Wat hij zegt! Super gaaf eiland en zeeeer relaxed.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:38 schreef Sakura het volgende:
Barbados kan ik niets over zeggen, nooit geweest, Jamaica is echter een machtig mooi vakantie land.
Maar het is maar wat je zoekt, wij zijn naar een all-inlcusive resort geweest, en de sfeer en vriendelijkheid van het personeel is echt ongekend, echt nog nooit ergens zulke vriendelijke mensen tegen gekomen.
Criminaliteit schijnt echter wel redelijk hoog te zijn in de grote steden, maar daar hebben we gelukkig zelf geen ervaring mee
Wij zijn overigens naar Hedonism II geweest, aan de nudisten kant van het resort.
En ok, toegegeven, we zijn misschien iets bevooroordeeld omdat we daar ook getrouwd zijn![]()
Bij Hedonism II mocht dus geen wiet op het terrein verhandeld worden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:49 schreef .elxmetalhead het volgende:
ben benieuwd hoe de wiet daar nou is![]()
Opgeruimd Staat Netjes, ben jij dat van die track met D-lux?quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Opgeruimd Staat Netjes, ben jij dat van die track met D-lux?
Jamaica
ow die ken ik niet volgens mij?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:25 schreef 2Mini het volgende:
Aaah.. vriend van JeePee (hier op Fok! bekend als Jay-Pee)
uhu...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:06 schreef klarendaller het volgende:
maar uhhh ik dacht dat het over jamaica en barbados zou gaan???
Is dat het resort waar zo'n televisieprogramma over was een aantal jaar geleden?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:38 schreef Sakura het volgende:
Wij zijn overigens naar Hedonism II geweest, aan de nudisten kant van het resort.
En ok, toegegeven, we zijn misschien iets bevooroordeeld omdat we daar ook getrouwd zijn![]()
Yep, alleen daar zag je uiteraard alleen het gene wat intterressant was om uit te zenden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat het resort waar zo'n televisieprogramma over was een aantal jaar geleden?
Hihi, we hadden daar vaak dagjesmensen van Negrilquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:45 schreef E.T. het volgende:
In '99 heb ik een paar resorts verderop gezeten in Negril![]()
Mooie vakantie, mooie uitstapjes gemaakt.. Jamaica is zeker de moeite waard
er zaten maar twee resorts tussen volgens mij, dus wij zaten ook niet echt in Negrilquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:14 schreef Sakura het volgende:
[..]
Hihi, we hadden daar vaak dagjesmensen van Negril
En als je nog geen hekel hebt aan siliconen, moet je er zeker heen gaan, je krijgt dat dan vanzelfquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
Trouwens wel het hele caraibisch gebied zit vol met AmerikanenDat is wel iets om rekening mee te houden (als je echt een hekel aan Amerikanen hebt, moet je er niet heen gaan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |