Spoook_NLquote:
egg-bird = egbert op de engelse manier uitgesprokenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:57 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Spoook_NL
TheSaint3012
domo
Frank
Ik heb nu foto's van ene Mrhenkie en Egbert... wat zijn jullie bf2namen?????
Ach! natuuuuuurlijk!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:03 schreef egg-bird het volgende:
[..]
egg-bird = egbert op de engelse manier uitgesproken
Mr_Henkie ben ik dusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:24 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Foto verzonden naar Raffie, beetje laat maar ik vergat het de hele tijdSorry
![]()
Maar bij deze kan Mr_Henkie dus van de lijst af
[..]
Is dat deze Frank?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:57 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Spoook_NL
TheSaint3012
domo
Frank
Ik heb nu foto's van ene Mrhenkie en Egbert... wat zijn jullie bf2namen?????
dat is een hackquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:52 schreef egg-bird het volgende:
http://bf2tracker.com/gallery.php?action=viewpic&picture=31886
mwahahaha kijk dit dan... dit wil ik wel eens zelf in t spel zien:D:D
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:35 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Is dat deze Frank?![]()
[afbeelding]
Lol en ik ben ook 3x door jou doodgeschoten dus eeh aardig gespeeld dacht ik zo!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef IJsmuts het volgende:
ja het was weer drama, maar wel lekker druk![]()
en ik ben maar 3x op Lies dr claymore getrapt![]()
Jaa dat was het mooiste rondje uit mn BF carrierequote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Lol en ik ben ook 3x door jou doodgeschoten dus eeh aardig gespeeld dacht ik zo!![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:41 schreef Silver_Shark het volgende:
BNN zoekt sekstalenten Meld je aan!!!!
*kijkt naar jedi*wat zei je 2 uurtjes geleden tegen me dat je 1 van de beste bent in neuken
voor al doggy style? meld je dan aan jedi
![]()
ik 2quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:47 schreef IJsmuts het volgende:
ja het was weer drama, maar wel lekker druk![]()
en ik ben maar 3x op Lies dr claymore getrapt![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ps. ik heb je toch geen pijn gedaan?
het was via xfirequote:
wat voor tasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:03 schreef -Raffie- het volgende:
Feli. * -Raffie- gaat veder tas inpakken
jouw n00b tube pwnd de server!! vooral als je er bij zingt als je schietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:57 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik 2
maar had haar wel zelf 7x met me n00b tube
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weltruste iedereen
Every war is different, every war is the same.![]()
hej die waren voor lies en ijsmutsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:51 schreef ursel het volgende:
Ja, god nondju, wie legt nou weer die claymores neer..![]()
-2 voor TK..![]()
![]()
Every war is different, every war is the same.![]()
Zo net een heel gevecht met mn Ipod Nano maar eindelijk al mn dope albums er inen nogwat nieuw spul 4gb precies
nu eindelijk slapen en morgen Rocken
Narf!![]()
Maar geen Brainpower he niggahquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:58 schreef Sickert het volgende:
Zo net een heel gevecht met mn Ipod Nano maar eindelijk al mn dope albums er inen nogwat nieuw spul 4gb precies
nu eindelijk slapen en morgen Rocken
![]()
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server![]()
net of ea jouw noob kwaliteiten kan verhelpenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:39 schreef UnleashMitch het volgende:
Zwaar geowendEcht niet te geloven
Zo gaat er lol er ook wel zwaar vanaf
Zou fijn zijn als EA daar eens wat aan deed maar goed.
![]()
![]()
![]()
goedemorgen
![]()
Aah! nee he! Nog iemand die ik nu NODIG neer moet gaan knallen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:19 schreef dekkered het volgende:
[..]
hej die waren voor lies en ijsmuts![]()
![]()
Altijd blijven lachen!!![]()
was gisteren echt druk op TS en op de server. volgens mij ben ik alleen gekilled door boffers
iedereen verheugd zich op daqain en dan zet inco hem op karkand![]()
![]()
morguh!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:55 schreef staticdata het volgende:
was gisteren echt druk op TS en op de server. volgens mij ben ik alleen gekilled door boffers
en dat was Inco's beste actie van de avond!![]()
![]()
Wil je voor jezelf spreken!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:55 schreef staticdata het volgende:
vliegmappen zijn voor homo's, echte mannen vechten tand aan tand op karkandquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:20 schreef jpjedi het volgende:
nou ik baalde ook als een stekker.. voor mij liever vliegmappen.![]()
![]()
![]()
ik meende ingame ook salva gezien te hebben, maar volgens mij moet hij nog wat rondjes lopen om over de 100 punten te komenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:21 schreef BattleLies het volgende:
Wie weet de BF2 naam van Salva?! Ik heb zijn stats nodig!! HELP HELP!![]()
Op de gewone naam Salva kom ik alleen dit soort meldingen tegen:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik meende ingame ook salva gezien te hebben, maar volgens mij moet hij nog wat rondjes lopen om over de 100 punten te komen
"This player has been looked up and found to have less than 100 global points.
BF2S.com does not track players with less than 100 points."
dus ..![]()
En wie weet de bf2 naam van: Tha$aint ??
[ Bericht 5% gewijzigd door BattleLies op 11-08-2006 09:32:55 ]Altijd blijven lachen!!![]()
gevondenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:27 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Op de gewone naam Salva kom ik alleen dit soort meldingen tegen:
"This player has been looked up and found to have less than 100 global points.
BF2S.com does not track players with less than 100 points."
dus ..![]()
En wie weet de bf2 naam van: Tha$aint ??![]()
Salva[NL]
het voorsteltopic is your friend![]()
Jij bent zooooooooo slim!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gevonden![]()
Salva[NL]
het voorsteltopic is your friend
euhm ik heb helemaal niks gedaan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:55 schreef staticdata het volgende:
![]()
Ik ben Salva en mijn BF naam is Salva[NL]
en xfire nick salva84
ps. ben zondagavond pas weer op de server, want ga naar me meissie![]()
We gaan door voor de wasmachine!
Ik heb de bf2-namer nodig van Jafar en Frank (morheus2002).....Altijd blijven lachen!!![]()
Jeps thx! heb je onderhand gevonden!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:48 schreef Daboy het volgende:
Ik ben Salva en mijn BF naam is Salva[NL]
en xfire nick salva84
Ken jij toevallig ThaSaint??Altijd blijven lachen!!![]()
Ik kan op de naam egg-bird geen bf2 stats van je vinden. Welke naam gebruik je precies in het spel?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:03 schreef egg-bird het volgende:
[..]
egg-bird = egbert op de engelse manier uitgesprokenAltijd blijven lachen!!![]()
egbertweisquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik kan op de naam egg-bird geen bf2 stats van je vinden. Welke naam gebruik je precies in het spel?![]()
Sorry inco .. THE saint 3012 is weer iemand anders! Ik vraag naar ThaSaint!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:53 schreef Incolumis het volgende:
TheSaint3012
JafarX
moeilijk he in de OP kijken
THX!quote:
Zo'n presentje voor de boffers is echt veel werk hoor! Maar ik ben nu in ieder geval klaar met 1 deel van het project!
moet je maar afwachten wat het wordt
het heeft met je stats te maken blijkbaar.
ook al wordt het geen t-shirt zou dat wel grappig zijn. paar van je statistieken op een t-shirt.![]()
dat zou juist jammer zijn, im such a rising star dat mn statistieken na no time outdated zijn en ik als een n00b zou rondlopenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:05 schreef staticdata het volgende:
ook al wordt het geen t-shirt zou dat wel grappig zijn. paar van je statistieken op een t-shirt.![]()
![]()
Sja .. jullie moeten allemaal netjes wachten tot 23 september!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:05 schreef staticdata het volgende:
ook al wordt het geen t-shirt zou dat wel grappig zijn. paar van je statistieken op een t-shirt.
Sja .. ach .. wat je ook doet .. jij zal altijd n00b blijven helaas!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat zou juist jammer zijn, im such a rising star dat mn statistieken na no time outdated zijn en ik als een n00b zou rondlopen![]()
Hopelijk wordt het dynamisch en worden je stats elke keer bijgewerkt
Ik denk dat het wc inlegmatjes worden met je eigen kop erop
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award![]()
JAJA! Droom jij maar lekker verder! Voor dat soort shit heb je internet !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hopelijk wordt het dynamisch en worden je stats elke keer bijgewerkt
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:09 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. ach .. wat je ook doet .. jij zal altijd n00b blijven helaas!![]()
![]()
![]()
![]()
ff wat anders, zijn er ook turkse boffers? als ik na het stappen in de swarmasjop zit, draaien ze altijd van die relaxede turkse muziek en nu wou ik dat gan downloaden, maar weet niet waarop en "turkse muziek" is ook zo vaag?!
help, ik ben wanhopig!!
xxxn00b![]()
Het worden geen t-shirts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
philips heeft toch inkt ontwikkeld dat telkens kan veranderen.
lies en jp hebben gewoon bij philips contacten en hebben een wc matje gemaakt met een usb plug eraan. die stop je in je pc dan upload je je stats en zo kan je tijdens de shit op de wc je bijgewerkte stats zien.
dat jullie daar niet op komen zeg....![]()
![]()
En hoe krijg ik het?? Ik ben namelijk niet aanwezig op de meeting maar volgens jp krijg ik het ook..![]()
BF2: Diamond3d![]()
ik leg het wel een keer naast je als ik je weer voor je raap heb geschotenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
En hoe krijg ik het?? Ik ben namelijk niet aanwezig op de meeting maar volgens jp krijg ik het ook..![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor maar turkse muziekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:15 schreef IJsmuts het volgende:
ff wat anders, zijn er ook turkse boffers? als ik na het stappen in de swarmasjop zit, draaien ze altijd van die relaxede turkse muziek en nu wou ik dat gan downloaden, maar weet niet waarop en "turkse muziek" is ook zo vaag?!
help, ik ben wanhopig!!
xxxn00b![]()
Niet mijn ding
2de in de Tour de BoF!
e-ink, en het is niet de inkt dat verandert. het is in principe gewoon papier dat werkt als een zwart/wit beeldschermquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:16 schreef staticdata het volgende:
lies en jp hebben gewoon bij philips contacten en hebben een wc matje gemaakt met een usb plug eraan. die stop je in je pc dan upload je je stats en zo kan je tijdens de shit op de wc je bijgewerkte stats zien.
dat jullie daar niet op komen zeg....![]()
turkse muziek is VET HEFTIG & GAAF!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry hoor maar turkse muziek![]()
Niet mijn ding![]()
arabische muziek mag ook![]()
Oke oke! JIj komt aardig in de richting met je idee!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:16 schreef staticdata het volgende:
dat jullie daar niet op komen zeg....
We hebben het volgende ontwikkeld:
Een 'matje' die je in je wcpot plakt met een zuignapje. Met een afstandbedieningkje kan je een mede-boffer selecteren en dan zie je op dat matje zijn(of haar) hoofd met de stats .. en kan je er dus op pissen! Perfecte manier van afreageren dus!LoL! jaja! Ik heb het weer voor elkaar! Jij hebt hard dat presentje nodig zo te zienquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Oke oke! JIj komt aardig in de richting met je idee!
Een 'matje' die je in je wcpot plakt met een zuignapje. Met een afstandbedieningkje kan je een mede-boffer selectere en dan zie je op dat matje zijn(of haar) hoofd met de stats .. en kan je er dus op pissen! Perfecte manier van afreageren dus!die is wel humor
hoeveel zullen dan op escape gaan pissen vanwege zijn apc kunsten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Oke oke! JIj komt aardig in de richting met je idee!
Een 'matje' die je in je wcpot plakt met een zuignapje. Met een afstandbedieningkje kan je een mede-boffer selectere en dan zie je op dat matje zijn(of haar) hoofd met de stats .. en kan je er dus op pissen! Perfecte manier van afreageren dus!![]()
WERELD IDEE
![]()
![]()
Hehe gisteren op Karkand had je me geloof ik 3x kort achter elkaar.. maar kan me herinneren dat ik de potjes daarvoor jou een flink aantal keer had.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik leg het wel een keer naast je als ik je weer voor je raap heb geschoten
BF2: Diamond3d![]()
Alleen voor IJsmuts
Niet klikken ClaymoreBeste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
de jostiband klinkt toch ook wel arabisch? geen samenhang van klanken en veel gebrabbel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
turkse muziek is VET HEFTIG & GAAF!!!
arabische muziek mag ook![]()
![]()
ik heb je knetterhard gepwnd, wen er maar aanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe gisteren op Karkand had je me geloof ik 3x kort achter elkaar.. maar kan me herinneren dat ik de potjes daarvoor jou een flink aantal keer had.![]()
![]()
Ik heb wel een leuke TT voor het volgende topicBeste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Shit hij past nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb wel een leuke TT voor het volgende topic
2de in de Tour de BoF!
Gebruik gewoon afkortingen en geen spaties!quote:Wij boffers komen er wel uit wat er bedoeld wordt!
server vullen nietsnutten
en zouden de wizzkids de nieuwe mensen willen toevoegen voordat er nieuw topic geopend wordt!!!![]()
hmmm dat wil ik best vanavond doen, er zijn er zoveel bijgekomen! dan kan de op altijd weer aangepast worden.![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
diamonds nieuwste wapen in de strijd tegen de dodelijke IJsmuts:
[afbeelding]
een spudgun![]()
![]()
Wie zijn de nieuwe leden eigenlijk die er bij moeten? Er zijn er de laatste 2 weken zoveel bijgekomen! Waar eindigt het eigenlijk.....BF2: Diamond3d
Forum Opties Forumhop: Hop naar: