Gooi het eruit zou ik zeggenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:15 schreef Casparovvv het volgende:
Ik geloof dat je dit topic niet geopend had als je écht weet wat er gaande is
Je zou het bijna gaan denken...zit me hier echt te irriteren aan de traagheid van Fok!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En heeft Danny nu de servers gasaboteerd om belastende bewijzen weg te wissen want Fok! is weer zo langzaam als dikke stront door een tuinslang![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken...zit me hier echt te irriteren aan de traagheid van Fok!![]()
je ergert je aan en iets is irritantquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken...zit me hier echt te irriteren aan de traagheid van Fok!![]()
Jes... Poeplangzaam dus. Irritantquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gooi het eruit zou ik zeggen![]()
En heeft Danny nu de servers gasaboteerd om belastende bewijzen weg te wissen want Fok! is weer zo langzaam als dikke stront door een tuinslang![]()
jij bent niet gebannedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook gemist, klote bier, stomme wijven.
.
Ga op ludieke wijze in staking, kun je daarna constant bier drinken!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het ook gemist, klote bier, stomme wijven.
.
Sorry, ik was er nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jij bent niet gebanned
fikse tegenvaller idd....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jij bent niet gebanned
Ik ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:33 schreef ivetje het volgende:
Je bent niet de enige die de hele fok-rel heeft gemist...![]()
* ivetje lag in bed met hoofdpijn en dat kwam niet door Danny
Mens erger je niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:32 schreef soppig het volgende:
[..]
je ergert je aan en iets is irritant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |