Het gaat hier niet over Feyenoord, maar over SC Heerenveen..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef NickFeyR het volgende:
Koningdavid vind je Feyenoord nog een topclub ?
En dan te bedenken dat 'ie niet eens spits is, maar als aanvallende middenvelder speeltquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:52 schreef venomsnake het volgende:
Leuke spits die Alves![]()
Eens kijken hoe lang die bij Heerenveen blijft.
Goede scouting daar bij jullie.!
Hoezo? Ik denk niet dat er nu nog belangrijke spelers weggaan hoor.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:35 schreef Kriebbel het volgende:
Het worden nog spannende laatste dagen
Hij heeft dacht ik een contract voor vijf jaar, dus dan zal er echt de hoofdprijs voor betaald moeten worden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat 'ie niet eens spits is, maar als aanvallende middenvelder speelt![]()
Hopelijk blijft 'ie nog vele jaren, hij heeft in ieder geval een goed contract en d'r zal ook wel een mooie transfersom tegenover moeten staan wil 'ie vertrekken (hij is ook niet voor niets gekomen)
Scouting is toch al jaren primaEn mooi dat Groningen daar ook steeds succesvoller in wordt (o.m. Nevland, Sankoh)
En Suarez, waarschijnlijk (blijft afwachten natuurlijk). Kan een Feijenoord nog wat van leren inderdaad, het Noorden troeft ze wel af op deze manierquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Scouting is toch al jaren primaEn mooi dat Groningen daar ook steeds succesvoller in wordt (o.m. Nevland, Sankoh)
Tell me somethign new.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En Suarez, waarschijnlijk (blijft afwachten natuurlijk). Kan een Feijenoord nog wat van leren inderdaad, het Noorden troeft ze wel af op deze manier
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:12 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Tell me something new.![]()
En Feyenoord moet het niet hebben van talentjes of weet ik veel,de spitsen bij ons moeten er gelijk staan.
Toe maar weer..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat 'ie niet eens spits is, maar als aanvallende middenvelder speelt![]()
Dat gaat idd Prima de laatste tijd.quote:Scouting is toch al jaren primaEn mooi dat Groningen daar ook steeds succesvoller in wordt (o.m. Nevland, Sankoh)
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Toe maar weer..![]()
Hij pikt zijn doelpunten iig mee, zo op het eerste oog een heule goeie.
[..]
Dat gaat idd Prima de laatste tijd.
Vergeet Lovre en Suarez niet, ik denk dat we nog veel gaan horen van die 2.
al is dat afwachten natuurlijk
Lovre moet zich eerst maar gaan bewijzen,het lukte hem bij Anderlecht al niet.Opzich is het geen slechte speler.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Toe maar weer..![]()
Hij pikt zijn doelpunten iig mee, zo op het eerste oog een heule goeie.
[..]
Dat gaat idd Prima de laatste tijd.
Vergeet Lovre en Suarez niet, ik denk dat we nog veel gaan horen van die 2.
al is dat afwachten natuurlijk
Mwoah, ik vind Anderlecht dan toch wel weer een niveautje hoger dan, met alle respect, FC Groningen.. Vooralsnog echter geen basisplaatsen voor Lovre en Suarez, maar misschien dat we die de komende maanden meer te zien krijgen en anders 2e seizoenshelft?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:17 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Lovre moet zich eerst maar gaan bewijzen,het lukte hem bij Anderlecht al niet.Opzich is het geen slechte speler.
joh...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:01 schreef cohen het volgende:
marcel Seip naar turkije...kayserispor...de tegenstander van AZ in de uefa cup
Hij speelde tegen WIllem II als spits, omdat de Tilburgers dat toelieten. In Den Haag speelde hij veel meer teruggetrokken op het middenveld, maar daar kwam hij niet helemaal uit de verf. Ben benieuwd hoe zich dat verder ontwikkelt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Trouwens, ik vind dat Alves zich tot nu meer als spits gedraagt dan als aanvallende middenvelder of buitenspeler; hij scoort goeie goals, maar voor de rest is hij niet genoeg bij het spel betrokken imo
Bron: V-Stylequote:SC Heerenveen wil Pardo inlijven
SC Heerenveen wil Feyenoord-middenvelder Sebastián Pardo aan haar selectie toevoegen. De Chileen komt niet voor in de plannen van Feyenoord-coach Erwin Koeman. Pardo kwam in het seizoen 2002/2003 naar Feyenoord, maar wist nooit echt een vaste stek in de basis te veroveren.
Pardo zou zo'n 1,3 miljoen euro moeten kosten. De clubs en speler moeten snel tot een akkoord komen. Want zoals bekend morgen om 23.59 sluit de transfermarkt.
Lijkt me een leuke versterking voor het geval Alves ooit geblesseerd/geschorst mocht raken.. Maar was Pardo de afgelopen seizoenen ook niet veel geblesseerd (dus blessuregevoelig)?quote:
Breuer speelde alleen achterin vanwege de interlandverplichtingen van Petter, blijft gewoon op de bank lijkt mij voor het geval dat..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef cohen het volgende:
breuer speelde achterin met dingsdag en hanssoen speelde op het middenveld.
misschien een kans voor breuer? hij moest er wel de 2e helft uit
quote:Hjalte Bo Nørregaard terug naar FC Kopenhagen
30 augustus 2006
sc Heerenveen en FC Kopenhagen hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Hjalte Bo Nørregaard naar de club uit Deense hoofdstad.
De 25-jarige middenvelder kwam in juli 2005 in dienst van Heerenveen. In de zeventien competitiewedstrijden die hij in het pompeblêdenshirt in actie kwam, scoorde Nørregaard tweemaal. De verbintenis met sc Heerenveen liep tot 2008. Nørregaard die nu terugkeert naar zijn vaderland, kwam met FC Kopenhagen een contract voor 4,5 jaar overeen.
maar om nou 1,3 mil neer te leggen voor een speler die waarschijnelijk op de bank terecht komt is teveel, bron is trouwens wel onbetrouwbaar eerder stond op de site al dat lindenberg (mogelijk)komtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke versterking voor het geval Alves ooit geblesseerd/geschorst mocht raken.. Maar was Pardo de afgelopen seizoenen ook niet veel geblesseerd (dus blessuregevoelig)?
En we hebben natuurlijk ook al de nodige middenvelders![]()
zo te zien voelt hij zich al thuisquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef anoukforza het volgende:
[afbeelding]
vanavond 22.30 in Hart van Nederland
Tot er 1 zijn poten breekt bij het landen..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef anoukforza het volgende:
[afbeelding]
vanavond 22.30 in Hart van Nederland
Ook het eerste waar ik aan dacht... die dure enkeltjes...quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tot er 1 zijn poten breekt bij het landen..![]()
Mjah, dat is dan weer minder..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:33 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond even bij Jong Grunn - Jong Heerenveen geweest.. 1-4![]()
Dat is de eerste...
speelde die allemaal in de basis, op de site van FC Groningen staat namelijk nog geen verslag, en op de site van heerenveen staat een kort verslag maar alleen de opstelling van heerenveen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:05 schreef MaxPower het volgende:
Nouja, 'jeugd'...Bij Groningen speelden Suarez, Cornelisse, Lovré en Svejdik. Bij Heerenveen Yildirim, Tarvajarvi, Breuer en Bradley.
Zitten creatieve namen tussenquote:Opstelling Heerenveen: Doel: Etemadi. Defensie Maruanaya, Breuer, Balkestein, Johansen. Middenveld:Bradley, Storm (Larsen 85), Türk Voorhoede: , Yildirim, Tarvajärvi (Rogers 80), Ghoochannejhad (Boersma 46).
Van dat soort spelers hou ik wel, beetje onvoorspelbaar en zeer lastig voor een verdediging.quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:59 schreef MaxPower het volgende:
.
Robbie Rogers is een ouderwetse pingeldoos trouwens, type Christiano Ronaldo alleen dan zonder schwalbes.
Wél 5 kaarten voor SC Heerenveen - Vitoria Setubal gehaald vandaagquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:16 schreef MasterMido het volgende:
verdikje geen SCHveen dit weekend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |