Het schijnt dat dat schild geadd is op 17 augustus. Als je het schild dyed dan veranderd het hele schild van kleur dus niet een klein deel. Net even op Guildwiki gekeken en dat schild ziet er best leuk uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:21 schreef Borreke het volgende:
Snel run UW gedaan met een gast en eerste kistje kwam ik dit tegen:
Weet dat het een nieuw schild is etc maar wel tering hoge req :S
Mijn vriendin speelt hetquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:05 schreef daeri het volgende:
Ik ben ook n meisje, en ik ken nog meer meisjes die GW doen ^.^ ... een zat er ook in dit topic geloof ik
Gewoon 20% kans dat je water skills sneller rechargen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn vriendin speelt het
Wat doet deze staff trouwens (even uit mijn hoofd, zit op mijn werk)
Gold insightfull waterstaff
+10 energy
11-22 cold damage (req. 8 water)
Recharge water spells (20%)
+5 energy
No shit Sherlockquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon 20% kans dat je water skills sneller rechargen.
Moet je het maar beter formuleren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
No shit SherlockIk bedoelde dus eigenlijk, wat is dat ding waard?
edit;quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef daeri het volgende:
Iemand plaatje van die necro (meisje) kurzick (house zu helzer) armor.. toen ik daar binnen kwam zag ik dat t een legging was en niet n mooie hoepelrok zoals ik die kurzicks allemaal zie lopen
Nodig mij dan uit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:29 schreef torn_Machina het volgende:
Gaan we vanavond nog iets leuks doen dan? Misschien dat we genoeg guildies kunnen optrommelen om gezellig FoW te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |