abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:26:11 #276
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40691403
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 20:58 schreef 6833-228 het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat is nou juist het grote probleem. Bondgenoot van de VS en heel nou verweven met Al Qaeda (de ISI). Een voorbeeld daarvan is oud-directeur van de ISI, Mahmoud Ahmad. Hij heeft de aanslagen van 9/11 gefinancierd door $100.000 te storten op de rekening van Mohammed Atta. En zo zijn er nog tal van voorbeelden op te noemen van betrokkenheid van de ISI bij aanslagen van Al Qaeda, zoals die in Bombay vorige maand: US intelligence ties to Mumbai 7/11
enz enz.
Mahmoud Ahmad is na 9/11 ontslagen en een vijand van de VS.
Overigens:
quote:
In early October 2001, Indian intelligence alleged that Mahmoud had ordered Ahmed Omar Saeed Sheikh - the convicted mastermind of the kidnapping and killing of Wall Street Journal reporter Daniel Pearl - to wire US$100,000 from Dubai to one of 9/11 hijacker Mohamed Atta's two bank accounts in Florida. This was later proved to be a fabrication by Indian intelligence in an attempt to sabotage cooperation between the ISI and US intelligence agencies.
Ook weer een leuke voor de 9/11 world of fantasy hier op Fok!...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:26:17 #277
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40691406
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 20:43 schreef manhattan het volgende:

[..]

Precies. Dat de Palestijnen de zigeuners van het midden-oosten zijn die al uit diverse landen zijn weggetrapt omdat ze daar ook niet te handhaven waren doet er niet toe. Het is immers allemaal de schuld van het Westen, Amerika, Mcdonalds, General motors, Bush, Bush, Bush, Balkenende, Bush en Amerika. Oh, en Verdonk is ook medeverantwoordelijk!
Ik denk niet dat het zinnig is het Palestijnse rattenvolk hierbij te betrekken
pi_40691427
-Edit- klote forum....
pi_40691436
Dat Musharraf het loodje gaat leggen staat min of meer al vast. De vraag is: wanneer
Ik hoop in ieder geval niet vóórdat Iran is gestript en er vredesbesprekingen in hetmidden-oosten op touw zijn gezet. Anders komen er scenario's in beeld waar ik liever niet aan denk...
pi_40691470
ja, fok gaat lekker vandaag
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:40:39 #281
8369 speknek
Another day another slay
pi_40691689
Het schijnen toch wel erg grote aanslagen geweest te zijn die verijdeld zijn. Groter dan Madrid, in de richting van 911. Drie keer drie intercontinentale vluchten, dat zijn bijna 2000 mensen .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40691822
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:47:14 #283
70154 klez
pi_40691871
quote:
Hoe sneu kan je wezen met dit soort posts.
pi_40691896
De volgende stap in de kunst van het aanslagplegen is dat ze de bommen inslikken, zo`n beetje het vervolg op bolletjes cocaine slikken.
Aan de buitenkant kun je dan niks zien en voor die lui maakt het niks uit of de springstof in de handbagage of in de schoenzolen dan wel in de maag bevindt.
Het allerergste vind ik nog wel dat deze mensen een beloning in het paradijs verwachten.
De beste strategie voor het voorkomen van aanslagen lijkt me: overtuig iedereen dat het paradijs niet bestaat.
pi_40691904
quote:
Slaat echt nergens op.
Weet je het zo goed, ga een rechtzaak aanspannen. Weet je het toch niet zo goed. tyf dan ieder geval uit NWS opo. Ga naar ONZ of TRU.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40691960
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:48 schreef Schonedal het volgende:
De volgende stap in de kunst van het aanslagplegen is dat ze de bommen inslikken, zo`n beetje het vervolg op bolletjes cocaine slikken.
Aan de buitenkant kun je dan niks zien en voor die lui maakt het niks uit of de springstof in de handbagage of in de schoenzolen dan wel in de maag bevindt.
Het allerergste vind ik nog wel dat deze mensen een beloning in het paradijs verwachten.
De beste strategie voor het voorkomen van aanslagen lijkt me: overtuig iedereen dat het paradijs niet bestaat.
Leg dat 98% van de wereldbevolking maar eens uit
pi_40691964
quote:
Dat gaat niet lukken helaas.
Maar zorg ervoor dat de extremisten geen steun meer hebben van de bevolking, dan is het zo gedaan met ze.
Door alle invloeden van de Westerse wereld op de arabische wereld is een amerikaan bijvoorbeeld niet echt populair daar. Als daar de bemoeienissen minder worden en de mensen een kans op een bestaan geven, dat zal veel schelen. alleen zal je de effecten pas over tientallen jaren merken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40691989
quote:

Maar dat lukt natuurlijk nooit...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:56:47 #289
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40692191
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 20:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Pakistan is toch een bondgenoot van de VS
Nee joh, slechts de Pakistaanse regering is gekocht door de VS, maar het volk niet
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40692358
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:26 schreef klez het volgende:

[..]

Mahmoud Ahmad is na 9/11 ontslagen en een vijand van de VS.
Overigens:
In early October 2001, Indian intelligence alleged that Mahmoud had ordered Ahmed Omar Saeed Sheikh - the convicted mastermind of the kidnapping and killing of Wall Street Journal reporter Daniel Pearl - to wire US$100,000 from Dubai to one of 9/11 hijacker Mohamed Atta's two bank accounts in Florida. This was later proved to be a fabrication by Indian intelligence in an attempt to sabotage cooperation between the ISI and US intelligence agencies.

Ook weer een leuke voor de 9/11 world of fantasy hier op Fok!...
Goh dat heeft wikipedia er heel recent opgezet, want enkele maanden geleden stond dit er nog niet. Ik ben heel benieuwd hoe ze tot deze conclusie zijn gekomen. Een wat betere bronvermelding op wikipedia zou geen kwaad kunnen. Dit verhaal doet er trouwens helemaal niet toe. Er zijn genoeg bewijzen van connecties tussen de ISI en Al Qaeda, en dat weet je zelf maar al te goed. Een paar voorbeelden:

• June 12, 2001: Sting Operation Exposes al-Qaeda, ISI, and Drug Connections; Investigators Face Obstacles to Learn More
  • Late September-November 2001: Pakistani ISI Aids Taliban Against US
  • December 2001-Early January 2002: ISI Said to Help bin Laden and Taliban Escape and Resettle in Pakistan
  • January 22, 2002: Saeed Sheikh and ISI stage attacks in India
  • March 1, 2002: ISI Maintains Huge Drug Economy
  • June 25, 2002: Suspicions of ISI-al-Qaeda Links Continue
  • March 10, 2003: Dubious Arrest Video Raises Question of Mohammed-ISI Connection
  • August 18, 2005: Taliban Rebound in Afghanistan with ISI Help

[ Bericht 38% gewijzigd door 6833-228 op 10-08-2006 22:14:37 ]
  • You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
    You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
      donderdag 10 augustus 2006 @ 22:09:19 #291
    70154 klez
    pi_40692685
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 22:01 schreef 6833-228 het volgende:
    Dit verhaal doet er trouwens helemaal niet toe.
    Er zijn genoeg bewijzen van connecties tussen de ISI en Al Qaeda.
    Dit verhaal doet er wel toe. Je suggereert op zijn minst dat de VS zelf te maken heeft met (potentiële) aanslagen.
    En ik zeg je dat daar geen enkel bewijs voor is. Integendeel, er zijn al lang signalen (van voor 9/11 zelfs) dat de VS grote twijfels heeft over de loyaliteit van grote delen van het Pakistaanse leger of ISI.
    pi_40692775
    Zullen we die conspiracy-theorieen over de betrokkenheid van de VS bij 9-11 lekker in dat andere forum houden ?
    pi_40692830
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 21:40 schreef speknek het volgende:
    Het schijnen toch wel erg grote aanslagen geweest te zijn die verijdeld zijn. Groter dan Madrid, in de richting van 911. Drie keer drie intercontinentale vluchten, dat zijn bijna 2000 mensen .
    2000 onschuldige mensen die zij willen vermoorden voor hun verwrongen en gestoorde idealen. De meeste van de verdachten bezitten de Britse nationaliteit, maar voelen zich blijkbaar niet Brits gezien hun plannen om hun onschuldige Britse medeburgers te vermoorden. Deze rotzooi wil wel profiteren van de vrijheid, welvaart en mogelijkheden in het westen, maar haat tegelijkertijd het westen en haar burgers.
    Article 1 Universal Declaration of Human Rights
    'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
      donderdag 10 augustus 2006 @ 22:15:14 #294
    102127 Hallulama
    Energy Must Flow
    pi_40692905
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 22:11 schreef manhattan het volgende:
    Zullen we die conspirancy-theorieen over de betrokkenheid van de VS bij 9-11 lekker in dat andere forum houden ?
    Okay, maar wanneer is iets conspiracy theory?

Wil jij misschien voor ons allen hier een lijst met acceptabele bronnen plaatsen en beheren?

Ik denk aan televisiezenders, kranten, websites, boeken, maar ook personen, etc.

M.a.w., wie en wat mogen we quoten, en wie en wat niet?

Dank u wel.
    pi_40692941
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 22:11 schreef manhattan het volgende:
    Zullen we die conspiracy-theorieen over de betrokkenheid van de VS bij 9-11 lekker in dat andere forum houden ?
    Nou nee, liever niet. Ik vind het juist heel goed dat de 9/11 complottheorieen uit TRU worden gehaald omdat dan de complottheorie gelovers niet meer met fantasieverhaaltjes (lasers, explosieven, ufo's, drones etc etc) kunnen komen maar echt onderbouwde verklaringen van wat zij aanhangen moeten komen.
    Haal de 9/11 discussie maar uit TRU, ik vind het een goed plan!
    pi_40692942
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 22:09 schreef klez het volgende:

[..]

Dit verhaal doet er wel toe. Je suggereert op zijn minst dat de VS zelf te maken heeft met (potentiële) aanslagen.
    En ik zeg je dat daar geen enkel bewijs voor is. Integendeel, er zijn al lang signalen (van voor 9/11 zelfs) dat de VS grote twijfels heeft over de loyaliteit van grote delen van het Pakistaanse leger of ISI.
    Bronnen?

Verder zou ik graag de bron willen zien waar wikipedia van vernomen heeft dat de Indiase Veiligheidsdienst achter de disinfo over Mahmud Ahmad zit? Waarom is hij dan trouwens ontslagen. Als hij er niks mee te maken heeft? Er zijn genoeg bronnen die bevestigd hebben dat Ahmad wel degelijk de financier was van 9/11, waaronder ook Pakistaanse kranten.

[ Bericht 11% gewijzigd door 6833-228 op 11-08-2006 09:14:47 ]
    You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
    You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
    pi_40692959
    Het enge is: de vijand is min of meer onder ons. Los van het feit dat er zeker gematigde moslims in dit land zullen leven, heb ik het gevoel dat de stilzwijgende meerderheid zich straks nog weleens tegen ons zou kunnen keren, of dit al lang en breed gedaan heeft.
      donderdag 10 augustus 2006 @ 22:16:59 #298
    102127 Hallulama
    Energy Must Flow
    pi_40692964
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 22:12 schreef rutger05 het volgende:

2000 onschuldige mensen die zij willen vermoorden voor hun verwrongen en gestoorde idealen. De meeste van de verdachten bezitten de Britse nationaliteit, maar voelen zich blijkbaar niet Brits gezien hun plannen om hun onschuldige Britse medeburgers te vermoorden. Deze rotzooi wil wel profiteren van de vrijheid, welvaart en mogelijkheden in het westen, maar haat tegelijkertijd het westen en haar burgers.
    Als je alles over één kam scheert, generaliseert, polariseert, dan krijg je dergelijke waanbeelden, ja.

Het valt dan niet meer te matchen met elkaar.

Pas maar op dat je niet krankzinnig wordt
      donderdag 10 augustus 2006 @ 22:17:53 #299
    102127 Hallulama
    Energy Must Flow
    pi_40693000
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef manhattan het volgende:
    Het enge is: de vijand is min of meer onder ons. Los van het feit dat er zeker gematigde moslims in dit land zullen leven, heb ik het gevoel dat de stilzwijgende meerderheid zich straks nog weleens tegen ons zou kunnen keren, of dit al lang en breed gedaan heeft.
    Laten we alle Moslims uitzetten dan. Blijkbaar volgen zij een religie welke niet past in onze cultuur.

Heb je de film The Message (1976) gezien trouwens? Zo nee, kijk 'm eens, ik ben erg benieuwd naar wat je er van vindt.
    pi_40693079
    quote:
    Op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Nou nee, liever niet. Ik vind het juist heel goed dat de 9/11 complottheorieen uit TRU worden gehaald omdat dan de complottheorie gelovers niet meer met fantasieverhaaltjes (lasers, explosieven, ufo's, drones etc etc) kunnen komen maar echt onderbouwde verklaringen van wat zij aanhangen moeten komen.
    Haal de 9/11 discussie maar uit TRU, ik vind het een goed plan!
    Ik niet, en wel om het doodsimpele feit dat dit een serieuze aangelegenheid is.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')