants worden gestripped, omdat je de nightmare net niet snel genoeg ziet.

Ik kan vanavond jammer genoeg niet spelen, mij pa is jarig.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:00:12 #288
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41296493
OP is nog niet af.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:22:39 #289
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_41297230
Die nightmare laat je gewoon je enchants afhalen en hij is dood.
Als er monsters in de buurt zijn en rennen achter je aan, ga terug naar die ghost NPC's daar kun je vaak veilig achterstaan en stoppen de mobs met aanvallen en dan weer enchants caste.
pi_41297348
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:22 schreef DarkY.NL het volgende:
Die nightmare laat je gewoon je enchants afhalen en hij is dood.
Als er monsters in de buurt zijn en rennen achter je aan, ga terug naar die ghost NPC's daar kun je vaak veilig achterstaan en stoppen de mobs met aanvallen en dan weer enchants caste.
Meestal spawned een nightmare dicht bij een groepje als je bezig bent met lokken. Na een paar keer UW ken je de spawns wel en kun je ze 9/10x wel dood wanden en anders gewoon spellbreaker.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:44:11 #291
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_41297902
Hmm, dat ga ik eens proberen. Probleem is dat die nightmare altijd komt als er net drie Aatxe's op me staan in te hakken. Dan ben ik in no time zo plat als een tosti
Terugrennen nar die npc ga ik eens proberen. Ben in totaal al iets van 15k kwijtgeraakt omdat ik elke keer weer in de pan werd gehakt als mijn enchantmentswerden gestript.

Spellbreaker als elite, weet het niet, ik gebruik namelijk SoJ als elite om damage te doen.
pi_41298105
quote:
Fiery Plaugeborn Maul of Enchanting Hammer
Fire Dmg: 15-24 (Req 9 Hammer mastery)
Damage +15% (while health above 50%)
Enchantments last 20% longer
Voor hoeveel zou ik die kunnen verkopen???
pi_41298703
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:44 schreef Elegy het volgende:
Hmm, dat ga ik eens proberen. Probleem is dat die nightmare altijd komt als er net drie Aatxe's op me staan in te hakken. Dan ben ik in no time zo plat als een tosti
Terugrennen nar die npc ga ik eens proberen. Ben in totaal al iets van 15k kwijtgeraakt omdat ik elke keer weer in de pan werd gehakt als mijn enchantmentswerden gestript.

Spellbreaker als elite, weet het niet, ik gebruik namelijk SoJ als elite om damage te doen.
Spellbreaker heb je als elite nodig als je met een SS nuker samen UW farmed. Ik vind dit sneller gaan en makkelijker dan dat je het solo zou doen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:33:14 #294
65330 Ruzbeh
pi_41303430
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 17:51 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

Voor hoeveel zou ik die kunnen verkopen???
Het is geen max dmg, dus voor niet zo heel veel. Gewoon aan de merchant verkopen.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:37:01 #295
65330 Ruzbeh
pi_41303594
Ik probeerde net Nolani mish te doen. Jezus wat een stelletje teringnoobs zeg. Dat je nieuw bent, prima, maar dat je niet naar me luistert als ik zeg dat je de verkeerde kant op gaat en daardoor uiteindelijk doodgaat, moet je dan niet mij de schuld geven.

Schijtziek word ik ervan.
pi_41310911
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:01 schreef Elegy het volgende:

[..]

Met mijn Ele Vizunah Square eens halen

Ok dit is de oplossing>

Bonetti - prot - heal - blessed sig - soj - zealot - blessed aura - mending - balth spirit

Dit zijn 9 skills

de vetgedrukte daar moet je 1 uit kiezen.

Vind jet her fijner om je defences te spammen dan kies je voor blessed sig om je energy op peil te houd

Vind jet het fijn ero m je enchants zo lang mogelijk te houde dan houd je blessed aura

Voorddat je de trap oploopt om de aatxe te aggro'en, cast zealo en prot spiirt

W8 totdat prot spirity 3/4 is en loop naar de aaxte, meestal spwanmt er een dying in de buurt, egen paniek, ga adjacent naast hem staan!!! (jawel!) en gelijk, en doe prot spirit OF OF OF heal

Dan trigger je nl zealto en dan gaat de dying in 1 klap dood (-100+ ?)

Maar je moet zealot wel controlle

Dus op de knockdowns van SoJ moet je zrogen dat je de heal en prot timed

(dus dat alledmg op 1 momkent valt

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OJA EN INTRO ROCKTEEEEEEEEEEEEEEE
pi_41316770
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:37 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik probeerde net Nolani mish te doen. Jezus wat een stelletje teringnoobs zeg. Dat je nieuw bent, prima, maar dat je niet naar me luistert als ik zeg dat je de verkeerde kant op gaat en daardoor uiteindelijk doodgaat, moet je dan niet mij de schuld geven.

Schijtziek word ik ervan.
Vind het sowieso kut dat als je een missie gaat doen dat je dan altijd een randdebiel treft die niet op- of omkijkt maar gewoon op volle snelheid vooruit rent zonder op z'n partymembers te wachten. En dan nog raar opkijken als de rest achterop raakt (ja, hij mag dan wel lvl 20 zijn, ik heb nog wél baat bij items en geld) en hij daardoor doodgaat omdat 'ie zo achterlijk is om voortdurend 10 enemies tegelijk op z'n hals te halen. Als hij nu rustig aan had gedaan dan was iedereen bij elkaar gebleven.

Dan denk ik, doe es rustig aan gast, je hebt alle tijd van de wereld. Als je snel moet, dan moet je dat maar van tevoren zeggen, dan kan ik wel andere lui zoeken.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 09:51:50 #298
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_41318163
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 23:19 schreef Borreke het volgende:

[..]

Ok dit is de oplossing>

Bonetti - prot - heal - blessed sig - soj - zealot - blessed aura - mending - balth spirit

Dit zijn 9 skills

de vetgedrukte daar moet je 1 uit kiezen.

Vind jet her fijner om je defences te spammen dan kies je voor blessed sig om je energy op peil te houd

Vind jet het fijn ero m je enchants zo lang mogelijk te houde dan houd je blessed aura

Voorddat je de trap oploopt om de aatxe te aggro'en, cast zealo en prot spiirt

W8 totdat prot spirity 3/4 is en loop naar de aaxte, meestal spwanmt er een dying in de buurt, egen paniek, ga adjacent naast hem staan!!! (jawel!) en gelijk, en doe prot spirit OF OF OF heal

Dan trigger je nl zealto en dan gaat de dying in 1 klap dood (-100+ ?)

Maar je moet zealot wel controlle

Dus op de knockdowns van SoJ moet je zrogen dat je de heal en prot timed

(dus dat alledmg op 1 momkent valt

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OJA EN INTRO ROCKTEEEEEEEEEEEEEEE
Ik ga dit even uitgebreid en op mijn gemak lezen.

Drugs are bad mkay?
pi_41318702
Borreke heeft soms last van ADHD neigingen.
pi_41319145
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:33 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Het is geen max dmg, dus voor niet zo heel veel. Gewoon aan de merchant verkopen.
Ok ik dacht al dat het niet zo'n bijzonder ding was Maar wat is "max dmg" dan, en hoe kun je dat zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')