welk topic?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Naja, gister was er wat gedoe ofzo n.a.v. een topic ofzo
Bedenk hier maar vast wat nieuwe grapjes voor als de rust is gaan liggen.
zo, nu eerst![]()
ohw, daar ben ik ook nog niet achter maar m'n speurneus wijst richting F&Fquote:
Doe eensquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef _Liquid_ het volgende:
In GAM dreigen je Xbox 360 extreme ultra edition goldpower van de flat te gooien omdat hij niet bij de kleur van je hond past
dan eerder m'n hondquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef _Liquid_ het volgende:
In GAM dreigen je Xbox 360 extreme ultra edition goldpower van de flat te gooien omdat hij niet bij de kleur van je hond past
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:17 schreef Spooky4u het volgende:
In F&F dreigen je hond van de flat te gooien omdat hij niet bij de kleur van je Xbox 360 extreme ultra edition goldpower past
quote:De 4e serieuze zelfmoordpoging die ik nu onderneem...
*Live* - *Live* - *Live* - *Live* - *Live* - *Live*
De eerste toen ik 15 was: polsen doorsnijden (heb de lidtekens nog)
De tweede toen ik 17 was: stuk of 50 slaaptabletten
De derde toen ik 25 was: stuk of 50 Prozac tabletten
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:04 schreef the_legend_killer het volgende:
whehe Bupatih kun je me zien
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oooh wat ben jij erg
Hoi Celinequote:De 4e serieuze zelfmoordpoging die ik nu onderneem...
*Live* - *Live* - *Live* - *Live* - *Live* - *Live*
De eerste toen ik 15 was: polsen doorsnijden (heb de lidtekens nog)
De tweede toen ik 17 was: stuk of 50 slaaptabletten
De derde toen ik 25 was: stuk of 50 Prozac tabletten
Heeft hij geen IP-ban dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:04 schreef the_legend_killer het volgende:
whehe Bupatih kun je me zien
Een driedubbele.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Heeft hij geen IP-ban dan?
Gohquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:35 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Naja, gister was er wat gedoe ofzo n.a.v. een topic ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |