abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:08:54 #126
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_40686655
Zat ik op mijn werk, en hoorde ik het op de radio.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_40686850
Ik woonde voor de tweede dag in m'n nieuwe kamer waar toen nog alleen een bed en een stereo in stonden, de rest zou de volgende week verhuisd worden. Nadat ik 's middags thuisgekomen was heb ik alleen wat CD's geluisterd, huiswerk gedaan en gelezen. Na het avondeten ging ik om een uur of negen m'n ouders even bellen vanuit een telefooncel en toen vertelde m'n vader dat er twee vliegtuigen het WTC in gevlogen waren en dat het dus wel een aanslag moest zijn. Nadat ik een tijdje naar de radio geluisterd had heb ik maar even bij m'n buurmeisje aangeklopt om bij haar journaal te kijken.
pi_40686943
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:19 schreef robert-dirksen het volgende:

[..]

600 mensen op straat bij Landis ICT Nederland.

Automatiseerder Landis ICT Group Nederland is maandag 6 mei 2002 failliet verklaard.
?
Zal wel doping geweest zijn.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_40687459
Ik hoorde het van de journaal-dude.
"Zojuist hoor ik dat Pim Fortuyn is doogestoken/doodgestoken, mochten er hier meer details over izjn vervolgens we z.s.m met een breaking nieuws... "
pi_40687540
Ik ben blij dat ik dat eindelijk eens kan zeggen. Ik had echt iets heel geks op die dag.

Ik had nl. in de periode voorafgaand aan de aanslag gewerkt o.a bij een bedrijf dat telefonisch zaken deed met het Midden Oosten. Ik had veel klanten in Saudi Arabië en van die oliestaatjes. Later ben ik overgestapt naar een ander bedrijf daar werkte ook wat Aziatisch/Arabische personen en 1 ervan voorspelde 1 week voor de aanslag dat er een toren opgeblazen zou worden. Ik had toen meer zoiets dat het een schizoďde hasj-gebruiker was die kickte op terrorisme.
Hij bleek echt te kunnen voorspellen.
Omdat ik later ontslag kreeg ben ik met mind-control technieken me gaan afreageren op die 2 bedrijven en uit wraak heb ik me 1 erna willen laten keuren voor het beroepsleger gewoon omdat ik wraak wilde voor alles.

Op 9/11 was ik werkloos en ik ging 's-middags even slapen vroeg in de middag en toen ik rond 15:00 wakker werd ging vlg. mij het 2 vliegtuig net in de Tower.

Ik dacht echt dat de Derde Wereldoorlog uitbrak want ik had het idee dat de Russen het waren.
Toen bleek dat het terroristen waren vielen de stuivertjes op zijn plek. Ik heb nog steeds het idee dat ik dat moment veroorzaakt heb, hoewel het net zo goed een psychopathisch betrekkingsidee kan zijn.

INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
pi_40687564
Cisco doen.. op school
Opeens geruchten van leerlingen dat Theo van gogh is doodgeschoten...
Mijn eerste ingeving: Wie gaat een schilder nou vermoorden :/

Haal ik Theo van Gogh met hem door elkaar die allang kassieweile is.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:44:29 #132
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_40687720
Ik kwam thuis. Keek CNN. En zag een wat ik eerst dacht is een ongeluk. Toen kwam het tweede vliegtuig. Dus me werk gebeld. En naar de supermarkt gerend om wat bier en chips te halen voor wat een ongetwijwelfd intressant periode van TV zou worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_40687834
ik zat met nog 5 gasten in de schuur een lan party te houden
pi_40687879
ik zat aan een werkstukje te werken voor school , totdat iemand mij belde om te zeggen dat ik de tv ff aan moest zetten.
pi_40687881
Ik zat in een studielokaal ergens bij / op de veluwe. Namens een bedrijf dat inmiddels alweer failliet is gegaan, en ik kreeg binnen 10 minuten een mailtje (inclusief beelden) van me broertje dat ik maar even op een aantal nieuwssites moest kijken...
For more info about DJ Gino D visit www.djginod.com
pi_40687888
Ik heb geen idee wat ik toen deed.. volgens mij eerst uitslapen.. en dan ff tv kijken..
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:50:38 #137
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_40687889
Bij iedereen staat de datum 29 juni 1985 uiteraard in het geheugen gegrift als de dag van het Heizeldrama: bij supportersrellen in het Heizelstadion te Brussel kwamen 39 supporters om het leven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Heizeldrama

Mijn vader is al sinds 1946 jarig op 29 juni, dus in het jaar 1985 was dat niet anders. Ik was toen 14.
Pa's verjaardag begon net op gang te komen, sommigen zaten nog aan de koffie en anderen probeerden voorzichtig al een borreltje, toen oom Hans binnenkwam en zei dat we de televisie moesten aanzetten. NU!

De rest van de avond hebben we naar die vreselijke beelden van die lichamen onder die ingestorte muur zitten kijken. Een gezellige verjaardag is het niet meer geworden.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:52:42 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40687934
die "wat deed jij op [instert datum]"-topics beginnen zo langzamerhand een beetje treurig te worden...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40687958
Ik was heftig aan het oorlog voeren om tiberium en was zelf veel gebouwen aan het paltgooien tot ik werd gebeld door mijn ex met the shit hit the fan now en toen ging ik maar ff Ned. 2 kijken net op het moment dat de 2de toren doorboord werd...
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_40687959
Nagenieten van mijn verjaardag die een dag daarvoor plaatsvond.
Denk ik
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:55:56 #141
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_40687994
Het was de enige voetbalwedstrijd die ik ooit helemaal afkeek.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_40688106
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:54 schreef DJKoster het volgende:
Nagenieten van mijn verjaardag die een dag daarvoor plaatsvond.
Denk ik
Verjaardagdaggenoot
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 10 augustus 2006 @ 17:09:02 #143
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_40688211
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:55 schreef Megumi het volgende:
Het was de enige voetbalwedstrijd die ik ooit helemaal afkeek.
Dat ook inderdaad, en verder ben ik wel eens door een maat meegenomen naar NEC-Ajax, omdat hij vond dat ik toch echt eens een voetbalwedstrijd moest zien. Eens maar nooit meer, brrr!
pi_40688219
Dat we deze dag goe din ons geheugen mogen houden, want dit betrof vele doden...

Wat deed jij op deze nostalgische dag? :
pi_40688251
Toen draaide ik me nog is rustig om in mijn moeders buik.
pi_40688349
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:14 schreef GSMboy het volgende:
Ik keek de webcam op WTC ...
yeah right.... stond je er niet toevallig bovenop en heb je jezelf met je paraglijder gered nadat je nog even vijftig andere mensen heb bevrijd uit hun benarde situatie?
pi_40688525
Ik was naar school. Toen ik thuis kwam hoorde ik pas wat er gebeurt was en heb de pc en de tv aangezet en die zijn eigenlijk de rest van de dag niet meer uit gegaan en heb het nieuws op beide zitten volgen Ik heb live het 2e vliegtuig de toren in zien gaan, de torens in zien storten, triest

[ Bericht 24% gewijzigd door RoeBSTeR op 10-08-2006 21:06:35 ]
  Moderator / Miss SHO donderdag 10 augustus 2006 @ 17:49:59 #149
22592 crew  Ole
pi_40688736
De tv stond aan. En de voetbalwedstrijd begon maar niet. Rest is historie.

Ik was toen 15.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 10 augustus 2006 @ 18:30:41 #150
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_40689217
Ik liep de trap op naar mijn woning, samen met een medestudent van de HKU, mijn onderbuurman riep half in paniek en druk zwaaiend met z'n armen dat ik heel snel de tv moest aanzetten. Wij naar boven gesprint, tv aangezet... het 2e vliegtuig was net naar binnen gevlogen.
Ik heb snel mijn moeder gebeld en wat andere bekenden. Daarna hebben we alleen maar in shock naar de tv gekeken. Van het project waaraan we moesten werken is niks meer terecht gekomen.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')